Tuurlijk joh, deze humor wordt vaak gebruikt door autisten die buitensporig drankgebruik van sociaal vaardige, en dus mensen die uitgaan, willen ridiculeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
de wordt deze als je het verwijzend maakt en het wordt dit.
Misschien moet je Nederlands leren, maar ik zie het door de vingers omdat je waarschijnlijk al 40 biertjes op hebt sinds 08:00 uur 4 mei.
Jij zit nu toch ook thuis? Of zit je in de kroeg mobiel te fokken? Zeg maar niets, want je wordt onderhand zeer triest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, deze humor wordt vaak gebruikt door autisten die buitensporig drankgebruik van sociaal vaardige, en dus mensen die uitgaan, willen ridiculeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Ts probeert de persoonlijke aanval om zijn eigen incapabiliteit te maskeren,quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, deze humor wordt vaak gebruikt door autisten die buitensporig drankgebruik van sociaal vaardige, en dus mensen die uitgaan, willen ridiculeren.
Het feit dat je nogsteeds fantasierijk mijn posts leest doet me deugd.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook thuis? Of zit je in de kroeg mobiel te fokken? Zeg maar niets, want je wordt onderhand zeer triest.Ik ben vanmiddag terug gekomen van een schooltripje naar Rome, erg vermoeiend. Weet je wel? Zo'n schooltrip die alle gymnasia in Nederland bijna hebben om alle intelligente kinderen een week lang allemaal cultuur uit de oudheid te laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht.. door die teamleden van jou ben je nooit op het gymnasium gekomen.
Lekker gezopen in Rome trouwens, drank is daar goedkoop.
Als jij daadwerkelijk op de gymnasium zit, dan mogen jouw docenten beter hun best doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag terug gekomen van een schooltripje naar Rome, erg vermoeiend. Weet je wel? Zo'n schooltrip die alle gymnasia in Nederland bijna hebben om alle intelligente kinderen een week lang allemaal cultuur uit de oudheid te laten zien.
Oh wacht.. door die teamleden van jou ben je nooit op het gymnasium gekomen.
Lekker gezopen in Rome trouwens, drank is daar goedkoop.
Haha, daar is die leuke, doordachte, intelligente humor weer die elke keer omhoog komt als ts weer even stoer wilt doen voor mensen die er niet zijn..quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Als jij daadwerkelijk op de gymnasium zit, dan mogen jouw docenten beter hun best doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet niet wat kwaliteit is. Beter zet je nu Stalin uit je UI als je een Oekraïens meisje niet goed vindt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:09 schreef sciter het volgende:
TS is uitgeluld en gaat maar weer plaatjes posten van een middelmatige ''sma''.
Daar kreeg hij de vorige keer enkele positieve reacties op namelijk.
Nee, ik zit te eten. Wat in je spoiler staat is het tegengestelde van wat je daadwerkelijk doet! Epic fail bro!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:11 schreef sciter het volgende:
TS doet trouwens belachelijk lang over zijn posts..
Moet jij ze eerst even door de Word spellingschecker halen?
Wie zegt dat ik fan bent van Stalin? Als ik fan zou zijn van Stalin, moet ik dan meteen fan zijn van die snol?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:11 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij weet niet wat kwaliteit is. Beter zet je nu Stalin uit je UI als je een Oekraïens meisje niet goed vindt.
Je snapt niet dat dat een van mijn verwachte reacties van jou isquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Nee, ik zit te eten. Wat in je spoiler staat is het tegengestelde van wat je daadwerkelijk doet! Epic fail bro!![]()
![]()
Tering, ben jij PVV stemmer of zo? Jij verdraait de werkelijkheid graag of niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Een simpeler en minder kinderachtig antwoord dan ik verwacht had. Hulde!
Leg uit? Ik snap niet hoe je hier ineens op komt? Welke werkelijkheid verdraai ik?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:14 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Tering, ben jij PVV stemmer of zo? Jij verdraait de werkelijkheid graag of niet?
Ik heb niet het woord autist in mijn mond genomen, dus probeer het nog een keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Je snapt niet dat dat een van mijn verwachte reacties van jou is?
Jij denkt dat het niet mogelijk is dat ik nu een lekker stukje stokbrood met vleeswaren aan het verorberen ben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Leg uit? Ik snap niet hoe je hier ineens op komt? Welke werkelijkheid verdraai ik?
Zeg ik ergens dat ik denk dat dat niet mogelijk is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet mogelijk is dat ik nu een lekker stukje stokbrood met vleeswaren aan het verorberen ben.
Geef 'm een uppercut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:27 schreef KevinMalone het volgende:
Bonus klacht: Mijn boxer knelt mijn ballen af.
Je moeder faalde door jou te laten vallen bij je geboorte.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef sciter het volgende:
Dat is de meest falende antwoord van dit topic.
En het is wederom raak! Yes! Dat moet je wel een heerlijk gevoel gevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je moeder faalde door jou te laten vallen bij je geboorte.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |