quote:
Gewoon zorgen dat je niet aangehouden wordt op de terugweg.quote:
Ja. Waarom niet?quote:
Principieel tegenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet aangehouden wordt op de terugweg.
Dat zijn de tipsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet aangehouden wordt op de terugweg.
Nope. Mijn beste maat die ik ken van een ander politiek forum, lang geleden.quote:
VKZ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Mijn beste maat die ik ken van een ander politiek forum, lang geleden.
quote:
"Niet zo handig"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:19 schreef GSbrder het volgende:
Laten we wel hopen dat het daarbij blijft
Teveel groepjes is niet zo handig
Oh, niet persoonlijk bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Niet zo handig"?
Wat verwacht jij van een meet?
Ik in een vast groepje blijven hangen? Je kent me zeker nog niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, niet persoonlijk bedoelt hoor.
Maar het mooie van een meet is dat iedereen nieuw is en POL-gezichten leert kennen.
Als we een entourage meenemen, heb je kans dat je in je vaste groepje blijft hangen.
Klopt. Ik ken je nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik in een vast groepje blijven hangen? Je kent me zeker nog niet.
Man, we hebben samen al veel meets gehad, en ik heb ook eerdere FOK!meets (geen POL) meegemaakt. Ik studeerde in Utreg en hij nu.
quote:
Wat?quote:
Een familie'feest'?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Illiberal het volgende:
Zuur weer dat ik naar de familie moet.![]()
Gewoon kut.
Het wordt vast heel 'gezellig'quote:
Hm, dan kan je maar beter gaanquote:
Ach soquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef Illiberal het volgende:
Het probleem is als iedereen rond 16:00 komt dat ik dan net weer weg moet.
Ben je zo licht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga 's avonds zeker de Champions League finale kijken. Barca gaat Edje verslaan...
Geen idee, ik kom wel aanwaaien.
Jup. Waai je zo omver.quote:
Volgens mij lig je dan zo voor Pampusquote:
Waarom? Omdat er bier gedronken wordt? :lol:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens mij lig je dan zo voor Pampus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |