Noem jij mij nou een wijf, dacht dat we een band hadden opgebouwdquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rekenen op een wijf, ja dat gaat hem echt worden!!!!!!!
oke meisje danquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:57 schreef Chicha het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een wijf, dacht dat we een band hadden opgebouwd
Nou het kan nooit veel zijn.quote:
Ik heb sinn in een ijssiequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou het kan nooit veel zijn.
Maar geef eens een hint dan
Sorry voor mijn woordenquote:
Omdat modsquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn woorden
Waarom ben je een chica
Kut swarmahoer en netsplitterquote:
Nog niet, ts is een beetje bangquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:04 schreef Lakitu het volgende:
M'n fok-pieper ging af, heeft iemand de knokploeg gebeld?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:09 schreef Chicha het volgende:
Ik had zijn internet gegevens allang achtergelaten op FOK!. Dat zal de schorriemorrie leren
jij wel, dan hadden we ook een tijd geen last gehad van je...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:09 schreef Chicha het volgende:
Ik had zijn internet gegevens allang achtergelaten op FOK!. Dat zal de schorriemorrie leren
Die gast woont in Gorinchemquote:
Tot dat we iets beters hebben verzonnen is dit je opdracht TSquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef wojiao het volgende:
je moet gewoon 100 pizza's bestellen bij 10 pizzeria's op zijn adres, om te beginnen.
That's what she said.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaat dit aflopen met een anticlimax, of gaat er nog iets gebeuren?
dit dus. en pics van die moeder tuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een anticlimax, laten we alsnog met zijn allen gewoon heengaan man
Ghehe, eerst afwachten tot ik mijn geld heb. Ik heb een goed gevoel over die moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik niet dus waar spreken we af volgende week?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ghehe, eerst afwachten tot ik mijn geld heb. Ik heb een goed gevoel over die moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef AwesomeSauce het volgende:
Leuk verhaal TS![]()
Zelf ook wel eens uitgemaakt voor oplichter door een turk![]()
Had mijn PS2 verkocht, getest en wel. Belt hij boos : "Hij doet het niet"
Probeer ik het nog netjes op te lossen door hem technisch advies te geven (IT-nerd)
Maar hij was dus kapot. Hij zou naar de politie stappen etc. Ik had dus iets daarvoor een boek over basis psychologie en social engineering gelezen, en kwam er dus achter dat hij de PS2 verkeerd het aangesloten.(hij wilde niet kwijt wat er nu stuk was, ik had het idee dat hij het zelf verprutst had) Maar voordat hij daar achter kwam dat de PS2 verkeerd was aangesloten, heeft zijn "buurjongen" (zo'n wannabe IT Hacker/Nerd turk) het geprobeerd te maken. Bleek dat die buurjongen, met zijn vette vingers aan die lens heeft gezeten
Nooit meer wat van gehoord
Hoe vaak heb je dit wel niet geedit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 22:16:10 ]
12 keer ? Ik moest alle spelfouten eruit halen en de zinnen kloppend makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit wel niet geedit?
Haha dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
12 keer ? Ik moest alle spelfouten eruit halen en de zinnen kloppend maken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Weissman het volgende:
Het valt idd erg tegen dit, ik hoop daarom ook dat TS zijn geld juist niet terug krijgt en er een vervolg actie komt en geen slap gepraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
Haha, Fok!kers die voor zijn deur gaan staanquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |