Iedereen verafschuwde de laatste albums ook van MMJ, maar ik vond ze geweldig. Ik luister nu net 4 minuten en ik vind het openingsnummer al helemaal fantastischquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:08 schreef TWP het volgende:
Circuital van My Morning Jacket: gaap.Op een nummer na (Holdin On To Black Metal) gebeurd er helemaal niks.
Ja leuk is dat! Die zanger heeft zo'n mooie Gerry Rafferty stem.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:20 schreef Maisnon het volgende:
Deze post ik gewoon nog een keertje, ik vind em echt leuk! Die kop van die zanger is ook prachtig met die grote baard en zonnebril en koptelefoonding
Gruff is trouwens de leadsinger van de Super Furry Animals, niet dat ik die goed ken, maar dat was even een weetje
Misschien nog een beetje voorbarig, maar ik vind het album voorlopig echt fantastisch!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen verafschuwde de laatste albums ook van MMJ, maar ik vond ze geweldig. Ik luister nu net 4 minuten en ik vind het openingsnummer al helemaal fantastischKennelijk zijn ze een richting ingegaan die ik zelf heel cool vind, maar de andere fans niet...
Ik vind t best wel grappig dat je met Kings of Leon aankomt als een band die dat niet heeft, terwijl ze zo begonnen:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nah, ik vind het meer soundscape achtig. Het gaat niet echt om de teksten meer om de sfeer. Ik hou gewoon niet van dat-kijk-mij-indie-muziek-maken-en-een-rare-bandnaam-hebben instelling. Dus geen Kooks,Vampire Weekend en Arctic Monkeys (valt mee) en nog meer van dat britsige blije gedoe.
Doe mij maar Kings of Leon of iets vergelijkbaars wat ik nog niet gevonden heb.
Heel erg zonde, want vroeger vond ik ze echt goeie muziek maken. Als ik t nu terugluister is t nog steeds best redelijk, maar wat ze nu maken..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:08 schreef Arn0 het volgende:
Kings Of Leon zouden inderdaad niet in dit topic vermeld mogen worden, verschrikkelijke, arrogante sell-out band geworden.
Man hoe kan je dat gezegd hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:08 schreef TWP het volgende:
Circuital van My Morning Jacket: gaap.Op een nummer na (Holdin On To Black Metal) gebeurd er helemaal niks.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Man hoe kan je dat gezegd hebbenIk heb het album al 3x rondgeluisterd vandaag. Fantastisch album. Met stip in mijn top 3 van het jaar
Maar goed. Ik heb volgens mij een iets anders mening over de nieuwste MMJ albums dan de gemiddelde fan geloof ik, zoals ik hierboven ook heb gepost. Ik lees op de MMJ fora ook louter negatieve reacties. Ik vind het iig heerlijk mid-tempo, sferisch. Een beetje een mix tussen hun eerste albums en Evil Urges met wat meer electronica en rare geluidjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef TWP het volgende:
[..]Ai, misschien nog maar eens aanzetten dan.
Meestal vlak voor halverwege het jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:17 schreef Arn0 het volgende:
Wordt er rond deze tijd meestal al niet een topic met beste albums van het jaar tot zover geopend? Ben wel benieuwd naar lijstjes etc
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik maak wel even een lijstje met dingen die je eventueel kan checken OMGWTFBBQSAUCEdan wel van niet zo lang geleden om de sfeer erin te houden. Plus er zit wel een boel Brits bij maar dan wel iets meer stevig? zoals je aangaf
iets meer in dat Kings of Leon rijtje zal ik maar zeggen
Het zijn natuurlijk wel dingen die ik vooral leuk vonddus als iemand dikke bezwaren heeft dan moeten ze zelf met tips komen
En deze kriig je er nog extragratis bij omdat je het sowieso wel tof vind denk ik, maar die is van vorig jaar.
De lijst:Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien zit er wat bij
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Go back to the zoo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:
Line-upje van zomerfestival in DelftGewoon om de hoek bij mij
Go back to the Zoo
Opposites
Dazzled Kid
Baskerville live
Schradinova
Balthazar
Flexican & MC Sef
Zwart Licht XL
Lola Kite
Eefje de Visser
I am Oak
Henzel & Disco Nova ft VAgE gASTEN
Roots Riders
Shermanology
Leroy Styles
Boef & de gelogeerde aap
Nou ik luister nu Two Dancers en ik vind het toch wel heel mooi. Vooral dat openingsnummer is schitterend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef Maisnon het volgende:
Dat 2e album van Wild Beasts heb je dat ook gehoord? Daar zit iets meer Umf in zal ik maar zeggen, maar dan met het 'mooie' van het 3e album. Dat moet zeker wel langer dan 2 nummers boeiend blijven
Wo, dat ziet er goed uit! Waarschijnlijk wel weer het weekend na Lowlands, dus dan weet ik niet of ik er nog erg veel zin in heb. Maar voor een gratis festival op 10 minuten afstand is dit helemaal niet slechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:
Line-upje van zomerfestival in DelftGewoon om de hoek bij mij
Go back to the Zoo
Opposites
Dazzled Kid
Baskerville live
Schradinova
Balthazar
Flexican & MC Sef
Zwart Licht XL
Lola Kite
Eefje de Visser
I am Oak
Henzel & Disco Nova ft VAgE gASTEN
Roots Riders
Shermanology
Leroy Styles
Boef & de gelogeerde aap
Dit is 10 Juniquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Wo, dat ziet er goed uit! Waarschijnlijk wel weer het weekend na Lowlands, dus dan weet ik niet of ik er nog erg veel zin in heb. Maar voor een gratis festival op 10 minuten afstand is dit helemaal niet slecht
Oh, dat andere festival. Via de TU geregeld ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is 10 Juni
Het is niet het Owee festival ofzo hoorEn je betaalt er wel 10 euro voor (als student)
Heel erg sferisch, midtempo, heel harmonieus. Ik vind het schitterend. Top 3 album voor mij van het jaar tot nu toe!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef -Dries- het volgende:
Owja, de nieuwe My Morning Jacket. Welke richting zijn ze nu op gegaan?
Nu aan het luisteren, Klinkt wel aardig, maar ben nog niet overtuigd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Mykonos het volgende:
Heb net de nieuwe The Antlers gedownload, zit hem nu te luisteren, echt kippevel!
Wat een schítterende plaat weer, hulde!
Ik heb het al in dit topic gezet, maar inderdaad.... best so far van 2011 imhoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Mykonos het volgende:
Heb net de nieuwe The Antlers gedownload, zit hem nu te luisteren, echt kippevel!
Wat een schítterende plaat weer, hulde!
Je moet 'm een aantal keer luisteren om 'm echt te kunnen waarderen. Voordeel (?) was dat ik die liveopname van die plaat al vaak geluisterd had, waardoor ik meteen verliefd werd op de studioplaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Norrage het volgende:
Nou hij is af bij mij, leuk album inderdaad. Rolled Together en Every Night My Teeth Are Falling Out zijn wel alleraardigst!
Hun nieuwe? Iets minder toegankelijk dan hun voorgaande werk vind ik, minder "catchy" gitaarstukjes, maar zeker een lekkere plaat weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef Norrage het volgende:
Had Fleet Foxes nog niet geluisterd, maar ik vind het toch best aardig. Ben bepaald geen FF fan, en ook nu word ik langzaamaan echt heel erg moe van het stemgeluid, maar muzikaal zit het zo mooi in elkaar!Ik heb nog niet veel mensen gehoord over hun album, wat vindt de rest?
dat dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hun nieuwe? Iets minder toegankelijk dan hun voorgaande werk vind ik, minder "catchy" gitaarstukjes, maar zeker een lekkere plaat weer.
Ik ga de oude ook maar eens een keer opzettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hun nieuwe? Iets minder toegankelijk dan hun voorgaande werk vind ik, minder "catchy" gitaarstukjes, maar zeker een lekkere plaat weer.
Die is gister helemaal gelekt.... Wauw, prachtig!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Arn0 het volgende:
Wow. Bon Iver is terug. "Calgary" klinkt alvast goed, ben érg benieuwd naar het gehele album.
Oeh, da's wel een grote uitspraak. Daar ben ik het vooralsnog niet mee eens, maar For Emma, Forever Ago staat denk ik wel in mijn top 25 albums van alltimequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef Norrage het volgende:
Heel mooi ja! Wellicht wel beter dan de vorige
Ik ben een sucker voor depressieve albumsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ben er nooit een grote fan van geweest eigenlijk behalve dat ik het zeker heel mooi vond. De nieuwe lijkt me een iets vollere sound te hebben en daar hou ik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |