Als je optie 0, 1 of 2 helemaal vet vind, dan is het echt te gek voor woorden als je niet over zou gaan tot aanschaf. SugarCane denim voor net 120 euro (ex shipping). Dat alleen al is reden genoeg om te kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef BigSmurf het volgende:
Denk dat er niemand is die alles al precies helemaal zeker weet, op T_Fuff misschien na. Ik twijfel ook nog steeds, niet zozeer over de fit en de details, maar vooral over de fabric, wilde eerst sowieso geen unsanforized, maar de kleur van fabric #1 vind ik toch wel echt heel erg bruut en stiekem kriebelt dat.
Als je weet hoe je moet sizen, dan is één hotsoak voldoende om tot hetzelfde resultaat te komen als een paar dat "off the rack" komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb lang getwijfeld alleen wil niet moeten soaken of wat dan ook omdat ik daar geen ervaring mee heb en ik geen badkuip etc heb en gewoon een broek "off the rack" wil aandoen en dragen. Al is de reden die jij schetst M1stral idd reden genoeg om het wél te doen.
Ik ga TTS of misschien 1 up, dus 29 of 30. Ik zit alleen nog over detailing te dubben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:16 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik denk eigenlijk dat dat beter is...Maar ik heb een grote hekel aan hipflare omdat dat echt niet uit ziet bij mij. (sowieso niet eigenlijk)
Welke maat ga jij nemen eigenlijk?
Die zijn er anders genoeg te vinden hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef One_conundrum het volgende:
Dat jullie al kunnen beslissen met zo weinig fitpics
Klopt, ik ben er uit, heb het opgeschreven, ik ga niet meer kijken naar andere dingen, dus ik wacht tot er mensen zijn die willen bestellen. Ik vind het niet erg even te wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, dat is dus mijn enorme twijfel, ik heb geen idee hoe ik moet sizen en hoe lang ik dan moet soaken en hoe, ben bang dat ik de verkeerde maat neem of verkeerd soak en dat ik daarmee de broek verpest.
Aber naturlich (is niet de eerste keer, maar dit is definitiefquote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef BigSmurf het volgende:
Ga je ook met ons delen wat je keuzes zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top Buttons: Artists
Middle Buttons: #? zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rivets: #? zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tabs: Zwart-witte letters met 'Artist' bij linker backpocket
Coin pocket: Peek-a-boodry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Heb je al besteld T-Fuff?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Ik ga trouwens voor het volgende, mits ik bestel.
Fit: Slim Straight
Fabric: #0
Maat: 29 x 36
Pocket Fabric: #0 (zelfde als denim)
Half lined backpockets, selvage fly, peek-a-boo selvage op de coinpocket en red tab met witte letters.
Verder nog, de zilverkleurige "zon" buttons op de fly en artist rivets tezamen met golden yellow en orange threads.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Goeie keuzesquote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef M1stral het volgende:
Ik ga trouwens voor het volgende, mits ik bestel.
Fit: Slim Straight
Fabric: #0
Maat: 29 x 36
Pocket Fabric: #0 (zelfde als denim)
Half lined backpockets, selvage fly, peek-a-boo selvage op de coinpocket en red tab met witte letters.
Verder nog, de zilverkleurige "zon" buttons op de fly en artist rivets tezamen met golden yellow en orange threads.
Nee nog niet besteld, ik bestel met 1 (of 2 misschien) vrienden en wellicht nog mensen van hier?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Thanks, jouw keuzelijst is anders ook niet mis. Ben wel benieuwd hoe dat gaat worden met één half lined backpocket en custom arcuate, die ook nog eens wit is. Gewaagd en vast apart.
Ik ben meer wat traditioneler, vandaar dat ik geen uitspattingen doe met custom arcs. of afwijkende kleur stitching. Zowiezo hou ik van blank pockets, al vind ik Levi's arcs wel mooi en is die van Momo ook niet heel opzichtig. Less is more, in mijn ogen.
Het is zowiezo niet duur... Dus denk niet dat je echt de fout in kunt gaan.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Ik weet nog niet helemaal zeker welke maat ik moet hebben. M'n Nudie AJ is 32/34 en dat zit gewoon heel goed. Moet het nog opmeten maar dat gaat vandaag niet lukken.
Keuze in denim wordt 1 of 3 en de rest heb ik al voor ogen.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Je moet de waist even opmeten en dan omzetten van cm's naar inches. En dan even kijken of je voor sanforized of unsanforized gaat. Let wel, unsanforized shrinkt dan wel een inch in de waist, maar stretcht ook weer. Dus eigenlijk kan je true to size gaan.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |