abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96369167
Begin deze week iets gekocht op Marktplaats, schade was om en nabij de 50 euro. 2 dagen terug betaald en een mail gestuurd aangaande de betaling maar de verkoper hult zich in stilzwijgen. Gisteren gemaild, geen reactie. Vandaag gemaild, geen reactie.
TS begint te vermoeden dat hij is opgelicht. :{

Er is echter wel een kleine 'maar'. Ik zou natuurlijk nooit zomaar aan jullie, een stel aasgieren en hyena's die zich voeden op andermans ongeluk en leed, toegeven dat ik ben opgelicht, met als enige vooruitzicht een topic vol lachende übermenschen die zich natuurlijk never nooit zouden laten oplichten.

De 'maar' is als volgt:
Na een kleine 40 minuten google-werk heb ik zijn adres, foto, adres van zijn ouders, 06 nummer, etc. gevonden. Nu woont hij een klein uurtje karren hier vandaan, wat zal ik doen? Hem bellen? Hem het word document sturen met de info die ik over hem heb? Zijn ouders bellen en zeggen dat ze maar even met hun zoon moeten praten? Langsgaan? Of A4tjes in zijn woonwijk ophangen met zijn foto en de mededeling "Oplichter"?

Ik heb me voorgenomen om morgen nog af te wachten, heb ik niets gehoord voor morgenavond 20:00, ga ik toch maar actie ondernemen... :)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef NielsTriple het volgende:
Goed, update!
Een anderhalf uur geleden heb ik gebeld naar zijn 06.

Hij nam op met een welgemeende "Ja?". Ik vroeg of hij toevallig <voornaam> was, het antwoord was "Hoezo?" (niet echt een man van veel woorden kennelijk). Ik vertelde hem dat ik Niels Triple ben, die bijna 50 euro heeft overgemaakt voor een effectenpedaaltje en vervolgens niets meer hoorde. Zonder antwoord te geven hing hij op. Toen ik terugbelde nam hij op zonder iets te zeggen, dus ik vroeg nogmaals of hij <voornaam en achternaam> was. Hij vroeg wat ik moest, waarop ik weer keurig antwoordde en wachtte op zijn reactie. Die kwam niet, hij bleef stil.
Omdat ik het wachten zat was vroeg ik hem of ik anders naar <adres> moest komen, zodat we er even over konden praten en ik dat dingetje gelijk mee kon nemen. Hij zei heel vlug dat hij niet wist wie ik was of waar ik het over had en hing WEER op. }:|
Fuck it, weer terugbellen, nu stond die telefoon uit.

Stoute schoenen aangetrokken en naar zijn ouders gebeld. Zijn moeder, overigens een heel aardige en begripvolle vrouw, nam op, ik legde de situatie uit, maar ze zei dat ze me niet kon helpen en dat ik me waarschijnlijk vergiste. Ik vertelde haar hoe de telefoongesprekken met zoonlief gingen en verzocht haar toch maar even te bellen en hem verzoeken mij terug te bellen.

Ongeveer 15 minuten nadat ik moeders aan de lijn heb gehad werd ik gebeld door een anoniem nummer (ik denk dat hij niet wil dat ik zijn 06 nummer krijg :') ).
Ik nam op: "Met Niels". Hij begon een verhaal dat ik maar beter moest stoppen met hem en zijn familie lastig te vallen, anders politie of nog beter, hij zou wel even bij me langskomen. Is mogelijk natuurlijk, ik heb mijn adres gegevens aan hem doorgegeven. Ik kan mijn geduld ook maar zo lang bewaren, dus ik ging op wat minder vriendelijke wijze op zijn 'aanbod' in en gaf aan dat hij dat ding maar beter mee kon nemen.
Hierop vloog een ziekte of 3 naar mijn hoofd en 'verzocht' hij me nogmaals om niet meer te bellen maar hij weigerde me te vertellen of ik dat pedaaltje nu kreeg of niet.

Als afsluiter heb ik hem medegedeeld dat ik deze week nog naar zijn adres of werk kom (ik weet niet waar hij werkt, dat blufte ik), om mijn geld terug te halen, waarna ik (deze keer) ophing.

10 minuten voordat ik begon met deze post heb ik nog 1 laatste telefoongesprek gehad, met zijn moeder. Ze belde me en vertelde me dat zij gaat regelen dat ik mijn geld terug krijg, op voorwaarde dat ik niet met 30 man (waar dat vandaan kwam weet ik eerlijk niet, ik heb het daar nooit over gehad :') ) naar hun zoon ga om daar huis te houden. Ik zou mijn geld uiterlijk volgende week dinsdag weer op mijn rekening hebben.

Dus, hoera voor zijn moeder _O-

[ Bericht 55% gewijzigd door NielsTriple op 05-05-2011 22:04:09 ]
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_96369187
Hem bellen. Potentieel goed topic trouwens.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_96369212
Tvp
pi_96369228
sowieso bellen.
Dit kan nog leuk worden :9
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:30:54 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_96369244
Bel de Fok!-knokploeg.
Tics van je petten.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:31:22 #6
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96369261
Gewoon even langs gaan en vragen waar je spullen zijn?
Neem een Camera mee om foto's te maken?
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:31:49 #7
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96369287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef nattermann het volgende:
Bel de Fok!-knokploeg.
Ooh hebben we die.. sexy!
pi_96369309
Wat moeten we trouwens verstaan onder ''actie ondernemen''?

Als in fysiek geweld toepassen of een gesprek aangaan en uiteindelijk toch naar je centen kunnen fluiten.
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:32:51 #9
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96369339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
Gewoon even langs gaan en vragen waar je spullen zijn?
Neem een Camera mee om foto's te maken?
add: neem een kopie van aankoop en betaal bewijs mee
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:33:04 #10
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_96369351
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_96369358
Heb je ook een sportschool of gewone school kunnen vinden?

Foto's ophangen in een kantine en je hebt je centen plus onkosten zo terug.
pi_96369425
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef Allessio het volgende:
Wat moeten we trouwens verstaan onder ''actie ondernemen''?

Als in fysiek geweld toepassen of een gesprek aangaan en uiteindelijk toch naar je centen kunnen fluiten.
Actie ondernemen is een van mijn genoemde opties. Ik heb niets gezegd over geweld. Het zou dom zijn zoiets aan te kondigen.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:34:51 #13
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_96369436
Ga meteen bij hem langs en maak wat foto's.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_96369465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef zoz het volgende:
Heb je ook een sportschool of gewone school kunnen vinden?

Foto's ophangen in een kantine en je hebt je centen plus onkosten zo terug.
Nog niet, hij zit niet op school, is volwassen en woont in een ander dorp dan zijn ouders ;)
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:35:39 #15
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_96369485
niet waarschuwing via de mail. gewoon gelijk naar toe gaan en CONFRONTEREN die hap, alberto style
pi_96369561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Actie ondernemen is een van mijn genoemde opties. Ik heb niets gezegd over geweld. Het zou dom zijn zoiets aan te kondigen.
Wat moeten we verstaan onder actie ondernemen flikkertje?
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_96369564
ik weet nog wel een geschikt navy seals team die de klus kan klaren :{w
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96369572
Veel mensen hebben vakantie, dus wie weet is ie gewoon weg. Ik zou nog wel een aantal dagen wachten voordat ik actie zou ondernemen.
pi_96369606
Zou langsgaan en ter plekke je spullen eisen.

Tevens potentieel leuk topic.
pi_96369717
Als je in de beurt woont van omg Utrecht, kan je op mij rekenen.
De enige echte.
pi_96369719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef NielsTriple het volgende:
Ik zou natuurlijk nooit zomaar aan jullie, een stel aasgieren en hyena's die zich voeden op andermans ongeluk en leed, toegeven dat ik ben opgelicht, met als enige vooruitzicht een topic vol lachende übermenschen die zich natuurlijk never nooit zouden laten oplichten.
Je kent ons wel goed trouwens... :)

ontopic: ik zou bellen want kans bestaat dat ie niet thuis is en ben je een uur voor niets gereden...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:41:41 #22
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96369742
quote:

[..]

Niet voor vrouwen, tenzij ze vanaf de zijlijn toejuichen en in van die cheerleader outfits :+
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:44:30 #23
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_96369864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Allessio het volgende:
TS staat toe dat een tiener hem bedonderd?
http://www.jufmelis.nl/we(...)orm-TT-hij-zij-het-1
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_96369865
'Opgelicht op marktplaats' topic nummer 745. Je bent je geld gewoon kwijt, face it.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:48:23 #25
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_96370024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Dyll het volgende:
'Opgelicht op marktplaats' topic nummer 745. Je bent je geld gewoon kwijt, face it.
OP gelezen? Hij heeft toch adres, telnummer etc? Dan kan hij er altijd achteraan gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')