Je moet oppassen met wat je zegt hier met al die stat-freaksquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer met een potje van al bijna 3 uur, dat is ook geleden van de Wimbledon-finale tegen Roddick ofzo.
Ja, ik had beter kunnen nuanceren naar geen Grand Slampartijen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je moet oppassen met wat je zegt hier met al die stat-freaks
ik hoop niet dat Fedje Rafa haalt in de halve...dat wordt nog erger/genanter dan die partij in Miami denk ik.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb Federer al afgeschreven toen Rafa z'n eerste wedstrijd op het ATP circuit speelde. Wat een beest is dat zeg!![]()
VAMOS!!!! Hoop op een halve finale Rafa - Roger op zaterdag!![]()
Mooie wedstrijd vanavond met Fed en Feli.
wacht effe, toen had rafa toch zwaar overgewichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb Federer al afgeschreven toen Rafa z'n eerste wedstrijd op het ATP circuit speelde. Wat een beest is dat zeg!![]()
Inderdaad. Aan elke arm hing 10kg teveel aan spieren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
wacht effe, toen had rafa toch zwaar overgewicht
Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Tough draw, going to have to play my best no?"
En dan Federer...dat wordt ook een 6-1 6-0 ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Toch is Nadals draw echt niet zo makkelijk hoor:
1e ronde: bye
2e ronde: Baghdatis die niet in vorm is
3e ronde: walkover
QF: Llodra of Gimeo-Traver
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Tough draw, going to have to play my best no?"
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
"Is still tough draw. Walkover is bad for rhythm, no?"
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan Federer...dat wordt ook een 6-1 6-0 ofzo
Ja, hij heeft nogal eens wat geluk. Maarl balen van Del Potro, met z'n heupblessure. Dat hebben Hewitt en Nalbandian ook gehad en dat lijkt me niet fijn. Hopelijk herstelt hij op tijd voor RG, maar goed.quote:Delpo maakt die hele draw goed, maar goed...uiteraard geblesseerd...was met Nalby ook altijd...die angstgegners (of spelers die het goed doen tegen rafa) zijn altijd geblesseerd en nadal mag altijd met een walkover door
Die hebben het inderdaad zwaarder dan Nadal ja en dat is bepaald niet de eerste keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ondertussen mag Federer tegen een in-form Lopez en Soderling lijkt ook wat vorm terug te hebben. Djokovic komt een aardig spelende Anderson en Ferrer tegen en zelfs Murray heeft het moeilijker met een redelijke Simon en Berdych die plotseling weer lijkt te kunnen tennissen (voor zo lang dat duurt)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |