quote:
quote:
Doet Koos alquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
Ik zal uiteraard een mooi verslag schrijven na afloop.
Die komt nietquote:
Och ja, haast vergeten, tsja, dan doet Erik het maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die komt niet
Anders kwam het in de stentor.
Je weet inmiddels wie je een blauw oog moet slaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er na het D66-congres. Ik gok dat ik rond 17.30u in Bar Walden slash Mick O'Connells ben.
Ik heb namen en rugnummers.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wie je een blauw oog moet slaan?
Meneer 'rode potlood' doelde ik op, niet jouw (echt) liberale broeders van de meet.quote:
Ik begreep al dat je op dat heerschap doelde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Meneer 'rode potlood' doelde ik op, niet jouw (echt) liberale broeders van de meet.
En een zondag uitbuikenquote:
Ik ben alleen bang dat het niet echt terrasweer zal zijn, but we'll see.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
Oh kijk aan, de actuele stand van zaken is nog best een redelijke opkomst eigenlijk.
Update updated.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef Illiberal het volgende:
Update is WRONG.
Ik ben er wel, maar alleen in de middag, moet 17:15 weer aanlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |