quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Da's blijkbaar ouderwets. Zie ook de reacties onder dit artikel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Manono het volgende:
Vraag me nu echt af waarom mensen die 6 miljoen doden op hun geweten hadden keurig terecht werden gesteld.
Als dit openbaar gemaakt kan worden, dan is een foto van OBL ook geen probleem lijkt me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef wekky het volgende:
Die 3 gasten van de foto''s zijn goed dood!
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article9695597.ece
Dat zou je bijna vergeten inderdaad. Goudmijn aan informatie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef slashdotter3 het volgende:
One US source said a 'mother lode of intelligence' had been taken from Bin Laden’s compound including computer files, CD-roms and other electronic information. It is being examined by U.S. intelligence experts at a secret location in Afghanistan.
'They cleaned it out,' said one official. 'Can you imagine what’s on Osama Bin Laden’s hard drive? Hundreds of people are going through it now. It’s going to be great even if only 10 per cent of it is actionable.'
Daar helpt een paracetamolletje niet meer tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef wekky het volgende:
Die 3 gasten van de foto''s zijn goed dood!
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article9695597.ece
OBL's hoofd is ontploft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Als dit openbaar gemaakt kan worden, dan is een foto van OBL ook geen probleem lijkt me.
De man is klaar om elk moment te kunnen vluchten, met geld en telefoonnummers in z'n kleren genaaid en al, maar hij laat wel belangrijke informatie onbeschermd achter op z'n computers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef slashdotter3 het volgende:
'They cleaned it out,' said one official. 'Can you imagine what’s on Osama Bin Laden’s hard drive? Hundreds of people are going through it now. It’s going to be great even if only 10 per cent of it is actionable.'
Inderdaad. Hij zou nog herkenbaar zijn als Osama, dus dan zou het vergelijkbaar moeten zijn met deze pics.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Als dit openbaar gemaakt kan worden, dan is een foto van OBL ook geen probleem lijkt me.
Hij gebruikte truecrypt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
De man is klaar om elk moment te kunnen vluchten, met geld en telefoonnummers in z'n kleren genaaid en al, maar hij laat wel belangrijke informatie onbeschermd achter op z'n computers?
Tja, dit lees ik ook:quote:
quote:Secret photos of the dead bin Laden seen by U.S. officials show a precision kill shot above his left eye, according to new claims.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz1LQ34UVbe
Ik heb geen idee, maar ik vraag me wel af waarom een foto nu juist zoveel woede op zou wekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Was OBL nou geliefd bij het gewone volk in islamitische landen? Van de moslims die ik ken laat niemand een traan om z'n dood namelijk, en ik word een beetje simpel van dat argument dat het zoveel woede op zou wekken.
Dat boeit bijna niemand, OBL was helemaal niet populair in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Was OBL nou geliefd bij het gewone volk in islamitische landen? Van de moslims die ik ken laat niemand een traan om z'n dood namelijk, en ik word een beetje simpel van dat argument dat het zoveel woede op zou wekken.
Extremistische moslims zijn over het algemeen een beetje dom en hebben korte lontjes. Een foto van één van hun helden met een kogel door z'n kop gaan ze niet waarderen. Wellicht zijn ze bang dat het zo'n druppel is die het vat zou kunnen laten overlopen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, maar ik had het dus niet over extremisten, maar over Hassan op de hoek in Iran. Volgens mij is OBL namelijk inderdaad een redelijke nobody, en als ik de tv bij mijn moeder moet geloven zijn wij er hier in het westen veel meer mee bezig dan in islamitische landen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Extremistische moslims zijn over het algemeen een beetje dom en hebben korte lontjes. Een foto van één van hun helden met een kogel door z'n kop gaan ze niet waarderen. Wellicht zijn ze bang dat het zo'n druppel is die het vat zou kunnen laten overlopen?
Maar ik denk ook dat het wat overdreven is. Als men hierom terroristische aanslagen wil plegen, komen die ook wel zonder foto van een dode Osama.
nee, de extremisten zijn al een tijdje boos en de rest heeft alleen maar last van hem en zijn gevolgquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
95% van de moslims zullen er blij mee zijn. OBL was in een paar landen (van Egypte weet ik het zeker, maar ik geloof ook Kenia) in absentia ter dood veroordeeld voor daden verricht tegen het volk van die landen en/of om andere redenen).quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn genoeg bloederige foto's hoor, als dat je ding is. Alleen van de andere slachtoffers, niet van bin Laden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef NDAsilenced het volgende:
Voor nu denk ik een goed besluit om de foto's niet vrij te geven, al had ik ze heel graag willen zien (kan best tegen 'wat' bloed).
Right.. Dat een symbool als Osama eh vedwijnt ok. Als Hitler toen nog had geleefd was hij misschien ook gevonden door een verdwaalde kogel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's blijkbaar ouderwets. Zie ook de reacties onder dit artikel.
http://www.dailymail.co.u(...)als-WASNT-armed.html
maar ik twijfel er helemaal niet aan of zijn slachtoffers door misdaden zijn overledenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bloederige foto's hoor, als dat je ding is. Alleen van de andere slachtoffers, niet van bin Laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |