Ze had toch een miskraam gehad een tijdje terug?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
whahah bassmiss is al heul lang zwangert
20 wk nu geloof ik?
En dat vind ik dus niet... Terwijl ik hardstikke pro-bv ben en het zelf als heel prettig en gemakkelijk heb ervaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan verlopen. Ik sprak vd week met een vriendinnetje, die heeft haar dochter 11 maand gevoed, maar altijd boven op bed, haar armen zijn niet zo sterk doordat ze ziek is en ze vond het prettig om dat rustig te kunnen doen.
Ik vertelde dat ik kleding had gekocht en dat ik overal ga voeden als dat zo uitkomt, op bezoek, op een terras, bij ons thuis als er visite is...
Toen zei ze, ja maar niet iedereen vind het altijd fijn om daar naar te kijken...
Toen riep ik echt, dan doen ze maar hun ogen dicht. Het is het beste en meest natuurlijke wat ik voor mijn kind kan doen en niemand heeft het recht om daar negatief over te oordelen.
Overigens ben ik wel iemand die vind dat iedereen BV moet proberen te geven, tenzij er een gegronde reden is om dat niet te kunnen of te doen.
Maar FV geven omdat het makkelijker is of omdat BV zo'n gedoe is, dat gaat er bij mij echt niet in. En dan vervolgens roepen dat je het beste wil voor je kind...dan denk ik, ja maar dat doe je dus niet.
En promotie kan er niet genoeg zijn, aangezien er nog steeds veel misverstanden zijn over BV en mensen nog te gemakkelijk kiezen om het niet te geven. Of na twee/drie dagen roepen, het wil niet en vervolgens overstappen, terwijl het dan pas goed op gang komt.
'Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door zwangerschapshormonen'
Dat voelde ik me gisteren ook alquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Pessie, wat geweldig!Ik hoop dat jij je uitgerust voelt.
Misschien was het puur om de gewoonte te doorbreken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef pessie het volgende:
Nathan heeft afgelopen nacht geen kv gehadhij sliep namelijk tot 6 uur
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien was het puur om de gewoonte te doorbreken?
nee joh, ik was precies na 12 weken alweer ongesteld ondanks volledige bv en mijn cyclus was meteen weer regelmatig ondanks de vele nachtvoedingen (en ik doe nog steeds 1 nachtvoeding)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef DJMO het volgende:
ik behoor geloof ik tot de uitzondering (?) die na 2,5 maand al weer ongesteld wordtde overbekende pijn in m'n rug is terug en ik heb bloedverlies
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee joh, ik was precies na 12 weken alweer ongesteld ondanks volledige bv en mijn cyclus was meteen weer regelmatig ondanks de vele nachtvoedingen (en ik doe nog steeds 1 nachtvoeding)
Grote reep chocola opeten, pcm nemen en in bed gaan liggen (als je dat lukt natuurlijk)
Ik zag bij dat programma van laatst een dame die toen zw zwanger was bij hoog en laag bezwoer dat ze geen bv ging geven. Haar borsten waren daar niet voor gemaakt, het is vies, dat soort argumenten. Ze trof een kraamverzorgster die haar ertoe wist over te halen dan tenminste de eerste dagen te voeden, vanwege de colostrum. Eerst wilde ze niet eens kijken hoe de baby aan de borst lag, ze gruwde ervan. Maar na een keer of wat voeden zei ze tegen zichzelf: 'Ow, stel je niet zo aan.'quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat vind ik dus niet... Terwijl ik hardstikke pro-bv ben en het zelf als heel prettig en gemakkelijk heb ervaren.
Als je al ongelukkig wordt bij de gedachte, waarom zou je het dan gaan forceren?
Edit: mosterd, maaltijd enzo...
Wow! Ik vind het wel heel mooi om dat te horen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik zag bij dat programma van laatst een dame die toen zw zwanger was bij hoog en laag bezwoer dat ze geen bv ging geven. Haar borsten waren daar niet voor gemaakt, het is vies, dat soort argumenten. Ze trof een kraamverzorgster die haar ertoe wist over te halen dan tenminste de eerste dagen te voeden, vanwege de colostrum. Eerst wilde ze niet eens kijken hoe de baby aan de borst lag, ze gruwde ervan. Maar na een keer of wat voeden zei ze tegen zichzelf: 'Ow, stel je niet zo aan.'
Ze heeft uiteindelijk elf maanden gevoed en is gestopt omdat ze zwanger was van nr 2. Ze was uiteindelijk ontzettend blij dat ze toch bv is gaan geven.
Niet om de discussie terug aan te zwengelen, maar zo kan het dus ook gaan, een prachtig resultaat, vind ik zelf.
Zou voor mij een reden zijn om acuut een andere kraamhulp te willenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik zag bij dat programma van laatst een dame die toen zw zwanger was bij hoog en laag bezwoer dat ze geen bv ging geven. Haar borsten waren daar niet voor gemaakt, het is vies, dat soort argumenten. Ze trof een kraamverzorgster die haar ertoe wist over te halen dan tenminste de eerste dagen te voeden, vanwege de colostrum. Eerst wilde ze niet eens kijken hoe de baby aan de borst lag, ze gruwde ervan. Maar na een keer of wat voeden zei ze tegen zichzelf: 'Ow, stel je niet zo aan.'
Ze heeft uiteindelijk elf maanden gevoed en is gestopt omdat ze zwanger was van nr 2. Ze was uiteindelijk ontzettend blij dat ze toch bv is gaan geven.
Niet om de discussie terug aan te zwengelen, maar zo kan het dus ook gaan, een prachtig resultaat, vind ik zelf.
Prima resultaat inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
dat vond ik zo tenenkromend! Vanaf dat moment kan ik haar ook niet meer uitstaan ofzo.. Het is zo'n ongelovelijke domme opmerking.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
dyanne verbeek of hoe heet dat mens, zei dat toen ook in t tijdschrift mama, dat r borsten daar niet voor waren gemaakt
jah right
Ja hoi, 9 weken hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef DJMO het volgende:
ik behoor geloof ik tot de uitzondering (?) die na 2,5 maand al weer ongesteld wordtde overbekende pijn in m'n rug is terug en ik heb bloedverlies
Dat moet ik tegen mijn man vertellen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja hoi, 9 weken hierProductie kan teruglopen en smaak kan veranderen. Chocola helpt tegen álles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |