Al heb je die mooie fades pas over 12 maanden, dat maakt niets uit, als je maar mooie fades hebtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
I dunno, maar als het zo doorgaat dan heb ik wel mooie fades bij 6 maanden denk ik
`quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vandaag nog een keer geshrinkt dan met een balk in de waist. Best warm temperatuur gedaan![]()
Morgen kijken of ik hem past![]()
Pics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Bok, ach voor dat geld is het best prima toch, is die tenminste snel klaar
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ben wel benieuwd hoe die broek er na een paar weken/maanden uit ziet eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef bokkepoot het volgende:
Over fades gesproken.Mijn Jack&Jones begint nu al lichtjes bij de hem wat sporen te vertonen na 3 x dragen. Over kwaliteitsdye gesproken..![]()
Het water hoeft niet zeer heet te zijn hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wil kijken hoe die bij benen sowieso krimpt en dat water was zeer heet
Zal straks de broek passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door bokkepoot op 14-05-2011 09:11:01 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
Kijk maar eens naar Pocket Lining #10 en dan naar het aantal oz.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
Pocket Lining #6 en #9 zijn echt tof, en wat te denken van fabric #26, wat een kleur.
Stok in de waist doen, zoals je ook ziet in de 2efoto van Ali. Je kunt em ook tot het kruis laten soaken, maar dan is er kans op kleurverschil...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jup, inderdaad een te wijd bij -voor mijn smaak- bij de pijpen, valt ook ietwat lang. Waist is echter wel goed, mag ik niet veel kleiner hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |