Maar gewoon zachtjes praten en respect tonen voor de rest, die wel 2 minuten stil staan is toch niet teveel gevraagd?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef knnth het volgende:
Ik kan niet wachten tot we haar kunnen herdenken.
Als je geen respect kan tonen, dan hoef je het ook niet te verwachten. Mooi dat ze het restaurant is uitgelazerd.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef splendor het volgende:
[..]
Maar gewoon zachtjes praten en respect tonen voor de rest, die wel 2 minuten stil staan is toch niet teveel gevraagd?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef knnth het volgende:
Een herdenking verdient ze niet eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef knnth het volgende:
Ik hoop zo dat jij een 13-jarige vlegel bent die geen opvoeding heeft gehad. Dan kun je er namelijk ook niks aan doen.quote:
Ik zie het helemaal voor me, geniaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Strani het volgende:
Moet een mooi moment zijn geweest toen ze van die stoel lazerde.
Als hij nog leefde had hij dat zeker gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, geniaal
Wat zal die kerel zich weer dood schamen voor dat secreet
Wim? Die zit momenteel naast Petrus en heeft vast andere dingen aan z'n hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, geniaal
Wat zal die kerel zich weer dood schamen voor dat secreet
Ach jawel, gewoon op 5 mei erbij doen.quote:
Idd, oprotten met dat krengquote:
Waren er connecties dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Ferdo het volgende:
Ach, op een intelligente daad heb ik haar nog nimmer kunnen betrappen. Het verrast me niet van mevrouw DuiSSenberg.
Ik heb een idee! We beschuldigen haar van winkeldiefstal!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Preventief laten melden dus voortaan op 4 Mei
Wat begrijp je? De jodenhaat die haar op eigen kracht miljonaire had gemaakt als ze zeventig jaar eerder was geboren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp haar wel, heel goed zelfs. Maar dit werkt averechts.²
Dit is gewoon onbeschoft, dodenherdenking is om de gevallenen van de oorlog te herdenken, de slachtoffers van het Nazi-Duitsland in het bijzonder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp haar wel, heel goed zelfs. Maar dit werkt averechts.²
Dus jij weet alleen hoe je je moet gedragen als het wettelijk is vastgelegd? Triest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Gulo het volgende:
Wat een overtrokken reacties zeg.
Alsof het wettelijk verplicht is om om acht uur 2 minuten je mond te houden.
Mensen die 2 minuten absolute stilte willen gaan maar lekker naar een officiële herdenking of blijven thuis. Als iemand gewoon een telefoongesprek wil voeren lijkt me dat niet verboden.
Het feit dat mensen sowieso in een restaurant luidruchtig lopen te bellen vind ik een stuk vervelender
Overigens lijkt me dit haast geen toeval, dan zou het doelbewuste provocatie zijn. Dat zou alleen maar averechts werken, jammer.
Het is een teken van respect als de rest dat wel wil. Nu is het bij haar duidelijk dat ze dat niet meer heeft, voor niemand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Gulo het volgende:
Mensen die 2 minuten absolute stilte willen gaan maar lekker naar een officiële herdenking of blijven thuis. Als iemand gewoon een telefoongesprek wil voeren lijkt me dat niet verboden.
Het feit dat mensen sowieso in een restaurant luidruchtig lopen te bellen vind ik een stuk vervelender
Overigens lijkt me dit haast geen toeval, dan zou het doelbewuste provocatie zijn. Dat zou alleen maar averechts werken, jammer.
kijk, ik vind het nogal onzin dat iedereen om 8 uur alles stil moet leggen. De mensen die de doden willen herdenken moeten dan vooral doen. Maar doe dat dan gewoon tijdens een herdenking of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij weet alleen hoe je je moet gedragen als het wettelijk is vastgelegd? Triest.
Als je dit benadert als een juridische kwestie heb je het helaas niet begrepen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Gulo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |