Jammer dat ik al gefapt heb, nu ka ik niet meer op haar fappen. Ach ja morgen een nieuwe kans.quote:
deze topic is een correcte verwijzing. En van backfire heb ik geen last, want ik maakte deze topic toch alleen aan om verveling te voorkomen en ik ben gestrest door infantielen net zoals jij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
[..]
deze topic
Net doen alsof het allemaal niet echt is gebeurd om een backfire topic te ontlopen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Jammer dat ik al gefapt heb, nu ka ik niet meer op haar fappen. Ach ja morgen een nieuwe kans.
Ohh, ts is een stresskipjequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
deze topic is een correcte verwijzing. En van backfire heb ik geen last, want ik maakte deze topic toch alleen aan om verveling te voorkomen en ik ben gestrest door infantielen net zoals jij.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:49 schreef sciter het volgende:
Als je vakantie hebt en geen autist bent, waarom ben je nu niet zuipen dan?
Nee, jawel, dat is niet waar en nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
deze topic is een correcte verwijzing. En van backfire heb ik geen last, want ik maakte deze topic toch alleen aan om verveling te voorkomen en ik ben gestrest door infantielen net zoals jij.
Zeker wel, je begint pas met zuipen na 12 uur? Een slechte grap maken om je antisociale gedrag te verbergen is zeer jammer trouwens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dat je vader alcoholist was hoef jij nog niet iedere dag te zuipen... En zoiets doe je niet op 4 mei.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dat je vader alcoholist was hoef jij nog niet iedere dag te zuipen... En zoiets doe je niet op 4 mei.
Het is op mijn kalender 5 mei hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Nee, maar jij begint 's morgens al. En blijf jij maar denken dat "deze topic" fout is, ik vind "dit topic" goed. evenals "deze topic".quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Zeker wel, je begint pas met zuipen na 12 uur? Een slechte grap maken om je antisociale gedrag te verbergen is zeer jammer trouwens.
Alleen ts loopt wat achter, en dus niet alleen op het sociale vlak.quote:
Klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alleen ts loopt wat achter, en dus niet alleen op het sociale vlak.
Ik begin technisch gezien na 12 uur 's nachts. Sommige mensen zien dat als de ochtend van de volgende dag, dus dan zou je gelijk hebben. Tot 5-6 uur in de ochtend drink ik dan door en ga ik lekker slapen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Nee, maar jij begint 's morgens al. En blijf jij maar denken dat "deze topic" fout is, ik vind "dit topic" goed. evenals "deze topic".
Het duidde op wat sciter impliceerde door te zeggen dat ik voor 12 uur niet zou drinken en voor 12 uur vandaag was het 4 mei, dus als jullie 3 begrijpend leren lezen, dan kunnen jullie in mijn fantasie team mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alleen ts loopt wat achter, en dus niet alleen op het sociale vlak.
De manier waarop jij denkt en leest is inderdaad fantasierijk. Ik zou eens een testje doen of je wel geestelijk gezond bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:58 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Het duidde op wat sciter impliceerde door te zeggen dat ik voor 12 uur niet zou drinken en voor 12 uur vandaag was het 4 mei, dus als jullie 3 begrijpend leren lezen, dan kunnen jullie in mijn fantasie team mee.
Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebeiquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik begin technisch gezien na 12 uur 's nachts. Sommige mensen zien dat als de ochtend van de volgende dag, dus dan zou je gelijk hebben. Tot 5-6 uur in de ochtend drink ik dan door en ga ik lekker slapen.
En jammer genoeg heb je niks te vinden maar jij hebt je aan de regels van de Neerlandse grammatica te houden.
TS is hardcore gamer die denkt cool te zijn. Zijn Mila Kunis plaatje komt namelijk rechtstreeks van zijn PS3 clanwebsite af.
Waar precies staat het dat je mag refereren naar een topic met ''deze''?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei
Zelfs op fok stond het, dus jij zou het moeten weten als grootgebruiker zonder leven.
http://translate.google.n(...)%20in%20DEZE%20topicquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef sciter het volgende:
[..]
De manier waarop jij denkt en leest is inderdaad fantasierijk. Ik zou eens een testje doen of je wel geestelijk gezond bent.
de wordt deze als je het verwijzend maakt en het wordt dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Waar precies staat het dat je mag refereren naar een topic met ''deze''?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)%20in%20DEZE%20topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |