Omdat het zo treurig is dat hij zomaar van Lopez (quote:
Ja, het ziet er inderdaad sneu uit. En het meest sneue vind ik dat hij keer op keer zegt dat hij "for many more years to come" wil spelen. Mijn vraag daarbij blijft: stelt dat hij niks belangrijks meer wint, hoe lang gaat hij dan nog door?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Omdat het zo treurig is dat hij zomaar van Lopez () kan gaan verliezen. Mentaal is hij ook zwakker geworden lijkt het. En zijn vechtersmentaliteit lijkt weg te zijn, maar dat kan ook aan mij liggen.
Inderdaad. + dat hij nooit wil toegeven dat hij minder is gaan spelen en mentaal het minder voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het ziet er inderdaad sneu uit. En het meest sneue vind ik dat hij keer op keer zegt dat hij "for many more years to come" wil spelen. Mijn vraag daarbij blijft: stelt dat hij niks belangrijks meer wint, hoe lang gaat hij dan nog door?
Berasategui.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
Albert Manting heeft het over Alberto Beratagui.Die jongen heet Beresategui.
Ja nou in elk geval geen Beratagui.quote:
quote:
Nu doe je zelf wat je anderen vaak verwijt: Federer tussen neus en lippen door even afschrijven. Sinds Wimbledon vorig jaar heeft hij zo'n beetje alleen nog maar verloren van Djokovic, Nadal en Murray (verder een keer van Monfils en Melzer meen ik). Natuurlijk is hij niet meer onaantastbaar, maar achter Djokovic en Nadal kom je toch gewoon bij Federer tot nu toe dit jaar. En omdat hij nu een tiebreakje nodig heeft tegen Lopez, die best aardig in vorm is, is de tijd weer gekomen om deze conclusie weer te trekken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het ziet er inderdaad sneu uit. En het meest sneue vind ik dat hij keer op keer zegt dat hij "for many more years to come" wil spelen. Mijn vraag daarbij blijft: stelt dat hij niks belangrijks meer wint, hoe lang gaat hij dan nog door?
Wat ik andere mensen verweet/verwijt is dat ze Federer na elke verliespartij opnieuw afschrijven. Zelf heb ik nu het gevoel dat het niet heel veel meer gaat worden. Ik heb laatst ook al gezegd dat ik Federer niet meer zie winnen van Nadal, Djokovic en Del Potro. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu doe je zelf wat je anderen vaak verwijt: Federer tussen neus en lippen door even afschrijven. Sinds Wimbledon vorig jaar heeft hij zo'n beetje alleen nog maar verloren van Djokovic, Nadal en Murray (verder een keer van Monfils en Melzer meen ik). Natuurlijk is hij niet meer onaantastbaar, maar achter Djokovic en Nadal kom je toch gewoon bij Federer tot nu toe dit jaar. En omdat hij nu een tiebreakje nodig heeft tegen Lopez, die best aardig in vorm is, is de tijd weer gekomen om deze conclusie weer te trekken?
Ferrer na Djokovic en Nadal, maar verder helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu doe je zelf wat je anderen vaak verwijt: Federer tussen neus en lippen door even afschrijven. Sinds Wimbledon vorig jaar heeft hij zo'n beetje alleen nog maar verloren van Djokovic, Nadal en Murray (verder een keer van Monfils en Melzer meen ik). Natuurlijk is hij niet meer onaantastbaar, maar achter Djokovic en Nadal kom je toch gewoon bij Federer tot nu toe dit jaar. En omdat hij nu een tiebreakje nodig heeft tegen Lopez, die best aardig in vorm is, is de tijd weer gekomen om deze conclusie weer te trekken?
Voor mij is het trouwens niet een conclusie. Het is een gevoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ferrer na Djokovic en Nadal, maar verder helemaal mee eens.
Hij schrijft Federer helemaal niet af. Hij zegt dat het tijd wordt voor wat zelfreflectie bij Federer, niet dat hij geen partij meer gaat winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op gravel wel tot nu toe, op hardcourt niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ferrer na Djokovic en Nadal, maar verder helemaal mee eens.
Is toch vrij duidelijk lijkt me.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik andere mensen verweet/verwijt is dat ze Federer na elke verliespartij opnieuw afschrijven. Zelf heb ik nu het gevoel dat het niet heel veel meer gaat worden. Ik heb laatst ook al gezegd dat ik Federer niet meer zie winnen van Nadal, Djokovic en Del Potro. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.
In het algemeen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op gravel wel tot nu toe, op hardcourt niet.
Meer dan logische constatering op het moment dat hij niet meer gaat winnen van Nadal/Djokovic en misschien Del Potro. Iedereen kan zien dat Federer niet meer op de volle 100% opereert. Afschrijven vind het ik het niet. En iedereen roept wel steeds dat hij alleen maar van Djokovic/Murray/Nadal heeft verloren, maar daar gaat het toch om? Federer op 90% is nog steeds veel beter dan 95% van de spelers, maar dat zal altijd zo blijven.quote:
Ik vermoed van niet, maar ik snap al wat je bedoelt denk ik. Zoals ik het heb gedaan komt het niet automatisch bij je MyAT? Kan ik dat herstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
FF, heb je dit topic aangemaakt met 'open nieuw deel''?
Als dat afschrijven is wel. Maar van alle andere spelers zie ik hem gewoon nog winnen.quote:
Inderdaad. Voortaan por favor wel doen. Ik heb het al hersteld en het is nu een reeks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar ik snap al wat je bedoelt denk ik. Zoals ik het heb gedaan komt het niet automatisch bij je MyAT? Kan ik dat herstellen?
Ja, 'tuurlijk. Kun je me zeggen hoe ik dat moet doen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Voortaan por favor wel doen. Ik heb het al hersteld en het is nu een reeks.
Zie jij Federer op de GS'en winnen van Nadal en Djokovic?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer heeft gewoon nog goede kansen, zeker op een snellere/laag stuitende ondergrond. Wimbledon, Cincinatti, US Open, Basel, Paris, WTF etc.
Als het topic vol is gewoon op 'open nieuw deel' klikken. Wordt automatisch het topicnummer verhoogd en de OP meegenomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, 'tuurlijk. Kun je me zeggen hoe ik dat moet doen?
Oké, waar staat die knop/optie? En krijg je dan vanzelf de mogelijkheid om wat tekst toe te voegen aan de titel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als het topic vol is gewoon op 'open nieuw deel' klikken. Wordt automatisch het topicnummer verhoogd en de OP meegenomen.
Mogelijk. Op gras Djokovic verslaan en/of op hardcourt Nadal is zeker mogelijk. Meer ook, als ie een week ze allemaal staat te raken. Twee GS geleden had ie nog gewoon matchpoint tegen Djokovic.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie jij Federer op de GS'en winnen van Nadal en Djokovic?
Normaal nooit nee. Ik denk dat hij er normaliter van de 1000 gewoon 999 maakt. Maar nu al 2 mis meen ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer die smashes mist. Dat komt niet veel voor.
Ja twee, net als eerder dit jaar tegen Djokovic op een cruciaal punt (BP tegen)....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Normaal nooit nee. Ik denk dat hij er normaliter van de 1000 gewoon 999 maakt. Maar nu al 2 mis meen ik?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, waar staat die knop/optie? En krijg je dan vanzelf de mogelijkheid om wat tekst toe te voegen aan de titel?
Perfect, dank je wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, je kan de TT aanpassen.
Christiano Donaldo, van FC Duckstad?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef rooneyelst het volgende:
Dit ligt niet aan Federer maar gewoon een lopez die alles raakt wat hij wil raken. Zelfs die homo op de tribune is onder de indruk..
hij kwekt wel evenveel jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Christiano Donaldo, van FC Duckstad?
Finale tegen Del Pony op US open later dat jaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer met een potje van al bijna 3 uur, dat is ook geleden van de Wimbledon-finale tegen Roddick ofzo.
Die ook inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale tegen Del Pony op US open later dat jaar?
Dit is natuurlijk een onzin opmerking. Lopez speelde gewoon een geweldige wedstrijd. Dit is een prima overwinning van Federer tegen een zeer sterke tegenstander (vandaag iig.)quote:
Daar zal Lopez nog wel een paar keer aan terugdenken.quote:
Het was gewoon als grap bedoeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onzin opmerking. Lopez speelde gewoon een geweldige wedstrijd. Dit is een prima overwinning van Federer tegen een zeer sterke tegenstander (vandaag iig.)
Vorig jaar die halve finale tegen monfils duurde ook wel een tijdje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale tegen Del Pony op US open later dat jaar?
1 van de beste wedstrijden ooit lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Mantingh noemt het één van de beste wedstrijden ooit, ik heb lang niet alles gezien, klopt dit?
MP Federer op eigen service.
En de halve tegen Djokovic ook wel denk ik zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar die halve finale tegen monfils duurde ook wel een tijdje.
160 minuten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar die halve finale tegen monfils duurde ook wel een tijdje.
224 minuten. De US open doel je neem ik aan op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
En de halve tegen Djokovic ook wel denk ik zo
siquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
224 minuten. De US open doel je neem ik aan op?
Je moet oppassen met wat je zegt hier met al die stat-freaksquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer met een potje van al bijna 3 uur, dat is ook geleden van de Wimbledon-finale tegen Roddick ofzo.
Ja, ik had beter kunnen nuanceren naar geen Grand Slampartijen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je moet oppassen met wat je zegt hier met al die stat-freaks
ik hoop niet dat Fedje Rafa haalt in de halve...dat wordt nog erger/genanter dan die partij in Miami denk ik.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb Federer al afgeschreven toen Rafa z'n eerste wedstrijd op het ATP circuit speelde. Wat een beest is dat zeg!![]()
VAMOS!!!! Hoop op een halve finale Rafa - Roger op zaterdag!![]()
Mooie wedstrijd vanavond met Fed en Feli.
wacht effe, toen had rafa toch zwaar overgewichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb Federer al afgeschreven toen Rafa z'n eerste wedstrijd op het ATP circuit speelde. Wat een beest is dat zeg!![]()
Inderdaad. Aan elke arm hing 10kg teveel aan spieren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
wacht effe, toen had rafa toch zwaar overgewicht
Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Tough draw, going to have to play my best no?"
En dan Federer...dat wordt ook een 6-1 6-0 ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Toch is Nadals draw echt niet zo makkelijk hoor:
1e ronde: bye
2e ronde: Baghdatis die niet in vorm is
3e ronde: walkover
QF: Llodra of Gimeo-Traver
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Tough draw, going to have to play my best no?"
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
"Is still tough draw. Walkover is bad for rhythm, no?"
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan Federer...dat wordt ook een 6-1 6-0 ofzo
Ja, hij heeft nogal eens wat geluk. Maarl balen van Del Potro, met z'n heupblessure. Dat hebben Hewitt en Nalbandian ook gehad en dat lijkt me niet fijn. Hopelijk herstelt hij op tijd voor RG, maar goed.quote:Delpo maakt die hele draw goed, maar goed...uiteraard geblesseerd...was met Nalby ook altijd...die angstgegners (of spelers die het goed doen tegen rafa) zijn altijd geblesseerd en nadal mag altijd met een walkover door
Die hebben het inderdaad zwaarder dan Nadal ja en dat is bepaald niet de eerste keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ondertussen mag Federer tegen een in-form Lopez en Soderling lijkt ook wat vorm terug te hebben. Djokovic komt een aardig spelende Anderson en Ferrer tegen en zelfs Murray heeft het moeilijker met een redelijke Simon en Berdych die plotseling weer lijkt te kunnen tennissen (voor zo lang dat duurt)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |