abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96686618
whahah bassmiss is al heul lang zwangert O+
20 wk nu geloof ik?
pi_96688751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
whahah bassmiss is al heul lang zwangert O+
20 wk nu geloof ik?
Ze had toch een miskraam gehad een tijdje terug?

iig: hartstikke gefeliciteerd Bass-Miss! *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:30 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:09:37 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96689613
Nathan heeft afgelopen nacht geen kv gehad :+ hij sliep namelijk tot 6 uur ^O^
pi_96689739
Pessie, wat geweldig! :o Ik hoop dat jij je uitgerust voelt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 11:15:29 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96689895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan verlopen. Ik sprak vd week met een vriendinnetje, die heeft haar dochter 11 maand gevoed, maar altijd boven op bed, haar armen zijn niet zo sterk doordat ze ziek is en ze vond het prettig om dat rustig te kunnen doen.

Ik vertelde dat ik kleding had gekocht en dat ik overal ga voeden als dat zo uitkomt, op bezoek, op een terras, bij ons thuis als er visite is...
Toen zei ze, ja maar niet iedereen vind het altijd fijn om daar naar te kijken...
Toen riep ik echt, dan doen ze maar hun ogen dicht. Het is het beste en meest natuurlijke wat ik voor mijn kind kan doen en niemand heeft het recht om daar negatief over te oordelen.

Overigens ben ik wel iemand die vind dat iedereen BV moet proberen te geven, tenzij er een gegronde reden is om dat niet te kunnen of te doen.
Maar FV geven omdat het makkelijker is of omdat BV zo'n gedoe is, dat gaat er bij mij echt niet in. En dan vervolgens roepen dat je het beste wil voor je kind...dan denk ik, ja maar dat doe je dus niet.

En promotie kan er niet genoeg zijn, aangezien er nog steeds veel misverstanden zijn over BV en mensen nog te gemakkelijk kiezen om het niet te geven. Of na twee/drie dagen roepen, het wil niet en vervolgens overstappen, terwijl het dan pas goed op gang komt.

'Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door zwangerschapshormonen' >:)
En dat vind ik dus niet... Terwijl ik hardstikke pro-bv ben en het zelf als heel prettig en gemakkelijk heb ervaren.

Als je al ongelukkig wordt bij de gedachte, waarom zou je het dan gaan forceren?

Edit: mosterd, maaltijd enzo...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 12-05-2011 11:30:43 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:19:18 #257
259886 pessie
pi_96690083
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Pessie, wat geweldig! :o Ik hoop dat jij je uitgerust voelt.
Dat voelde ik me gisteren ook al :+ manlief wordt van elk piepje wakker dus heeft de gevoeligheid van de babyfoon omlaag gezet en het volume ook. Hij wordt nu dus wakker.
pi_96691140
Pessie wat super!! Echt fijn dat je je al een stuk beter uitgerust voelt! ^O^ Hopelijk krijgt Nathan de smaak te pakken en slaapt hij vanaf nu steeds vaker een nacht door!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:14:52 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96692290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef pessie het volgende:
Nathan heeft afgelopen nacht geen kv gehad :+ hij sliep namelijk tot 6 uur ^O^
Misschien was het puur om de gewoonte te doorbreken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:32:21 #260
259886 pessie
pi_96692889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien was het puur om de gewoonte te doorbreken?
Dat hoop ik ook!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 mei 2011 @ 11:33:53 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96742837
ik behoor geloof ik tot de uitzondering (?) die na 2,5 maand al weer ongesteld wordt :{ de overbekende pijn in m'n rug is terug en ik heb bloedverlies ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:43:21 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96743200
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef DJMO het volgende:
ik behoor geloof ik tot de uitzondering (?) die na 2,5 maand al weer ongesteld wordt :{ de overbekende pijn in m'n rug is terug en ik heb bloedverlies ;(
nee joh, ik was precies na 12 weken alweer ongesteld ondanks volledige bv en mijn cyclus was meteen weer regelmatig ondanks de vele nachtvoedingen (en ik doe nog steeds 1 nachtvoeding)
Grote reep chocola opeten, pcm nemen en in bed gaan liggen (als je dat lukt natuurlijk) :*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:47:01 #263
259886 pessie
pi_96743338
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

nee joh, ik was precies na 12 weken alweer ongesteld ondanks volledige bv en mijn cyclus was meteen weer regelmatig ondanks de vele nachtvoedingen (en ik doe nog steeds 1 nachtvoeding)
Grote reep chocola opeten, pcm nemen en in bed gaan liggen (als je dat lukt natuurlijk) :*
:9 het is dat je ver weg woont DJMO maar ik heb gisteren brownies gebakken... Anders had ik best aan je willen geven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 mei 2011 @ 11:51:46 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96743529
ik denk eraan om maar een ibu te nemen. en boodschappen te gaan doen. shoarma halen voor vanavond. lekker makkelijk en in de aanbdieing :@

jullie zijn lief! :*

kan het met ongesteld zijn te maken hebben dat Geert net lag te piepen aan de borst? dat de smaak veranderd is of het niet hard genoeg gaat ofzo?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:59:36 #265
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96743839
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En dat vind ik dus niet... Terwijl ik hardstikke pro-bv ben en het zelf als heel prettig en gemakkelijk heb ervaren.

Als je al ongelukkig wordt bij de gedachte, waarom zou je het dan gaan forceren?

Edit: mosterd, maaltijd enzo...
Ik zag bij dat programma van laatst een dame die toen zw zwanger was bij hoog en laag bezwoer dat ze geen bv ging geven. Haar borsten waren daar niet voor gemaakt, het is vies, dat soort argumenten. Ze trof een kraamverzorgster die haar ertoe wist over te halen dan tenminste de eerste dagen te voeden, vanwege de colostrum. Eerst wilde ze niet eens kijken hoe de baby aan de borst lag, ze gruwde ervan. Maar na een keer of wat voeden zei ze tegen zichzelf: 'Ow, stel je niet zo aan.'

Ze heeft uiteindelijk elf maanden gevoed en is gestopt omdat ze zwanger was van nr 2. Ze was uiteindelijk ontzettend blij dat ze toch bv is gaan geven.

Niet om de discussie terug aan te zwengelen, maar zo kan het dus ook gaan, een prachtig resultaat, vind ik zelf. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:11:08 #266
259886 pessie
pi_96744250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik zag bij dat programma van laatst een dame die toen zw zwanger was bij hoog en laag bezwoer dat ze geen bv ging geven. Haar borsten waren daar niet voor gemaakt, het is vies, dat soort argumenten. Ze trof een kraamverzorgster die haar ertoe wist over te halen dan tenminste de eerste dagen te voeden, vanwege de colostrum. Eerst wilde ze niet eens kijken hoe de baby aan de borst lag, ze gruwde ervan. Maar na een keer of wat voeden zei ze tegen zichzelf: 'Ow, stel je niet zo aan.'

Ze heeft uiteindelijk elf maanden gevoed en is gestopt omdat ze zwanger was van nr 2. Ze was uiteindelijk ontzettend blij dat ze toch bv is gaan geven.

Niet om de discussie terug aan te zwengelen, maar zo kan het dus ook gaan, een prachtig resultaat, vind ik zelf. :)
Wow! Ik vind het wel heel mooi om dat te horen!
Ik moest wel even lachen om het "Haar borsten waren daar niet voor gemaakt". :@
pi_96744309
Pessie, hoe ging het vannacht!?

DJMO, wat rot dat je nu alweer ongesteld geworden bent. Je productie kan teruglopen en de smaak veranderen idd.

GWS, wat een mooi resultaat inderdaad! Ik moest als puber ook aan het idee van borstvoeding geven wennen, ik had in mijn hoofd dat het heel veel pijn zou doen of in ieder geval heel vervelend zou voelen. En je zou er hangtieten van krijgen. Maar ik zou sowieso nooit zwanger raken, want dan moet je bevallen en dat doet pijn. Ik zou gewoon kinderen adopteren!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96744595
dyanne verbeek of hoe heet dat mens, zei dat toen ook in t tijdschrift mama, dat r borsten daar niet voor waren gemaakt

jah right
pi_96744808
quote:

[..]

Zou voor mij een reden zijn om acuut een andere kraamhulp te willen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 mei 2011 @ 12:26:24 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96744828
quote:

[..]

Prima resultaat inderdaad :) Maar ik blijf van mening dat iedereen fijn voor zichzelf mag bepalen wat ze willen doen. En als een moeder doodongelukkig een kind borstvoeding geeft, puur omdat iedereen daarover zo loopt te jubelen, dan ben ik voor de fles (ook gezien in mijn omgeving).

Bij kinderen opvoeden en verzorgen is er maar één manier de juiste, jouw eigen manier ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96744839
Inderdaad, Poppejans. Heel fijn hoor dat het in die situatie goed uitpakte, maar hoe zit dat met al die andere vrouwen wier kraamperiode is verpest doordat ze zich gedwongen voelden de borstvoeding een kans te geven tegen hun eigen gevoel of wil in?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:26:58 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96744851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
dyanne verbeek of hoe heet dat mens, zei dat toen ook in t tijdschrift mama, dat r borsten daar niet voor waren gemaakt

jah right
dat vond ik zo tenenkromend! Vanaf dat moment kan ik haar ook niet meer uitstaan ofzo.. Het is zo'n ongelovelijke domme opmerking.
Kijk dat je er geen zin in hebt ok.. Moet je zelf weten. Maar we zijn gewoon zoogdieren, die dingen voor hebben als enige functie het voeden van een kind.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96744892
Mooi gezegd Sjeen!

En verder; wat Claudia zegt.
Ik heb gewoon zo'n hekel aan het opdringen van iets
pi_96745064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef DJMO het volgende:
Ja hoi, 9 weken hier ;( Productie kan teruglopen en smaak kan veranderen. Chocola helpt tegen álles!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:32:58 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96745088
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja hoi, 9 weken hier ;( Productie kan teruglopen en smaak kan veranderen. Chocola helpt tegen álles!
Dat moet ik tegen mijn man vertellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')