Het raam uitgooien.quote:
Jij laat je wereldbeeld bepalen door wat je op tv ziet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad.
Oh oh Cherso samenleving heb ik niks te zoeken.
Nee. Niet alleen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij laat je wereldbeeld bepalen door wat je op tv ziet?
Victoria's Secret's Story kanaal?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
GVD komt mijn vrouw thuis zet ze hem op het 24 uurs secret story kanaal.![]()
![]()
Big brother meuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Victoria's Secret's Story kanaal?
Waar kan ik dat vinden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Wat is het hier stil..
Hit me with your best shot, maar ik heb een Rolex replica uit China besteld.
Ooit koop ik wel een echte..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Waar staat dat SD eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Sicherheitsdienst?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Waar staat dat SD eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Niet alleen...
Toch zegt het wel iets over het "niveau"van de Nederlander.... Ze maken tv voor het grote publiek (want reclame inkomsten).
Sja.
Oja. Jouw vriend was gisteren op tv.
JIj bedoelt een nachtwakerstaat, denk ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid..
De term libertarisch heb ik verkeerd opgevat. Ik wist niet dat het stond voor een compleet overheidsloze samenleving. Mijn opvatting was, dat het meer streefde dat de overheid zich bezig gaat houden met wat het hoort te doen. Met de kerntaken dus.
Kleine verwarring
Ik ben dus niet libertarisch! Toch wordt in de USA de term liberaal al snel als links opgevat, vandaar de verwarring.
Ik wist niet dat ik geassocieerd werd met het nazismequote:
Ik ga binnenkort mijn tv vervangen door een leesstoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad.
Oh oh Cherso samenleving heb ik niks te zoeken.
Jij hebt dan ook nog heel wat in te halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mijn tv vervangen door een leesstoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |