abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96409943
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 22:16:10 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:14:43 #127
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_96409973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je dit wel niet geedit? :')
12 keer ? Ik moest alle spelfouten eruit halen en de zinnen kloppend maken :P
Het is garantie tot de deur. Als iets niet aankomt, krijg je dat gewoon vergoed.
(of was dat alleen met eBay ? )
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:16:04 #128
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96410050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

12 keer ? Ik moest alle spelfouten eruit halen en de zinnen kloppend maken :P
Haha dat heb ik ook altijd _O_
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_96419162
quote:
8s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Weissman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt idd erg tegen dit, ik hoop daarom ook dat TS zijn geld juist niet terug krijgt en er een vervolg actie komt en geen slap gepraat :{w :r
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
pi_96421691
HOAX! De oplichter heeft zitten dreigen met geweld en toen moest TS huilen...
*sniksniksniksniksnik*
pi_96423870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een anticlimax, laten we alsnog met zijn allen gewoon heengaan man
Haha, Fok!kers die voor zijn deur gaan staan :D
Denk dat we dan van die LARP taferelen gaan krijgen :')
pi_96423923
tvp voor dinsdag

Anders gaan we met de knokploeg daarheen TS
pi_96424302
Whoa goed gedaan, dat telefoongesprek TS :D Had ik niet verwacht. Hopelijk komt alles nu goed door die moeder zonder geweld of iets.
There are only 151 Pokémon.
pi_96644350
En?
Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
pi_96644837
tvp
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:00:53 #136
131603 Afwazig
Serious business
pi_96645246
Haha mooi is dat, zo`n nerdje die even iemand denkt op te lichten wordt genakt door z`n ma :').
pi_96651302
@update:

Fok! knokploeg heeft meer dan 30 man! :o
life goes by...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:24:33 #138
115571 NielsTriple
(Verbannen)
pi_96783515
Update!

Geld niet ontvangen afgelopen week. Moeder neemt de telefoon niet op, gozer in kwestie ook niet. Wel ben ik de gehele week op verschillende tijdstippen anoniem gebeld. Soms werd er niets gezegd, soms werd ik bedreigd. Ik had een goed vermoeden dat het om onze vriend ging, dus even een sms gestuurd met het verzoek het geld te storten en niet meer zo vervelend te doen.

Hij gaf totaal niet meer thuis, dus ben ik afgelopen middag met 2 vrienden bij hem langsgegaan (Capelle a/d IJssel). Er gebeurde niet gek veel spectaculairs, hij deed eerst niet open. Na ongeveer een half uur op de deur bonzen en aanbellen stonden er ineens twee agenten achter ons, die gelijk vragen begonnen te stellen.
Ik heb het hele verhaal uitgelegd, een kopie van mijn afschrift laten zien plus het uitgeprinte document met al zijn gegevens die ik had gevonden en nog wat dingetjes. Een van de agenten belde met zijn mobiel naar iemand, ik denk naar onze vriend, die vervolgens naar buiten kwam.

Het eerste dat hij zei (wat een lef ook..) was: "Ja, ik dacht ik kan ook wel wat grote gasten bellen van de sportschool, maar dat geeft zo'n zooi op de stoep, dus belde ik de politie maar". Een van de agenten keek hem aan en zei iets in de zin van "nou nou, rustig, nergens voor nodig".
Onze vriend was ongeveer 1.80m, mager, had een dikke zilveren ketting om de nek en maakte een nogal onfrisse indruk.
De agent vroeg hem hoe het zat met mijn verhaal, waarop hij zei dat hij ons niet kende en niet wist waar ik het over had. Ik had hem ook niet gesproken en zijn moeder al helemaal niet (hij keek geïrriteerd toen ik het verhaal van zijn moeder aan de agente vertelde).
Hij had aan 1 ding niet gedacht, dat was dat zijn moeder ook naar MIJ had gebeld en dat nummer dus in mijn telefoon stond onder ontvangen oproepen. De agenten geloofden mij kennelijk meer dan hem en vertelden ons dat ik het beste aangifte kan doen van oplichting en geen contact meer met hem moet opnemen, laat de politie het oplossen.

Onze vriend ging zijn huis weer binnen, keek ons nog 1 keer boos en 'intimiderend' aan voor hij de deur sloot en de agenten reden ook weer weg. Omdat we niet veel meer konden doen liepen we terug naar de auto (stond een straat verderop), toen ik opeens gebeld werd door een anoniem telefoonnummer.
Terwijl de agenten net de straat uitliepen belde hij me dus al en begon me gelijk uit te kafferen. De ene ziekte na de andere ziekte vloog naar mijn oor en ook deze keer begon hij weer over zijn grote sportschoolvrienden. Ik vroeg hem of hij die al gebeld had omdat ik sneller bij hem kon zijn dan zijn vrienden (ik werd wat geïrriteerd om het maar rustig uit te drukken). Zijn laatste woorden aan de telefoon bevatte wederom diverse ziektes maar ook de mededeling dat ik maar met een oog open moest gaan slapen omdat hij met zijn vrienden langs zouden komen dit weekend.

Boos liep ik naar zijn huis en schopte tegen zijn voordeur, hij smeet de deur open en begon moord en brand te schreeuwen (vrij letterlijk eigenlijk...). Het werd een kleine matpartij tot hij weer naar binnen stoof en de deur hard dicht gooide.

Hij had alleen 1 probleem, zijn telefoon lag nog aan mijn kant van de voordeur!! :D
Ik kan 2 dingen doen, OF dat ding op marktplaats gooien (Nokia N8), OF met dat ding naar de politie gaan om te bewijzen dat hij me wel degelijk gebeld heeft.

Ik zit nog een beetje in dubio, die telefoon kan ik voor meer verpatsen dan die 50 euro die ik van hem tegoed heb, maar de nette manier is uiteraard via de politie....

Keuzes... keuzes... :')
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_96783610
En heb je geld al terug nu?, anders kun je beter een boek gaan schrijven.
  Spellchecker zaterdag 14 mei 2011 @ 02:39:23 #140
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_96783708
Als je zijn telefoon verkoopt, ben jij waarschijnlijk degene met een probleem, als hij dáár weer aangifte van zou doen. Tevens heb jij die telefoon onrechtmatig verkregen, wat in de weg staat van eventueel bewijs daarop tegen hem, in jouw 'zaak'.

Tevens: verzonnen topics :')
Tevens -purist.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 03:17:34 #141
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_96784145
is het verkeerd om 55 euro te bieden voor die telefoon ?
pi_96784156
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 03:17 schreef Spartagek het volgende:
is het verkeerd om 55 euro te bieden voor die telefoon ?
Bieden kost niets, betalen wel.
pi_96785721
Ik bied 60! w/

Heeft die gozer gezien dat jij aan de haal bent gegaan met de telefoon?
pi_96785751
Ik zou die telefoon voorlopig bij je houden.
Komt de politie langs? "Hij gooide dat ding naar mijn hoofd, dus heb ik hem maar meegenomen."
pi_96785761
Marktplaats :')
pi_96786085
Telefoon verkopen. Duidelijk.

De politie doet toch niets. Kies eieren voor je geld :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:56:45 #147
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96786773
Is dit serieus niet verzonnen?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_96787464
Telefoon niet verkopen maar 'm voorlopig gewoon houden. Als je 'm verder niet gebruikt kun je daar vast wel mee wegkomen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_96787808
kwaliteitstopic

sowieso marktplaats _O-

dat die site nog bestaat, zit overvol met dit soort figuren maar er is geen alternatief in NL behalve eBay maar daar zit niemand op :')
-referral verwijderd-
pi_96788109
De enige manier waarop ik op marktplaats dealen zou doen is face to face.
Anders is het niet te vertrouwen.

Overigens kun je die gast gewoon voor de rechter slepen als hij je weigert te betalen, aangezien de rechtregels voor een koopovereenkomst ook op marktplaats gelden. Maar om dat voor 50 euro te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')