Heel erg sferisch, midtempo, heel harmonieus. Ik vind het schitterend. Top 3 album voor mij van het jaar tot nu toe!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef -Dries- het volgende:
Owja, de nieuwe My Morning Jacket. Welke richting zijn ze nu op gegaan?
Nu aan het luisteren, Klinkt wel aardig, maar ben nog niet overtuigd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Mykonos het volgende:
Heb net de nieuwe The Antlers gedownload, zit hem nu te luisteren, echt kippevel!
Wat een schítterende plaat weer, hulde!
Ik heb het al in dit topic gezet, maar inderdaad.... best so far van 2011 imhoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Mykonos het volgende:
Heb net de nieuwe The Antlers gedownload, zit hem nu te luisteren, echt kippevel!
Wat een schítterende plaat weer, hulde!
Je moet 'm een aantal keer luisteren om 'm echt te kunnen waarderen. Voordeel (?) was dat ik die liveopname van die plaat al vaak geluisterd had, waardoor ik meteen verliefd werd op de studioplaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Norrage het volgende:
Nou hij is af bij mij, leuk album inderdaad. Rolled Together en Every Night My Teeth Are Falling Out zijn wel alleraardigst!
Hun nieuwe? Iets minder toegankelijk dan hun voorgaande werk vind ik, minder "catchy" gitaarstukjes, maar zeker een lekkere plaat weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef Norrage het volgende:
Had Fleet Foxes nog niet geluisterd, maar ik vind het toch best aardig. Ben bepaald geen FF fan, en ook nu word ik langzaamaan echt heel erg moe van het stemgeluid, maar muzikaal zit het zo mooi in elkaar!Ik heb nog niet veel mensen gehoord over hun album, wat vindt de rest?
dat dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hun nieuwe? Iets minder toegankelijk dan hun voorgaande werk vind ik, minder "catchy" gitaarstukjes, maar zeker een lekkere plaat weer.
Ik ga de oude ook maar eens een keer opzettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hun nieuwe? Iets minder toegankelijk dan hun voorgaande werk vind ik, minder "catchy" gitaarstukjes, maar zeker een lekkere plaat weer.
Die is gister helemaal gelekt.... Wauw, prachtig!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Arn0 het volgende:
Wow. Bon Iver is terug. "Calgary" klinkt alvast goed, ben érg benieuwd naar het gehele album.
Oeh, da's wel een grote uitspraak. Daar ben ik het vooralsnog niet mee eens, maar For Emma, Forever Ago staat denk ik wel in mijn top 25 albums van alltimequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef Norrage het volgende:
Heel mooi ja! Wellicht wel beter dan de vorige
Ik ben een sucker voor depressieve albumsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ben er nooit een grote fan van geweest eigenlijk behalve dat ik het zeker heel mooi vond. De nieuwe lijkt me een iets vollere sound te hebben en daar hou ik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |