Die is een jaar of honderd jonger dan hyacinthquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Doff het volgende:
Van Keeping up Appearences?
Patricia Arquette ofzo?
Ik bedoelde blijkbaar Patricia Routledge. Had ik in elk geval de voornaam en wat letters uit de achternaam goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is een jaar of honderd jonger dan hyacinthPatricia is die blonde uit medium.
Daar dacht ik ook aan. Mrs. Bucket uit Charlie & the Chocolat Factory?quote:
Ja dus.quote:
Dat is 'r. Sands +1quote:
Vanwege Elizabeth. Blanchett heeft ook een koningin gespeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Huh!? Zitten jullie naast elkaar?
• Mrs. Lovett
• Jenny/The Witch
Nee, Dragon zit schuin voor mij, dus hij kan het niet afgekeken hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Huh!? Zitten jullie naast elkaar?
• Mrs. Lovett
• Jenny/The Witch
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, Dragon zit schuin voor mij, dus hij kan het niet afgekeken hebben.
De acteur in kwestie is al doodquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
Er gaat geen lampje branden.
Gewoon een gok op Kevin Spacey.
Die moet kloppen.quote:
quote:
De vraag staat er nog maar net!quote:
Mag het ook een stomme film zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Het was een pure gok.![]()
Welke film is de langste film waarin geen enkele vrouw aan het woord is?
Hehe, dat zou wel flauw zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef Gillingham het volgende:
Mag het ook een stomme film zijn?![]()
Satantango?
Lawrence of Arabia of Satantango?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat zou wel flauw zijn.
Heeft iemand hier die film ook daadwerkelijk gezien? Had er nog nooit van gehoord tot een week geleden.
Trivia van welke film?quote:Sound effects for punches landing were made by squashing melons and tomatoes. Sound effects for camera flashes going off were sounds of gunshots. The original tapes were deliberately destroyed by the sound technicians, to prevent then being used again.
Ik ben dan geen filmkenner, maar Lawrence of Arabia kende ik wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef Gillingham het volgende:
Lawrence of Arabia of Satantango?
De eerste uiteraard, de tweede helaas nog niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan geen filmkenner, maar Lawrence of Arabia kende ik wel.![]()
Sunset Boulevard?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan geen filmkenner, maar Lawrence of Arabia kende ik wel.![]()
Sunset Boulevard?
nog neit gezien omdat die zo lang duurtquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]![]()
Wilde je niet belachelijk maken voor het geval dat je 'm tot voor kort toch niet kende.
Misschien dat SoK of Gorro Satantango wel gezien hebben. Of Samuel.
Michelangelo2 +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Dat is aardig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Wilde je niet belachelijk maken voor het geval dat je 'm tot voor kort toch niet kende.
Is ook niet echt een film voor een dame héquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Ik wist niet dat Raging Bull in z/w was. Nu mag iedereen lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |