quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een hele fraaie update, mijn toestel is nu veel beter en ik hoef 'm nu nog maar eens in de twéé dagen op te laden!
Is het niet aan te raden dan om de update al te installeren? Ik heb namelijk nog steeds geen bericht gehad voor de update.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik zal die 2.3 eens even backspacen!
heb 'm al lang binnen, vodafone branded toestelquote:
Hoezo ook al .. dat is de OTA DHD firmware.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
2.36.405.8 is er ook al trouwens (bug fixes?)
http://www.htc.com/europe/support.aspx
Die van Vodafone UK is 2.36.161.12quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:38 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Hoezo ook al .. dat is de OTA DHD firware.
Ik heb MTV Mobile via KPN (HI). Ik heb gewoon 2.36.405.8 en een DHD.quote:
Gewoon die installer die er al opstaat uitvoeren? Of een nieuwe installer downloaden? Als hij bij mij checkt, zegt ie alleen maar licensing complete. En dan kan ik Swype inschakelen. Maar dat probeerde ik dus ook net na de update. En dat werkte niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:24 schreef Fendy het volgende:
Ahhh, nieuwe beta-installer van swype en het werkt weer
Ligt aan je kabel. Probeer het met een andere kabel, zul je zien dat het werkt zoals het werken moet.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
Hmm. Het synchroniseren met mn pc wil niet meer echt. Hij blijft zoeken en kan de pc niet vinden. Stom.
edit: nu wel gelukt... Dat heb ik vaker, m'n oplader en m'n telefoon zijn geen beste vrienden, het werkt echt lang niet altijd, vaag.
Ah, hier nu ookquote:Op zondag 8 mei 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woeiii, de update is nu pas beschikbaar bij mij
Lees her en der dat de batterijduur er niet beter van is geworden. Klopt dit?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou oke, het is geinstalleerd/geupdate/whatever.
Hij gaat nog steeds maar 13 uur mee en geen 16?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lees her en der dat de batterijduur er niet beter van is geworden. Klopt dit?
Nee, gerucht ging dat dit beter zou worden. Maar schijnt dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds maar 13 uur mee en geen 16?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |