abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:10:05 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96480403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:05 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Zeker wel, ook hier kun je gewoon kennis van mechanica en dynamica gebruiken. Een lichtpaal steekt een eind boven de grond uit. Die vleugels van het vliegtuig raken die palen minstens een paar meters boven de grond. Of een paal uit de grond wordt getrokken hangt volledig af van het moment wat je kan uitoefen op het voetstuk. Hoe groter de kracht is die je uitoefent op de paal, en hoe verder de afstand is tussen het contactpunt van de kracht en het voetstuk, hoe groter het moment is. Aangezien een vrij zware auto/truck van tegen de 10.000 Kg al een lantaarnpaal behoorlijke schade kan toebrengen terwijl hij hem met slechts pak hem beet 100Km/u raakt op een hoogte van 1 meter, heb ik er geen moeite mee aan te nemen dat een vliegtuig die 100.000 Kg weegt (10x zo zwaar), met een snelheid van 900Km/u raakt (9x zo snel) op een hoogte van toch tenminste 4meter (4x zo hoog), wat een moment geeft van 10 x 9 x 4 = 360 keer het moment van een zware wagen, zo een lantaarnpaal volledig de grond uit trekt.

Ook hier is dus een stukje gezond verstand, met de benodigde kennis van de materie, voldoende om dit soort zaken te verklaren.

Wat hier trouwens ook interessant is, is dat jullie alternatieve theorie, namelijk dat er een raket het Pentagon in is geschoten, absoluut niet de uitgeslagen lantaarnpalen kan verklaren. Een raket is een heel stuk lichter, vliegt niet perse veel sneller en heeft nauwelijks spanwijdte om die palen te raken. Hoe verklaar jij dat een raket die palen de grond uit heeft getrokken?
je gaat de fout in, het vliegtuig raakt niet de palen,maar alleen de vleugel, de druk is dus heel anders.
die granite missile heeft idd die palen niet uit de grond getrokken, dat was vooraf gepland.
en nee, die raket was van gehard staal, dus niet echt lichter.
pi_96480710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je gaat de fout in, het vliegtuig raakt niet de palen,maar alleen de vleugel, de druk is dus heel anders.
die granite missile heeft idd die palen niet uit de grond getrokken, dat was vooraf gepland.
en nee, die raket was van gehard staal, dus niet echt lichter.
Hier laat je je gebrek aan technische kennis duidelijk zien. De vleugel raakt inderdaad de palen, maar zolang de vleugel vast zit aan het vliegtuig mag ik de volledige massa van het vliegtuig in beschouwing nemen. Het enige punt waar je rekening mee moet houden is dat de paal ook een moment uitoefent op het contactpunt van de vleugel, en dat levert op zijn beurt weer een moment op het aanhechtingspunt van de vleugel met het vliegtuig, wat van staal is gemaakt en dus vrij sterk is.

Dit heeft bovendien ook niks met druk te maken, je gebruikt deze term onterecht. druk is kracht per vierkante meter, en dat is hier volledig irrelevant. Dat is leuk om de liftkracht van het vliegtuig te berekenen, maar daar zijn we niet mee bezig.

Je stelt ook heel leuk dat die palen dus vantevoren al uit de grond zijn getrokken en er deuken in zijn gelegd, maar heb je daar ook aanwijzingen voor? Dat is bijna onmogelijk te bewijzen.

En een enorme fout die je maakt is stellen dat een raket van massief staal is gemaakt. Raketten zijn over het algemeen van titanium en aluminium gemaakt en bestaan voornamelijk uit de brandstof die ze gebruiken. Ze zijn absoluut niet massief staal. Daar komt nog bij dat een raket een heel stuk kleiner is en uit veel minder onderdelen bestaat.

Bovendien is het gewicht van een cruise missile makkelijk op te zoeken en ligt in de orde van grootte van 1500Kg.
An unstable system is a system that is not stable
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:35:56 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96481162
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Hier laat je je gebrek aan technische kennis duidelijk zien. De vleugel raakt inderdaad de palen, maar zolang de vleugel vast zit aan het vliegtuig mag ik de volledige massa van het vliegtuig in beschouwing nemen. Het enige punt waar je rekening mee moet houden is dat de paal ook een moment uitoefent op het contactpunt van de vleugel, en dat levert op zijn beurt weer een moment op het aanhechtingspunt van de vleugel met het vliegtuig, wat van staal is gemaakt en dus vrij sterk is.

Dit heeft bovendien ook niks met druk te maken, je gebruikt deze term onterecht. druk is kracht per vierkante meter, en dat is hier volledig irrelevant. Dat is leuk om de liftkracht van het vliegtuig te berekenen, maar daar zijn we niet mee bezig.

Je stelt ook heel leuk dat die palen dus vantevoren al uit de grond zijn getrokken en er deuken in zijn gelegd, maar heb je daar ook aanwijzingen voor? Dat is bijna onmogelijk te bewijzen.

En een enorme fout die je maakt is stellen dat een raket van massief staal is gemaakt. Raketten zijn over het algemeen van titanium en aluminium gemaakt en bestaan voornamelijk uit de brandstof die ze gebruiken. Ze zijn absoluut niet massief staal. Daar komt nog bij dat een raket een heel stuk kleiner is en uit veel minder onderdelen bestaat.

Bovendien is het gewicht van een cruise missile makkelijk op te zoeken en ligt in de orde van grootte van 1500Kg.
zullen we het maar op 7000Kg houden, je leest nog niet eens wat ik schrijf, dus voor de duidelijkheid hier de link:
http://en.wikipedia.org/wiki/P-700_Granit
en schijnbaar is dit vliegtuig er slecht gebouwd, het overleeft nog niet eens houten paaltjes.
leuk hoor, al die theorieen,maar de praktijk blijkt vaak anders te zijn.
pi_96481217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:05 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Zeker wel, ook hier kun je gewoon kennis van mechanica en dynamica gebruiken. Een lichtpaal steekt een eind boven de grond uit. Die vleugels van het vliegtuig raken die palen minstens een paar meters boven de grond. Of een paal uit de grond wordt getrokken hangt volledig af van het moment wat je kan uitoefen op het voetstuk. Hoe groter de kracht is die je uitoefent op de paal, en hoe verder de afstand is tussen het contactpunt van de kracht en het voetstuk, hoe groter het moment is. Aangezien een vrij zware auto/truck van tegen de 10.000 Kg al een lantaarnpaal behoorlijke schade kan toebrengen terwijl hij hem met slechts pak hem beet 100Km/u raakt op een hoogte van 1 meter, heb ik er geen moeite mee aan te nemen dat een vliegtuig die 100.000 Kg weegt (10x zo zwaar), met een snelheid van 900Km/u raakt (9x zo snel) op een hoogte van toch tenminste 4meter (4x zo hoog), wat een moment geeft van 10 x 9 x 4 = 360 keer het moment van een zware wagen, zo een lantaarnpaal volledig de grond uit trekt.

Ook hier is dus een stukje gezond verstand, met de benodigde kennis van de materie, voldoende om dit soort zaken te verklaren.

Je bent trouwens expres onoprecht over je vergelijking. Je weet hardstikke goed dat de buitenkant van elke verdieping uit glas bestaat, in tegenstelling tot het Pentagon die aan de buitenkant van beton is gemaakt. Waarom trek je zo een kromme vergelijking?

Wat hier trouwens ook interessant is, is dat jullie alternatieve theorie, namelijk dat er een raket het Pentagon in is geschoten, absoluut niet de uitgeslagen lantaarnpalen kan verklaren. Een raket is een heel stuk lichter, vliegt niet perse veel sneller en heeft nauwelijks spanwijdte om die palen te raken. Hoe verklaar jij dat een raket die palen de grond uit heeft getrokken?
De buitenkant van de torens waren niet alleen van glas. Ze bestonden voornamelijk uit dikke stalen balken. Bovendien ploegt het vliegtuig zich met gemak door meerdere vloeren heen.

Ik ben nog steeds van mening dat we in de maling zijn genomen.
pi_96481440
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De buitenkant van de torens waren niet alleen van glas. Ze bestonden voornamelijk uit dikke stalen balken. Bovendien ploegt het vliegtuig zich met gemak door meerdere vloeren heen.

Ik ben nog steeds van mening dat we in de maling zijn genomen.
Ik dacht dat jij het zelf altijd prettig vind als er op een uitgebreide post ook fatsoenlijk gereageerd wordt. De hele technische uitleg afdoen met: 'er waren ook stalen balken, dus ik geloof je niet', is wel heel goedkoop, vind je zelf ook niet?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96481519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zullen we het maar op 7000Kg houden, je leest nog niet eens wat ik schrijf, dus voor de duidelijkheid hier de link:
http://en.wikipedia.org/wiki/P-700_Granit
en schijnbaar is dit vliegtuig er slecht gebouwd, het overleeft nog niet eens houten paaltjes.
leuk hoor, al die theorieen,maar de praktijk blijkt vaak anders te zijn.
Je snapt toch hoop ik zelf ook wel dat (en waarom) je dit niet kunt vergelijken met elkaar hè?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:49:54 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96481604
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je snapt toch hoop ik zelf ook wel dat (en waarom) je dit niet kunt vergelijken met elkaar hè?
nee,leg even uit? je stelt nl altijd alleen maar vragen ipv zaken uit te leggen.
pi_96481634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zullen we het maar op 7000Kg houden, je leest nog niet eens wat ik schrijf, dus voor de duidelijkheid hier de link:
http://en.wikipedia.org/wiki/P-700_Granit
en schijnbaar is dit vliegtuig er slecht gebouwd, het overleeft nog niet eens houten paaltjes.
leuk hoor, al die theorieen,maar de praktijk blijkt vaak anders te zijn.
Vrij oude cruise missile, maar goed, ik wil best met je meegaan in die 7000 Kg.
Even ter duidelijkheid, conventionele en huidige cruise missiles hebben wel degelijk een gewicht van rond de 1500K.g.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_missile

Je filmpje is ook een slinkse manier om je verhaal te vervormen. Je hebt mijn verhaal en vergelijking totaal niet begrepen. Jouw voorbeeld in het filmpje verschilt van de gebeurtenis waar we het over hebben op verschillende aspecten:

1) Het vliegt niet met 900Km/uur, aangezien het nog aan het rijden is
2) Dit is geen vliegtuig van 100.000 Kg zoals een boeing 757
3) De vleugels raakten de palen bij de grond, en niet hoger
4) Het vliegtuig en de vleugels waren al aan het afbreken voordat het de palen raakte

Wat ook erg leuk is is dat zelfs in deze configuratie de palen afbraken, zoals je kunt zien in je filmpje. Wat je ermee probeerde te bewijzen is mij dus niet geheel duidelijk. Het ontkracht mijn eerdere stellingen helemaal niet omdat het een totaal verschillende situatie is.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96481675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee,leg even uit? je stelt nl altijd alleen maar vragen ipv zaken uit te leggen.
Ik hoopte dat je zelf zo slim was, maar helaas. Gelukkig wordt het hier al keurig uitgelegd:
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:50 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Vrij oude cruise missile, maar goed, ik wil best met je meegaan in die 7000 Kg.
Even ter duidelijkheid, conventionele en huidige cruise missiles hebben wel degelijk een gewicht van rond de 1500K.g.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_missile

Je filmpje is ook een slinkse manier om je verhaal te vervormen. Je hebt mijn verhaal en vergelijking totaal niet begrepen. Jouw voorbeeld in het filmpje verschilt van de gebeurtenis waar we het over hebben op verschillende aspecten:

1) Het vliegt niet met 900Km/uur, aangezien het nog aan het rijden is
2) Dit is geen vliegtuig van 100.000 Kg zoals een boeing 757
3) De vleugels raakten de palen bij de grond, en niet hoger
4) Het vliegtuig en de vleugels waren al aan het afbreken voordat het de palen raakte

Wat ook erg leuk is is dat zelfs in deze configuratie de palen afbraken, zoals je kunt zien in je filmpje. Wat je ermee probeerde te bewijzen is mij dus niet geheel duidelijk. Het ontkracht mijn eerdere stellingen helemaal niet omdat het een totaal verschillende situatie is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96481690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:44 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij het zelf altijd prettig vind als er op een uitgebreide post ook fatsoenlijk gereageerd wordt. De hele technische uitleg afdoen met: 'er waren ook stalen balken, dus ik geloof je niet', is wel heel goedkoop, vind je zelf ook niet?
Goh... iedere debiel weet dat de torens niet van glas waren. Waarom zou ik daar nu nog een uitgebreide post aan wagen?

Bovendien ... van jou zijn de fatsoenlijke posts vrij zeldzaam. Beter dat je jezelf de volgende keer dezelfde vraag stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2011 19:52:50 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:54:04 #261
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96481761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:50 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Vrij oude cruise missile, maar goed, ik wil best met je meegaan in die 7000 Kg.
Even ter duidelijkheid, conventionele en huidige cruise missiles hebben wel degelijk een gewicht van rond de 1500K.g.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_missile

Je filmpje is ook een slinkse manier om je verhaal te vervormen. Je hebt mijn verhaal en vergelijking totaal niet begrepen. Jouw voorbeeld in het filmpje verschilt van de gebeurtenis waar we het over hebben op verschillende aspecten:

1) Het vliegt niet met 900Km/uur, aangezien het nog aan het rijden is
2) Dit is geen vliegtuig van 100.000 Kg zoals een boeing 757
3) De vleugels raakten de palen bij de grond, en niet hoger
4) Het vliegtuig en de vleugels waren al aan het afbreken voordat het de palen raakte

Wat ook erg leuk is is dat zelfs in deze configuratie de palen afbraken, zoals je kunt zien in je filmpje. Wat je ermee probeerde te bewijzen is mij dus niet geheel duidelijk. Het ontkracht mijn eerdere stellingen helemaal niet omdat het een totaal verschillende situatie is.
klopt, bij het pentagon waren het stalen palen, dus ie hadden nooit kunnen breken.
maarre iemand die 150 kilo weegt heeft een veel sterkere vinger als iemand van 80 kilo?
pi_96481788
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh... iedere debiel weet dat de torens niet van glas waren. Waarom zou ik daar nu nog een uitgebreide post aan wagen?

Bovendien ... van jou zijn de fatsoenlijke posts vrij zeldzaam. Beter dat je jezelf de volgende keer dezelfde vraag stelt.
Maar dat doet niets af aan de verdere technische onderbouwing. Maakt niet uit verder hoor. Het zij je vergeven. Weet je trouwens de dikte van de betreffende balken en de hoeveelheid kracht die er op stond omdat de buitenwanden van het WTC tevens de dragende constructie waren?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:55:37 #263
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96481820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik hoopte dat je zelf zo slim was, maar helaas. Gelukkig wordt het hier al keurig uitgelegd:

[..]

Duidelijk iemand die niet vanaf deel 1 heeft meegelezen,anders zou hij die propaganda onzin niet posten.
pi_96481865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar dat doet niets af aan de verdere technische onderbouwing. Maakt niet uit verder hoor. Het zij je vergeven. Weet je trouwens de dikte van de betreffende balken en de hoeveelheid kracht die er op stond omdat de buitenwanden van het WTC tevens de dragende constructie waren?
Niet uit mijn hoofd, maar ben nu ook met mobiel aan het kutten, dus vandaar mijn sumiere posts.
pi_96481873
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De buitenkant van de torens waren niet alleen van glas. Ze bestonden voornamelijk uit dikke stalen balken. Bovendien ploegt het vliegtuig zich met gemak door meerdere vloeren heen.

Ik ben nog steeds van mening dat we in de maling zijn genomen.
Je enkele relevante paragraaf bevat 2 fouten. De buitenkant van de torens bestonden niet uit dikke stalen balken. In alle bouwtekeningen die men heeft laten zien in filmpjes van het gebouw zie je dat de stalen balken alleen verticaal staan tot een bepaald punt van het centrum. Daarbuiten zitten verder geen dragende onderdelen meer.

Bovendien vliegt het vliegtuig helemaal niet door vloeren heen, het vliegt tegen het gebouw aan en penetreert het voor een groot deel. Sterke onderdelen van het vliegtuig inclusief de schokgolf zullen ongetwijfeld tot de andere kant van het gebouw zijn doorgeschoten. Niks raars aan.

En ook hier vraag ik mij toch echt af wat je nu probeert te bereiken? Je erkent dus dat er vliegtuigen het gebouw in vlogen.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96481885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

klopt, bij het pentagon waren het stalen palen, dus ie hadden nooit kunnen breken.
maarre iemand die 150 kilo weegt heeft een veel sterkere vinger als iemand van 80 kilo?
Nee, maar iemand die 150 kilo weegt en met gespreide armen tegen jou aanvliegt richt meer schade dan iemand van 80 kilo. Bij dezelfde snelheid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Duidelijk iemand die niet vanaf deel 1 heeft meegelezen,anders zou hij die propaganda onzin niet posten.
Want? Leg eens uit? Er zitten wetenschappelijke fouten in wat hier beweerd wordt? Wordt eens inhoudelijk in plaats van je steeds verschuilen achter deel 1 t/m 46?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:58:01 #267
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96481924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar dat doet niets af aan de verdere technische onderbouwing. Maakt niet uit verder hoor. Het zij je vergeven. Weet je trouwens de dikte van de betreffende balken en de hoeveelheid kracht die er op stond omdat de buitenwanden van het WTC tevens de dragende constructie waren?
de core was de dragende constructie.
pi_96481987
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh... iedere debiel weet dat de torens niet van glas waren. Waarom zou ik daar nu nog een uitgebreide post aan wagen?

Bovendien ... van jou zijn de fatsoenlijke posts vrij zeldzaam. Beter dat je jezelf de volgende keer dezelfde vraag stelt.
Je bent nu opzettelijk aan het liegen en mijn verhaal aan het verdraaien. Nergens beweer ik dat de torens van glas waren. Ik beweer dat de buitenkant van het gebouw uit glas bestaat. Dat is een heel andere stelling.Ik besef me maar al te goed hoe het gebouw structureel in elkaar zit. Het is opgebouwd uit dragende stalen balken met betonnen vloeren die gedragen worden door horizontale stalen liggers.

Het komt overigens bij erg veel gebouwen voor in Amerika dat de facade van het gebouw voornamelijk uit glas bestaat.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96482014
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Je enkele relevante paragraaf bevat 2 fouten. De buitenkant van de torens bestonden niet uit dikke stalen balken. In alle bouwtekeningen die men heeft laten zien in filmpjes van het gebouw zie je dat de stalen balken alleen verticaal staan tot een bepaald punt van het centrum. Daarbuiten zitten verder geen dragende onderdelen meer.

Bovendien vliegt het vliegtuig helemaal niet door vloeren heen, het vliegt tegen het gebouw aan en penetreert het voor een groot deel. Sterke onderdelen van het vliegtuig inclusief de schokgolf zullen ongetwijfeld tot de andere kant van het gebouw zijn doorgeschoten. Niks raars aan.

En ook hier vraag ik mij toch echt af wat je nu probeert te bereiken? Je erkent dus dat er vliegtuigen het gebouw in vlogen.
Dat erken ik niet. Ik wil de absurditeit van het fabeltje ermee aangeven.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:00:40 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96482048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, maar iemand die 150 kilo weegt en met gespreide armen tegen jou aanvliegt richt meer schade dan iemand van 80 kilo. Bij dezelfde snelheid.

[..]

Want? Leg eens uit? Er zitten wetenschappelijke fouten in wat hier beweerd wordt? Wordt eens inhoudelijk in plaats van je steeds verschuilen achter deel 1 t/m 46?
Zijn vinger zal gewoon hetzelfde breken,net zoals bij iemand van 80 kilo, verder weet jezelf al heel goed dat een boeing niet 900 kan vliegen op groundlevel en al helemaalniet die scherpe daling en bocht kan maken. "pilots for truth" weet je nog!!
pi_96482109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:59 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Je bent nu opzettelijk aan het liegen en mijn verhaal aan het verdraaien. Nergens beweer ik dat de torens van glas waren. Ik beweer dat de buitenkant van het gebouw uit glas bestaat. Dat is een heel andere stelling.Ik besef me maar al te goed hoe het gebouw structureel in elkaar zit. Het is opgebouwd uit dragende stalen balken met betonnen vloeren die gedragen worden door horizontale stalen liggers.

Het komt overigens bij erg veel gebouwen voor in Amerika dat de facade van het gebouw voornamelijk uit glas bestaat.
De facade bestond niet uit voornamelijk glas. Waar heb je die onzin vandaan?
pi_96482142
quote:
constructie
Er werd besloten een nieuw soort dragende constructie te gebruiken die minder ruimte innam dan een conventioneel ontwerp. Vierkante, holle zuilen aan de buiten­kant van de
World Trade Center New York
gevel kregen de dragende functie. Ze waren bestand tegen druk van de wind, omdat ze vanwege hun vorm niet konden doorbuigen. Op de eerste twee verdiepingen stonden de zuilen op 3 meter van elkaar, daarna werden de openingen 56 centimeter. De archi­tect wilde deze niet breder hebben, uit piëteit met mensen die net als hij aan hoogtevrees leden. De buitenmuren dragen het grootste deel van het gewicht waardoor meer ruimte ontstaat voor een flexibele indeling. Dit type draagconstructie wordt ook wel een buisconstructie genoemd, of een buis-in-buis constructie.
Er zijn veel bronnen over de dragende constructie. Deze komt van:

http://www.architectenweb(...)chipedia.asp?ID=9580

En Wikipedia:
quote:
Constructie
Vloerplan en het liftsysteem van de Twin Towers

Voor het ongetrainde oog zagen de North en de South Tower er hetzelfde uit als elk ander hoog gebouw. Maar mensen met een interesse voor de bouw zagen dat de Twin Towers anders waren. Vóór het World Trade Center werden gebouwen gebouwd als het maken van een toren met een blokkendoos. Elke vloer werd gedragen door een groot aantal pilaren. Deze pilaren waren meestal gelijk over het vloeroppervlak verdeeld. De buitenmuren droegen geen enkel gewicht, zij waren slechts bedoeld om het interieur af te sluiten. Deze buitenmuren werden ook wel 'gordijnen' ('curtain walls') genoemd. Civiel ingenieur Leslie E. Robertson maakte de Twin Towers radicaal anders. Het gewicht werd gedragen door de buitenmuur en 47 stalen kolommen gegroepeerd in het midden van het gebouw, de kern. Zo ontstond rond de kern een grote open ruimte, zonder pilaren. De vloeren konden zo door de huurder flexibel worden ingedeeld. Door het gebrek aan hoogwaardig en sterk staal was deze constructie voorheen niet mogelijk.

http://nl.wikipedia.org/wiki/World_Trade_Center_%28New_York%29

Ik dacht dat jij zo goed ingelezen was? De buitenmuren droegen wel degelijk, anders dan in conventionele gebouwen, een groot deel van het gewicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoppahoppa op 07-05-2011 20:07:52 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96482185
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

klopt, bij het pentagon waren het stalen palen, dus ie hadden nooit kunnen breken.
maarre iemand die 150 kilo weegt heeft een veel sterkere vinger als iemand van 80 kilo?
Ik zal mijn eerdere verhaal nog even beknopt herhalen. Een gemiddelde grote wagen/kleine vrachtwagen van rond de 10.000 Kg kan zo een STALEN lantaarnpaal al ombuigen wanneer het met 100km/u er tegenaan knalt op een hoogte van +/- 1 meter.

Een boeing 757 van +/- 100.000 Kg die met 900km/u op tenminste 4 meter hoogte tegen diezelfde STALEN paal aanvliegt levert een moment die nog eens 360 keer groter is dan zo een vrachtwagen kan leveren. Dit is een eenvoudige kwalitatieve analyse waaruit de gemiddelde ingenieur die verstand en gevoel heeft voor dit soort zaken kan concluderen dat het helemaal niet zo een raar verschijnsel is dat dat vliegtuig die palen uit de grond trok.

Jouw filmpje is totaal niet relevant, omdat het een veel kleiner vliegtuig betreft, die nog aan het rijden is, en al tegen de grond aansmakte voordat het de palen raakte. Bovendien werden in jouw filmpje de palen ook al uit de grond getrokken.
Kun jij overigens hard maken dat die palen in dat filmpje van hout waren? Zomaar uit nieuwsgierigheid.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96482197
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat erken ik niet. Ik wil de absurditeit van het fabeltje ermee aangeven.
Zoals ik al beschreef is dat helemaal niet zo absurd.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96482225
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De facade bestond niet uit voornamelijk glas. Waar heb je die onzin vandaan?
De facade wel. Het aangezicht (dat betekent facade namelijk) bestond voornamelijk uit glas. Het oogde als glazen wand, dat betekent dat.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96482384
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

klopt, bij het pentagon waren het stalen palen, dus ie hadden nooit kunnen breken.
maarre iemand die 150 kilo weegt heeft een veel sterkere vinger als iemand van 80 kilo?
Iemand van 150Kg die met snelheid x tegen iets aan vliegt doet idd meer schade dan iemand van 80Kg die met dezelfde snelheid tegen hetzelfde object aan vliegt, om jouw vergelijking relevant te maken.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96482421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De facade wel. Het aangezicht (dat betekent facade namelijk) bestond voornamelijk uit glas. Het oogde als glazen wand, dat betekent dat.
De ramen waren nog minder breed dan een tenger volwassen persoon. Zoek de foto's er maar bij. Dat kan ik nu even niet gezien ik niet thuis ben. Verder moet ik het hier nu even bij laten. Ajuus!
pi_96482435
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:09 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Iemand van 150Kg die met snelheid x tegen iets aan vliegt doet idd meer schade dan iemand van 80Kg die met dezelfde snelheid tegen hetzelfde object aan vliegt, om jouw vergelijking relevant te maken.
Ter aanvulling: het maakt dan niet uit met welk onderdeel hij je raakt, als dat onderdeel maar stevig vastzit. Waarschijnlijk ga je het verschil bij een vinger niet merken, maar bij een arm wel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96482446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De facade wel. Het aangezicht (dat betekent facade namelijk) bestond voornamelijk uit glas. Het oogde als glazen wand, dat betekent dat.
Ja, dus kortom, er was genoeg ruimte voor de onderdelen van het vliegtuig om zich door het gebouw heen te bewegen. Er zullen inderdaad wat delen tegen de vloer zijn tegengehouden. Ik wil niet beweren dat het vliegtuig als 1 geheel helemaal door het gebouw heen is gevlogen.
An unstable system is a system that is not stable
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:11:38 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96482460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:04 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ik zal mijn eerdere verhaal nog even beknopt herhalen. Een gemiddelde grote wagen/kleine vrachtwagen van rond de 10.000 Kg kan zo een STALEN lantaarnpaal al ombuigen wanneer het met 100km/u er tegenaan knalt op een hoogte van +/- 1 meter.

Een boeing 757 van +/- 100.000 Kg die met 900km/u op tenminste 4 meter hoogte tegen diezelfde STALEN paal aanvliegt levert een moment die nog eens 360 keer groter is dan zo een vrachtwagen kan leveren. Dit is een eenvoudige kwalitatieve analyse waaruit de gemiddelde ingenieur die verstand en gevoel heeft voor dit soort zaken kan concluderen dat het helemaal niet zo een raar verschijnsel is dat dat vliegtuig die palen uit de grond trok.

Jouw filmpje is totaal niet relevant, omdat het een veel kleiner vliegtuig betreft, die nog aan het rijden is, en al tegen de grond aansmakte voordat het de palen raakte. Bovendien werden in jouw filmpje de palen ook al uit de grond getrokken.
Kun jij overigens hard maken dat die palen in dat filmpje van hout waren? Zomaar uit nieuwsgierigheid.
een vrachtwagen is gebouwd om een botsing te verwerken, dat doen ze nl ook testen, een vliegtuig is gemaakt om zoveel mogelijk lading te vervoeren met een zo laag mogelijk eigen gewicht, de vergelijking van jouw gaat dus echt helemaal mank!
en waarom kunnen vogels zo'n grote schade aanrichten bij vliegtuigen? en stalen lichtpalen niet?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:13:29 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96482525
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:09 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Iemand van 150Kg die met snelheid x tegen iets aan vliegt doet idd meer schade dan iemand van 80Kg die met dezelfde snelheid tegen hetzelfde object aan vliegt, om jouw vergelijking relevant te maken.
nee, ik heb het over een uitgestrekte arm met vinger voor de duidelijkheid!
pi_96482588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een vrachtwagen is gebouwd om een botsing te verwerken, dat doen ze nl ook testen, een vliegtuig is gemaakt om zoveel mogelijk lading te vervoeren met een zo laag mogelijk eigen gewicht, de vergelijking van jouw gaat dus echt helemaal mank!
en waarom kunnen vogels zo'n grote schade aanrichten bij vliegtuigen? en stalen lichtpalen niet?
Een vogel die tegen een vliegtuig aanvliegt is hetzelfde als een vliegtuig dat tegen een gebouw aanvliegt. Die richt, ondanks het feit dat hij lichter en fragieler oogt, gewoon veel schade aan. JE haalt hiermee gewoon je eigen redenatie onderuit.

En dat terwijl dat toch ook eerder aan je is uitgelegd in de delen 1 t/m 46.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik heb het over een uitgestrekte arm met vinger voor de duidelijkheid!
Nou, hier dan:
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ter aanvulling: het maakt dan niet uit met welk onderdeel hij je raakt, als dat onderdeel maar stevig vastzit. Waarschijnlijk ga je het verschil bij een vinger niet merken, maar bij een arm wel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:18:46 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96482720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:11 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ja, dus kortom, er was genoeg ruimte voor de onderdelen van het vliegtuig om zich door het gebouw heen te bewegen. Er zullen inderdaad wat delen tegen de vloer zijn tegengehouden. Ik wil niet beweren dat het vliegtuig als 1 geheel helemaal door het gebouw heen is gevlogen.
het kan wel hoor,lol
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:21:42 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96482813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Een vogel die tegen een vliegtuig aanvliegt is hetzelfde als een vliegtuig dat tegen een gebouw aanvliegt. Die richt, ondanks het feit dat hij lichter en fragieler oogt, gewoon veel schade aan. JE haalt hiermee gewoon je eigen redenatie onderuit.

En dat terwijl dat toch ook eerder aan je is uitgelegd in de delen 1 t/m 46.

[..]

Nou, hier dan:

[..]

een vliegtuig die tegen een vogel aanvliegt is helemaal niet hetzelfde als een vliegtuig die tegen een gebouw aanvliegt!
dat zie je toch echt verkeerd
pi_96482903
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een vliegtuig die tegen een vogel aanvliegt is helemaal niet hetzelfde als een vliegtuig die tegen een gebouw aanvliegt!
dat zie je toch echt verkeerd
Jawel hoor. Het is een lichter en kleiner object dat een groter en zwaarder object raakt en toch een hoop schade aanricht.

Hetzelfde als dat je met water door staal en beton heen kunt snijden, als je het maar genoeg kracht meegeeft. Maar ook dat is al 100X genoemd.

Of een auto door een huis...
http://www.nu.nl/binnenla(...)engereden-auto.html#
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96483097
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Er zijn veel bronnen over de dragende constructie. Deze komt van:

http://www.architectenweb(...)chipedia.asp?ID=9580

En Wikipedia:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/World_Trade_Center_%28New_York%29

Ik dacht dat jij zo goed ingelezen was? De buitenmuren droegen wel degelijk, anders dan in conventionele gebouwen, een groot deel van het gewicht.
Ehm, ja, de buitenmuren dragen bij aan de algemene sterkte van het gebouw. Ze dragen een deel van de verticale krachten, maar voornamelijk de horizontale krachten die ontstaan door buiging van het gebouw door wind en vibraties. Dat maakt die buitenkant nog niet perse sterk.

Zoals ik het altijd begrepen heb uit artikelen zijn het die enkele tientallen balken aan de binnenkant die elk afzonderlijk erg krachtig zijn. De buitenste zijn als ik me niet vergis veel dunner en zwakker en zorgen voor een soort 'cylinder' kracht. Dit principe heb je ook in vliegtuigen. In vliegtuigen draagt de huid ook een groot deel van de kracht, ook al is elke plaat in de huid vele malen zwakker dan de centrale liggers.

Het zou dus nog steeds niet zwaar moeten zijn voor een vliegtuig om zich door de buitenste schil van het gebouw door te bewegen.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96483194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ehm, ja, de buitenmuren dragen bij aan de algemene sterkte van het gebouw. Ze dragen een deel van de verticale krachten, maar voornamelijk de horizontale krachten die ontstaan door buiging van het gebouw door wind en vibraties. Dat maakt die buitenkant nog niet perse sterk.

Nee, maar er stond dus wel veel kracht op de buitenkant. Waardoor een snijdende kracht makkelijker zijn werk kan doen? Of heb ik dat bouwtechnisch niet goed?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96483405
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, maar er stond dus wel veel kracht op de buitenkant. Waardoor een snijdende kracht makkelijker zijn werk kan doen? Of heb ik dat bouwtechnisch niet goed?
Ik kan niet zo snel inzien of dat effect zou hebben. Die krachten zijn hoe dan ook allemaal in balans met elkaar. Het effect dat die 'snijdende' kracht heeft is dat al die onderdelen een nieuwe balans moeten gaan zoeken, wat dus betekent dat de overige balken elk meer gewicht moeten dragen aan de kant waar het vliegtuig insloeg. Aan de andere kant, echter, krijg je het tegengestelde effect. Aangezien die dragende structuur alleen aan 1 kant is beschadigd, krijg je een rotatiekracht aangezien de verdiepingen boven het inslagpunt willen gaan kantelen richting het gat. Aan de tegengestelde kant krijg je dus ineens trekkrachten geintroduceerd, waardoor nog minder balken werkelijk meedoen aan het dragen van het gebouw.

Meer zinnigs kan ik er zo snel niet over zeggen :{
An unstable system is a system that is not stable
pi_96483512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik heb het over een uitgestrekte arm met vinger voor de duidelijkheid!
In dat geval is het inderdaad heel duidelijk en klopt je stelling. Indien persoon A van 150Kg met uitgestrekte arm en duim tegen iets aankomt met snelheid x, is de impact harder dan wanneer persoon B van 80Kg met dezelfde snelheid en eveneens uitgestrekte arm en duim tegen hetzelfde object aankomt. Hierbij maak ik wel de aanname dat zowel persoon A als B een normale arm en duim hebben en beide evenredig aan hun gewicht de impact kunnen opvangen met hun schouderspieren.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96483922
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een vrachtwagen is gebouwd om een botsing te verwerken, dat doen ze nl ook testen, een vliegtuig is gemaakt om zoveel mogelijk lading te vervoeren met een zo laag mogelijk eigen gewicht, de vergelijking van jouw gaat dus echt helemaal mank!
en waarom kunnen vogels zo'n grote schade aanrichten bij vliegtuigen? en stalen lichtpalen niet?
Een kan inderdaad een stuk minder hebben, en om met zekerheid te kunnen bepalen of zijn vleugel wel of niet afbreekt bij een dergelijke impact, heb je bepaalde simulatie software voor. Hiermee krijg je quantitatieve resultaten. Dit is echter zeer tijdrovend en complex en ga ik zeker niet gratis voor je doen ;)
Over het algemeen zul je je bij dit soort discussies moeten wenden tot goed onderbouwde qualitatieve argumenten. Een dergelijk argument heb ik eerder al beschreven. Daar ontbreekt dan nog 1 stukje aan waarmee je kunt bepalen of het redelijk is aan te nemen dat zo een vleugel wel/niet afbreekt wanneer het een moment levert die 360 keer groter is dan die een vrachtwagen kan leveren. Hoewel ik er zelf geen twijfel bij heb dat het leveren van een moment die +/- 360 keer groter is dan die een vrachtwagen kan leveren voldoende is om een lantaarnpaal uit de grond te slaan, bewijst dit inderdaad nog niet dat zo een vleugel daadwerkelijk in staat is dat moment te leveren zonder zelf eerst af te breken.

De reden dat ik ook dit in alle redelijkheid kan accepteren is omdat de impact zelf ook een factor snelheidsverschil x massaverschil groter is dan die een vrachtwagen levert. Dit komt dus alsnog overeen met ongeveer een factor 90.
Om dit met een praktisch voorbeeld te vergelijken moet je denken aan zo een karateka die een stel bakstenen doormidden slaat met zijn zachtere hand, simpel omdat hij met een grote snelheid slaat. Ook zul je hier zelf wel gebruik van hebben gemaakt in het leven. Hoe vaak heb je wel niet iets gebroken wat in principe te sterk was om gewoon met kracht te breken, maar het lukte wel door er heel snel tegenaan te slaan/schoppen.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96483947
Eigenlijk is deze hele discussie of het wel of niet kan irrelevant. Het is niet gebeurd.
pi_96484016
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk is deze hele discussie of het wel of niet kan irrelevant. Het is niet gebeurd.
En dat baseer je waarop precies?

1 van de belangrijkste argumenten is steeds dat het niet zou kunnen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96484133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk is deze hele discussie of het wel of niet kan irrelevant. Het is niet gebeurd.
Ehm, het is wel gebeurd. Hoe kom jij erbij dat het niet gebeurd is? Er is genoeg videomateriaal van die vliegtuigen die het WTC invlogen, evenals genoeg ooggetuigen, waarvan ik er zelf ook 1 ken. Misschien liegt hij wel, maar ja, je moet toch ergens beginnen met mensen te geloven.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96484392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ehm, het is wel gebeurd. Hoe kom jij erbij dat het niet gebeurd is? Er is genoeg videomateriaal van die vliegtuigen die het WTC invlogen, evenals genoeg ooggetuigen, waarvan ik er zelf ook 1 ken. Misschien liegt hij wel, maar ja, je moet toch ergens beginnen met mensen te geloven.
Let op: nu gaan ze je voor leugenaar uitmaken....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96484407
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik kan mijn theorie keurig onderbouwen. Er zijn genoeg filmpjes waarop perfect te zien is dat er twee vliegtuigen bij de aanslag zijn gebruikt. Zoals al eerder aangegeven is er nog niet één filmpje getoond waarop te zien is dat de vliegtuigen fake zijn. In dat opzicht hoef ik ook niets te bewijzen. Ik trek veel in twijfel rondom 9/11, maar niet het gebruik van vliegtuigen.
Hier wil ik nog wel ff op reageren. Er zijn genoeg filmpjes waarop vliegtuigen te zien zijn. Hiermee impliceer jij dus dat je gelooft wat je op TV ziet. In Independence day hing er een gigantisch buitenaards moederschip boven een stad in de V.S.

Stel dat ze dergelijke beelden nu in het nieuws over de gehele wereld zouden laten zien... zou je het dan blindelings geloven?

Kijk eens goed naar onderstaande...



Dit is dus de befaamde "nose-out" scene, maar dan vanaf de tegenovergestelde kant. Hoe verklaar jij het 2D deel van de explosie, zoals de pijlen op onderstaande afbeeldingen aanwijzen? Wat is dit dan volgens jou? Is het echt of is er geknoeid met deze beelden?





pi_96484465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ehm, het is wel gebeurd. Hoe kom jij erbij dat het niet gebeurd is? Er is genoeg videomateriaal van die vliegtuigen die het WTC invlogen, evenals genoeg ooggetuigen, waarvan ik er zelf ook 1 ken. Misschien liegt hij wel, maar ja, je moet toch ergens beginnen met mensen te geloven.
OMG!!!111!!111!1 weer een of FOK die nu dan een ooggetuige kent! Het wordt nu een beetje flauw kinders! _O-

Het wachten is op de persoon die beweert dat ie net op het laatste moment niet in een van de vliegtuigen is gestapt, maar de slachtoffers nog wel heeft uitgezwaaid. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2011 21:06:59 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:06:06 #297
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96484468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ehm, het is wel gebeurd. Hoe kom jij erbij dat het niet gebeurd is? Er is genoeg videomateriaal van die vliegtuigen die het WTC invlogen, evenals genoeg ooggetuigen, waarvan ik er zelf ook 1 ken. Misschien liegt hij wel, maar ja, je moet toch ergens beginnen met mensen te geloven.
nou. dan had die getuige best wel zijn nek verrekt bij het omhoog kijken, want tussen al die hoge gebouwen moet je echt heel erg omhoog kijken.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:09:14 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96484597

mijn god, in 1993 hebben ze de tower ook proberen te nuken, hij zegt het op 8.24
pi_96484649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou. dan had die getuige best wel zijn nek verrekt bij het omhoog kijken, want tussen al die hoge gebouwen moet je echt heel erg omhoog kijken.
Nou nee, hij heeft het gezien vanaf zijn balkon vanuit een apartementje in zo een buitenstadje van New York ofzo. Nu moet ik toegeven dat ik hem niet direct gesproken heb hierover, aangezien ik in feite alleen nog maar van hem hoor via zijn vader, maar tja. Als zijn vader mij zegt dat zijn zoon vanaf zijn balkon de ramp heeft zien voltrekken, vind ik het moeilijk om te gaan schreeuwen dat zijn zoon een verrekte leugenaar is.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96484684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

OMG!!!111!!111!1 weer een of FOK die nu dan een ooggetuige kent! Het wordt nu een beetje flauw kinders! _O-

Het wachten is op de persoon die beweert dat ie net op het laatste moment niet in een van de vliegtuigen is gestapt, maar de slachtoffers nog wel heeft uitgezwaaid. :')
Tadaaa!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')