en dan scheelt het weer in de verzendkosten.
 en dan scheelt het weer in de verzendkosten. ) maar dat moet via ivf. Ze willen dat ik gestopt ben met bv, voordat ik weer verder kan. Dat wil ik niet, maar stel dat het echt zo stellig gezegd wordt, dan kan ik even voort. Lukt het me om gewoon bv te blijven geven en raak ik zwanger, is de kans heel groot dat de bv terugloopt. En dan is een voorraad ook wel lekker.
) maar dat moet via ivf. Ze willen dat ik gestopt ben met bv, voordat ik weer verder kan. Dat wil ik niet, maar stel dat het echt zo stellig gezegd wordt, dan kan ik even voort. Lukt het me om gewoon bv te blijven geven en raak ik zwanger, is de kans heel groot dat de bv terugloopt. En dan is een voorraad ook wel lekker.

ik had altijd maar een paar bakjes en ik kolfde voor de volgende werkdag. Ging prima, maar echt voorraad had ik amper. Heb het ook neit echt gemist, trouwens.
 ik had altijd maar een paar bakjes en ik kolfde voor de volgende werkdag. Ging prima, maar echt voorraad had ik amper. Heb het ook neit echt gemist, trouwens. 

ik ben al blij met 1 jaar, ik wil gewoon graag voor de volgende aan de slag. Dat kan in 1 keer raak zijn, maar de kans is groot dat het weer langer duurt en ik wil als het even kan het liefst zo min mogelijk tijd tussen de beebs
 ik ben al blij met 1 jaar, ik wil gewoon graag voor de volgende aan de slag. Dat kan in 1 keer raak zijn, maar de kans is groot dat het weer langer duurt en ik wil als het even kan het liefst zo min mogelijk tijd tussen de beebs  keuzes keuzes (zo lastig die tweestrijd soms!! Het loopt zo lekker en omdat wij zo nodig een 2e willen moet ik ermee puzzelen.. voelt soms niet fair tegenover Leia.. Maarja..)
 keuzes keuzes (zo lastig die tweestrijd soms!! Het loopt zo lekker en omdat wij zo nodig een 2e willen moet ik ermee puzzelen.. voelt soms niet fair tegenover Leia.. Maarja..) samen met dat ik op werkdagen altijd wel iets meer (50 tot 100 cc) meer kolf dan ze drinkt...
 samen met dat ik op werkdagen altijd wel iets meer (50 tot 100 cc) meer kolf dan ze drinkt...  

slagings % enzo...
 slagings % enzo... 

die moet eerst leeg, dan ontdooit worden en dan ga ik ook weer beginnen met een voorraad aanleggen denk ik. Als ik uitsluitsel heb over of het uberhaupt nodig zal zijn. Dat zal op zn vroegst wel over een maand of 2 zijn. god dan is mn kind alweer 5 maanden oud... neeeee
 die moet eerst leeg, dan ontdooit worden en dan ga ik ook weer beginnen met een voorraad aanleggen denk ik. Als ik uitsluitsel heb over of het uberhaupt nodig zal zijn. Dat zal op zn vroegst wel over een maand of 2 zijn. god dan is mn kind alweer 5 maanden oud... neeeee  
  Heb zelfs nog Medela flessen bijgekocht terwijl ze er niet eens uit drinkt, die zijn dus nog nooit gebruikt
 Heb zelfs nog Medela flessen bijgekocht terwijl ze er niet eens uit drinkt, die zijn dus nog nooit gebruikt 

Dat deed hij eerder nooit. En het betekent dus dorst in het algemeen, niet zozeer bij mij willen drinken
 Dat deed hij eerder nooit. En het betekent dus dorst in het algemeen, niet zozeer bij mij willen drinken  

ik heb geen kolf meer nodig
 ik heb geen kolf meer nodig  ze was aan het prutsen
 ze was aan het prutsen  dus ik pakte mijn borst, bij mijn tepelhof en hoppa, het spoot eruit
 dus ik pakte mijn borst, bij mijn tepelhof en hoppa, het spoot eruit  haar hele gezicht onder
 haar hele gezicht onder  en ze lag maar met mond open
 en ze lag maar met mond open  

hendig
 hendig  

wat grappig, Chan. Drinkt hij nog op een standaard moment op de dag die voeding?
 wat grappig, Chan. Drinkt hij nog op een standaard moment op de dag die voeding? 

Zouden we de 30+ halen? Nog geen veranderingen in gedrag opgemerkt, maar voor mijzelf is het wat minder, omdat ik me een beetje zorgen maak om de baby. Annicka wil nog wel eens flink in mijn buik duwen met haar elleboog of hand, om overeind te komen. Ik hoop niet dat spruitje met gebroken botten naar buiten komt daardoor...
 Zouden we de 30+ halen? Nog geen veranderingen in gedrag opgemerkt, maar voor mijzelf is het wat minder, omdat ik me een beetje zorgen maak om de baby. Annicka wil nog wel eens flink in mijn buik duwen met haar elleboog of hand, om overeind te komen. Ik hoop niet dat spruitje met gebroken botten naar buiten komt daardoor...  

na 3 weken poepte die nog maar max. 2 keer per week) maar daarna kan het wel tot 1,5/2 weken zonder zijn (en ze er geen last van hebben.. dat is wel het belangrijkste)
 na 3 weken poepte die nog maar max. 2 keer per week) maar daarna kan het wel tot 1,5/2 weken zonder zijn (en ze er geen last van hebben.. dat is wel het belangrijkste)

enfin, onder de douche deed ik compressie om de ergste spanning eraf te halen, en juist toen ik besloten had die borst maar leeg te kolven, kwam geert voor een voeding. heb 'm dus weer m'n rechterborst gegeven, daar ligt hij nu aan, en nu voelt die weer (redelijk) soepel en leeg aan.
 enfin, onder de douche deed ik compressie om de ergste spanning eraf te halen, en juist toen ik besloten had die borst maar leeg te kolven, kwam geert voor een voeding. heb 'm dus weer m'n rechterborst gegeven, daar ligt hij nu aan, en nu voelt die weer (redelijk) soepel en leeg aan.  

Een vraagje
 Een vraagje  

Maak je echt geen zorgen! De baby zit hartstikke goed verpakt in het vruchtwater, vliezen, baarmoeder en dan nog een vetlaag. Knappe peuter die daar doorheen schade weet aan te richtenquote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
maar voor mijzelf is het wat minder, omdat ik me een beetje zorgen maak om de baby. Annicka wil nog wel eens flink in mijn buik duwen met haar elleboog of hand, om overeind te komen. Ik hoop niet dat spruitje met gebroken botten naar buiten komt daardoor...

Het ligt eraan, als ik thuis ben dan drinkt ze redelijk vaak, minimaal een stuk of 6 keer, lang of kort, maar vandaag dronk ze niet zoveel: te veel afleiding want we zaten in Den Helder bij haar tante. Dan wordt ze teveel bezig gehouden om aan drinken te denken. Wel een paar keer haar hoofd gestoten en dan vliegt ze onmiddellijk naar mij toe voor een kusje op de zere plek en een slok troost.quote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Wat leuk dat Annicka nog bij je drinkt! Drinkt ze nog echt veel (keren)?

) als ze zich omhoog duwt.
 ) als ze zich omhoog duwt.

Ze drinken nog beiden, maar niet veel meer.Elodie soms 'snachts eens als ze wakker wordt, Fons enkel voor het slapen gaan soms.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
BM, ik moest pas nog aan je denken.
Hoe gaat het met jou en de bv?
Hoe ver ben je nu?

In m'n eentje!
 In m'n eentje! 

Wat fijn dat het nu wel goed is gegaan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ze drinken nog beiden, maar niet veel meer.Elodie soms 'snachts eens als ze wakker wordt, Fons enkel voor het slapen gaan soms.
Ik ben bijna 18 weken nu.
 En al 18 weken ook gelijk!
 En al 18 weken ook gelijk!

Ze zijn 2 en 4.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef pessie het volgende:
BM gefeliciteerd! Zijn je kinderen even oud of tandem je?

, morgen maar eens een zooitje rennies kopen. Gelukkig hebben ze tegenwoordig ook een anijsversie. Ik vertrouw de pepermuntversie niet met de bv, je weet maar nooit...
 , morgen maar eens een zooitje rennies kopen. Gelukkig hebben ze tegenwoordig ook een anijsversie. Ik vertrouw de pepermuntversie niet met de bv, je weet maar nooit...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |