quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef xibalba het volgende:
Gattaca
TMNT
The fly
I am legend
Omega man
Evolution
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef wyccie het volgende:
Hollow Man
X-Men
The Incredible hulk
Transformers
Allen nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Gillingham het volgende:
Blade Runner?
The Man from Earth?
The Man Who Fell to Earth?
Alien: Resurrection?
Komt niet eens in de lijstquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef xibalba het volgende:
Toxic Avenger zal wel niet aan de 6.8 komen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef wyccie het volgende:
The Little Mermaid?
Die zag ik in de lijst van Teen Angst staan.
Nee niet, zo klassiekquote:
quote:
Geen Davis, Jeff Goldblumquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:16 schreef picodealion het volgende:
Jup, nu nog 2 namen.
Zitten 3 aardig bekende acteurs in, dus zou moeten lukken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hook
Who Framed Roger Rabbit
Mermaids?
Gaat de goede kant op. Nog vier te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:25 schreef Baszh het volgende:
Jeff Bridges![]()
Steve Buscemi![]()
Ethan Coen![]()
Joel Coen![]()
John Goodman![]()
Tara Reid![]()
...
Andere opties: Peter Stormare, David Thewlis, Sam Elliott en Ben Gazarra.quote:
Grapjas.quote:
The Dude is mijn heldquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb The Big Lebowski nog maar 1 keer gezien en heb nog steeds geen behoefte aan een 2e keer.
Toevallig afgelopen week nog eens gezien, omdat een meisje dat op bezoek was de film nog niet had gezien. Voor de vijfde keer ongeveer. Heb wederom genoten. Over een aantal jaar weer een keertje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb The Big Lebowski nog maar 1 keer gezien en heb nog steeds geen behoefte aan een 2e keer.
Mij ook. Maar waarvan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef picodealion het volgende:
Het eerste plaatje komt me heel bekend voor.
quote:
Zie ik daar Kevin Bacon & Hilary Swank?quote:
Geen Kevin Bacon wel Hilary Swank en die naakte dame is ook wel bekend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zie ik daar Kevin Bacon & Hilary Swank?
Yes Sir!quote:
Daar dacht ik in de eerste instantie aan...quote:
Gelijk 4 goedquote:
Geen enkelequote:
Eentje erbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Baszh het volgende:
Oei dit is al een tijdje geleden
1 A
2 H
3 G
4 J
5 E
6 F
7 I
8 B
9 D
10 C
Wie kopt hem in?quote:
Goed gespeeldquote:
God... dat was toch die film met pijl en boog?quote:
Uuuuuh geen idee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God... dat was toch die film met pijl en boog?
Jij bedoelt Teaching Mrs. Tinglequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God... dat was toch die film met pijl en boog?
Die jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef hornage het volgende:
En Teaching Mrs. Tingle is met een kruisboog
Welke film is het eigenlijk? Resident Evil?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:02 schreef hornage het volgende:
Jawel, jawel, het is weer tijd voor een vraag in de categorie "We kennen uiteraard allemaal de film, maar kennen we juiste volgorde ook?"
Ja, de eerstequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Welke film is het eigenlijk? Resident Evil?![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The School of Rockquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Echte bazen hebben Photoshop op hun pc/mac staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef DragonFodder het volgende:
Hij was te makkelijk, maar even een experiment voor me met paint
Ik ben dan ook geen baasquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Echte bazen hebben Photoshop op hun pc/mac staan
Jij heb wel een baas. Je gaat toch binnenkort trouwen?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef Mainport het volgende:
Lincoln lawyer?
McCoughnahey (?) en Walker
Had ik kunnen doen jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg dan gewoon dat we de verkeerde Sydney noemdenMaar ik ga weer voetbal kijken
Niet gezien en ook niet echt de behoefte aan. Heb niet het idee dat die zo sterk is.quote:
Inderdaad. Het enige dat ik er nog van weet is dat met die groenige lasers in een ruitjespatroon en de soundtrack (stukjes door Marilyn Manson).quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet gezien en ook niet echt de behoefte aan. Heb niet het idee dat die zo sterk is.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Doff het volgende:
Huh, niemand die Sidney Lumet kan zeggen?
Of snap ik de vraag niet?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zoek nog de regisseur he
(is overigens nog geen maand geleden dat hij overleden is)
Heb geen tijd nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Doff het volgende:
Huh, niemand die Sidney Lumet kan zeggen?
Of snap ik de vraag niet?
Inderdaad nog die strand, zand en vermiste mannen-film, ook van Ozon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
Is dat Charlotte Rampling? Die is toch niet echt Frans?
Swimming Pool
5x2?
Un long dimanche des fiançailles?
Beste van hoeveel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Mainport het volgende:
Vers le sud had gevraagd moeten worden, haar beste werk
Inderdaad, pff.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Doff het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar Sous le Sable. Jij ook overigens.
Die is een jaar of honderd jonger dan hyacinthquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Doff het volgende:
Van Keeping up Appearences?
Patricia Arquette ofzo?
Ik bedoelde blijkbaar Patricia Routledge. Had ik in elk geval de voornaam en wat letters uit de achternaam goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is een jaar of honderd jonger dan hyacinthPatricia is die blonde uit medium.
Daar dacht ik ook aan. Mrs. Bucket uit Charlie & the Chocolat Factory?quote:
Ja dus.quote:
Dat is 'r. Sands +1quote:
Vanwege Elizabeth. Blanchett heeft ook een koningin gespeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Huh!? Zitten jullie naast elkaar?
• Mrs. Lovett
• Jenny/The Witch
Nee, Dragon zit schuin voor mij, dus hij kan het niet afgekeken hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Huh!? Zitten jullie naast elkaar?
• Mrs. Lovett
• Jenny/The Witch
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, Dragon zit schuin voor mij, dus hij kan het niet afgekeken hebben.
De acteur in kwestie is al doodquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
Er gaat geen lampje branden.
Gewoon een gok op Kevin Spacey.
Die moet kloppen.quote:
quote:
De vraag staat er nog maar net!quote:
Mag het ook een stomme film zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Het was een pure gok.![]()
Welke film is de langste film waarin geen enkele vrouw aan het woord is?
Hehe, dat zou wel flauw zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef Gillingham het volgende:
Mag het ook een stomme film zijn?![]()
Satantango?
Lawrence of Arabia of Satantango?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat zou wel flauw zijn.
Heeft iemand hier die film ook daadwerkelijk gezien? Had er nog nooit van gehoord tot een week geleden.
Trivia van welke film?quote:Sound effects for punches landing were made by squashing melons and tomatoes. Sound effects for camera flashes going off were sounds of gunshots. The original tapes were deliberately destroyed by the sound technicians, to prevent then being used again.
Ik ben dan geen filmkenner, maar Lawrence of Arabia kende ik wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef Gillingham het volgende:
Lawrence of Arabia of Satantango?
De eerste uiteraard, de tweede helaas nog niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan geen filmkenner, maar Lawrence of Arabia kende ik wel.![]()
Sunset Boulevard?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan geen filmkenner, maar Lawrence of Arabia kende ik wel.![]()
Sunset Boulevard?
nog neit gezien omdat die zo lang duurtquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]![]()
Wilde je niet belachelijk maken voor het geval dat je 'm tot voor kort toch niet kende.
Misschien dat SoK of Gorro Satantango wel gezien hebben. Of Samuel.
Michelangelo2 +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Dat is aardig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Wilde je niet belachelijk maken voor het geval dat je 'm tot voor kort toch niet kende.
Is ook niet echt een film voor een dame héquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Ik wist niet dat Raging Bull in z/w was. Nu mag iedereen lachen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef Sands het volgende:
Zonder hem gezien te hebben...
I am Number Four?
Trivia welke acteurquote:Supports Arsenal Football Club (UK). In 2003 he was working in London and decided to go to a game, only to find out Arsenal were playing away from home, so he booked a private helicopter to take him to the match 160 miles away!
...je lijkt mijn broertje welquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Als voetbalfan weet ik dit uiteraard
Kevin Costner
Die helikopter of Arsenal?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog een reden om Costner minder te waarderen
[manchester-fan-modus]Helaas ik bedoelde toch echt die vervelende Wenger en co.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die helikopter of Arsenal?
Hoop het eerste.
Het is goed, maar volgens mij is dit vals spelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal wel the beach zijn dan, maar dat heb ik ook maar van xibalba...
Doe dan snel nog even een andere vraagquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is goed, maar volgens mij is dit vals spelen
Ander eiland dan maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Doe dan snel nog even een andere vraag
quote:
quote:
quote:
Allemaal foutquote:
Bingo! Niet correct gespeld, maar ik reken hem goedquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:27 schreef picodealion het volgende:
"I shot Marvin in the face!"
- "What'd you do that for?"
Zoiets in elk geval, weet het niet meer woord voor woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |