Maak je echt geen zorgen! De baby zit hartstikke goed verpakt in het vruchtwater, vliezen, baarmoeder en dan nog een vetlaag. Knappe peuter die daar doorheen schade weet aan te richtenquote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
maar voor mijzelf is het wat minder, omdat ik me een beetje zorgen maak om de baby. Annicka wil nog wel eens flink in mijn buik duwen met haar elleboog of hand, om overeind te komen. Ik hoop niet dat spruitje met gebroken botten naar buiten komt daardoor...
Het ligt eraan, als ik thuis ben dan drinkt ze redelijk vaak, minimaal een stuk of 6 keer, lang of kort, maar vandaag dronk ze niet zoveel: te veel afleiding want we zaten in Den Helder bij haar tante. Dan wordt ze teveel bezig gehouden om aan drinken te denken. Wel een paar keer haar hoofd gestoten en dan vliegt ze onmiddellijk naar mij toe voor een kusje op de zere plek en een slok troost.quote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Wat leuk dat Annicka nog bij je drinkt! Drinkt ze nog echt veel (keren)?
Ze drinken nog beiden, maar niet veel meer.Elodie soms 'snachts eens als ze wakker wordt, Fons enkel voor het slapen gaan soms.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
BM, ik moest pas nog aan je denken.
Hoe gaat het met jou en de bv?
Hoe ver ben je nu?
Wat fijn dat het nu wel goed is gegaan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ze drinken nog beiden, maar niet veel meer.Elodie soms 'snachts eens als ze wakker wordt, Fons enkel voor het slapen gaan soms.
Ik ben bijna 18 weken nu.
Ze zijn 2 en 4.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef pessie het volgende:
BM gefeliciteerd! Zijn je kinderen even oud of tandem je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |