En in de gebieden waar wel werk is zijn de huizen ook weer niet zo goedkoop!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Dat is het enige wat het tegenhoudt. Wat mij betreft dan. Dat ligt natuurlijk voor iedereen anders.
Maar goed, ik moest het ook alleen maar kwijt omdat ik net dat programma zat te kijken en daarna door dit topic weer even herinnert werd aan hoe anders de situatie hier is.Maar ik weet ook wel dat het er niet bepaald rooskleurig voorstaat met Spanje.
En dan waren die huizen die ik net zag ook nog héél groot. 5+ kamers enzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
Maar stel je hebt 2 ton (overwaarde ofzo), dan kun je daar wel heel comfortabel leven. Je koopt dat huis gewoon. Je hoeft er maar kort te stoken, je kunt zelf wat voor je eten zorgen, veel kleding heb je niet nodig. Dan kom je met een laag inkomen (paar honderd euro) al een heel eind. Daaorm zijn het ook vooral ouderen (55+, VUTters e.d.) die daar gaan wonen.
Kunnen ze kiezen tussen een villa in Spanje met goed weer en een ruime bestedingsruimte of in een krappe tussenwoning in de Nederlandse koude zonder dat ze veel geld overhouden. Logische keuze. Maar als je er nog bij moet werken is het toch anders.
Toevallig stond het hier ook aan, heb het gezien. Ik vond dat er zeer veel land bij zat, soms zelfs 45.000 m2.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
En dan waren die huizen die ik net zag ook nog héél groot. 5+ kamers enzo.
Een strohalm voor wanhopige verkopers?quote:
80 Hectare kopen, 60 weer verpatsen en houd ik 20 over.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef tjoptjop het volgende:
Zoveel land is alleen leuk als je het kunt verpachten oid. Wat moet je er meeDaarnaast zitten die 'koopjes' vaak echt in de middle of nowhere
lol, Xeno weet vast wel welk huis dat ene huis dat vandaag te koop is gegaan!quote:
Maar ik zeg het lekker nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol, Xeno weet vast wel welk huis dat ene huis dat vandaag te koop is gegaan!
Aangezien hij 24/7 op funda kijkt...
Blauwequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar ik zeg het lekker niet
Trouwens... goed om te zien dat je blauwe verlichting werkt![]()
Uit het vorige huizenmarkt topic, door je afwezigheid was ik heel bezorgt over je welzijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Blauwe
Ik had vanochtend wel blauwe verlichting achter me aan
Maar ze moesten de gast vóór mij hebben die even daarvoor over de vluchtstrook de "file" inhaalde
Ik had al zo'n vermoeden dat het over de verlichting ging ja, maar ik heb geen idee hoe je op "blauw" komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uit het vorige huizenmarkt topic, door je afwezigheid was ik heel bezorgt over je welzijn![]()
Huizenmarkt#135: Waar de verwachte crash uitblijft.
En daarna werd Scorpie zo chagrijnig dat ik vermoed dat hij geen blauwe verlichting heeft in zijn huis
Of rode lampjes als je een hypotheekschuld hebt af te betalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het over de verlichting ging ja, maar ik heb geen idee hoe je op "blauw" komt
De RGB strips kunnen als je dat zou willen wel blauw licht weergeven natuurlijk. Misschien leuk voor in de zomer als het warm is ofzo. Of als je huurders op bezoek hebt die richting zelfmoord neigen na de jaarlijke verhoging van hun maandelijks boetetarief
De OZB gaat natuurlijk nooit omhoog...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het over de verlichting ging ja, maar ik heb geen idee hoe je op "blauw" komt
De RGB strips kunnen als je dat zou willen wel blauw licht weergeven natuurlijk. Misschien leuk voor in de zomer als het warm is ofzo. Of als je huurders op bezoek hebt die richting zelfmoord neigen na de jaarlijke verhoging van hun maandelijks boetetarief
Die zou moeten dalen gezien de trend van de huizenprijzen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De OZB gaat natuurlijk nooit omhoog...
Ja hoor. En die daalt ook wel eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De OZB gaat natuurlijk nooit omhoog...
237.347 huizen te koopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |