abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:48:14 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96391368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Maar ik wil dat men weet dat dit ook kwetsend kan overkomen.
Ze geloven je misschien niet...

Ik denk, stel dat ze gelijk hebben, er kan een aantal slachtoffers gefingeerd wezen, misschien is het nummer groter gemaakt dan dat het daadwerkelijk is. Maar een dergelijk project, 2 gigantische torens die inzakken (plus nog wat bijgebouwen die niet eens geraakt zijn door een vliegtuig) kan niet zonder slachtoffers zijn gegaan. Agree?
The truth was in here.
pi_96391378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hehehe. Tja, dan zul je wel een bepaalde gave hebben.....

Edit: het zou wat zijn als ooit uitlekt dat Culto en ik dezelfde persoon zijn....
:D

Ik hoop het niet. Voorlopig blijven we nog even lekker schizofreen met z'n tweetjes!
pi_96391396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet meteen zo verongelijkt doen svp. Maar als blijkt dat er mensen posten die via via wel connecties met familie van overledenen kan ik mij indenken dat de theorie "there are no victims" herzien moet worden en dat er ook eens een andere invalshoek bekeken kan worden. Waarom zou de amerikaanse regering vliegtuigen daarin laten vliegen, waarom zouden ze dat toestaan. Om maar wat te noemen..
Dat heb ik notabene aan het eind van het vorige topic nog speciaal voor o.a. Hoppahoppa geprobeerd. Echter, dan wordt er ook niet inhoudelijk op in gegaan. Sommige mensen zijn hier nu eenmaal niet voor de inhoud.

Aan het begin van de reeks ging het echt over van alles. Ik constateer nu echter dat het niet meer uitmaakt waarover je het hebt. Het is toch nooit goed in de ogen van de meesten hier. Daarbij komt nog dat ik het verder ook gewoon nutteloos vind om het te hebben over het instorten van bijv. WTC 7.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 15:49:16 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:49:17 #79
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_96391423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk, stel dat ze gelijk hebben, er kan een aantal slachtoffers gefingeerd wezen, misschien is het nummer groter gemaakt dan dat het daadwerkelijk is. Maar een dergelijk project, 2 gigantische torens die inzakken (plus nog wat bijgebouwen die niet eens geraakt zijn door een vliegtuig) kan niet zonder slachtoffers zijn gegaan. Agree?
Totally. Jij zegt precies wat ik erover denk.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_96391491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ah.. dus nu sluit je vicsims toch weer niet helemaal uit? Wat is het nou?
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 15:51:30 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_96391525
quote:

[..]

Maar ja, een ander kan er anders over denken. Mensen zijn het nu eenmaal niet over alles eens.
Daarom is het ook een discussie. Met ruimte om alle kanten van de zaak te bespreken.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:52:02 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96391550
quote:

[..]

Mooi. Bij mij gaat het er ook niet in dat er geen vliegtuigen waren, het moet wel. En kan er al helemaal niet bij dat er geen slachtoffers zouden zijn geweest. Ook al vind je 1 slachtoffer die niet werkelijk omgekomen zou zijn.. dan zegt het nog vrij weinig.
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:54:09 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96391633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er kan toch een middenweg zijn Jb? Misschien waren er, om ze zo even aan te duiden "figuranten" in het spel. Stel dat er van die 3000 slachtoffers, de helft (en niet dat ik dat wil geloven) niet bestaande personen zouden wezen. Dan nog heb je te maken met mensenlijk leed.
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:55:42 #84
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_96391709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan je niet lezen? Ik heb toch in eerdere posts al gezegd dat de feiten niet kloppen, dat bijv. dat Regus verhaal niet klopt, maar dat je daar niet de conclusie uit kunt trekken dat 'als er één slachtoffer gefingeerd is, je er automatisch vanuit kan gaat dat ze allemaal nep zijn'? Ik geloof niet in vicsims, ik geloof wel in een heleboel valse informatie, die niet goed gegeven is, mensen die tijdens de aanslag of erna dingen hebben gezien die niet echt zijn, dat soort dingen.
Dat is namelijk na iedere traumatische gebeurtenis het geval, zo werken onze hersenen. Ook die van jou.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ja, een ander kan er anders over denken. Mensen zijn het nu eenmaal niet over alles eens.
Daarom is het ook een discussie. Met ruimte om alle kanten van de zaak te bespreken.
Dat klopt. Daar ben ik het ook mee eens. Maar je kunt niet iets gaan zitten ontkennen wat gewoon een feit is. Mijn kennis is overleden, en dat is een feit, dat kun je niet afdoen als hoax.
pi_96391983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er kan toch een middenweg zijn Jb? Misschien waren er, om ze zo even aan te duiden "figuranten" in het spel. Stel dat er van die 3000 slachtoffers, de helft (en niet dat ik dat wil geloven) niet bestaande personen zouden wezen. Dan nog heb je te maken met mensenlijk leed.
Tuurlijk had dat gekund, en dat is min of meer ook geconstateerd. Zie Culto zijn posts over Ingeborg Lariby. Echter de helft... nee, dat denk ik niet. En ik denk ook niet dat je te maken hebt met menselijk leed. Ja.... indirect... de families en vrienden van de omgekomen Amerikaanse soldaten en de slachtoffers aan Afghaanse en Irakese zijde.
pi_96392082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Kan je niet lezen? Ik heb toch in eerdere posts al gezegd dat de feiten niet kloppen, dat bijv. dat Regus verhaal niet klopt, maar dat je daar niet de conclusie uit kunt trekken dat 'als er één slachtoffer gefingeerd is, je er automatisch vanuit kan gaat dat ze allemaal nep zijn'? Ik geloof niet in vicsims, ik geloof wel in een heleboel valse informatie, die niet goed gegeven is, mensen die tijdens de aanslag of erna dingen hebben gezien die niet echt zijn, dat soort dingen.
Dat is namelijk na iedere traumatische gebeurtenis het geval, zo werken onze hersenen. Ook die van jou.

[..]

Dat klopt. Daar ben ik het ook mee eens. Maar je kunt niet iets gaan zitten ontkennen wat gewoon een feit is. Mijn kennis is overleden, en dat is een feit, dat kun je niet afdoen als hoax.
Ik kan prima lezen. Ga je eigen posts vanaf het begin anders eens teruglezen, maar vooruit ik zal je even helpen, want volgens mij ben jij vrij vergeetachtig:

quote:
Maar jongens, even serieus. De theorie dat er geen slachtoffers zijn gevallen of in elk geval niet zoveel als wordt gezegd in de meida is natuurlijk nonsens. De theorie dat er Vicsims zijn is ook nonsens. Er zullen best rare dingen zijn (zoals de foto's in dezelfde poses), maar kom op... paranoia!
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:05:35 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96392161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk had dat gekund, en dat is min of meer ook geconstateerd. Zie Culto zijn posts over Ingeborg Lariby. Echter de helft... nee, dat denk ik niet. En ik denk ook niet dat je te maken hebt met menselijk leed. Ja.... indirect... de families en vrienden van de omgekomen Amerikaanse soldaten en de slachtoffers aan Afghaanse en Irakese zijde.
Dus jij wil met droge ogen beweren dat bij ground zero op 9/11 toen de torens in zijn gestort er geen enkel dodelijk slachtoffer is gevallen.
Nog niet eens 1 brandweerman?
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:13:05 #88
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_96392437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen. Ga je eigen posts vanaf het begin anders eens teruglezen, maar vooruit ik zal je even helpen, want volgens mij ben jij vrij vergeetachtig:

[..]

Ik zeg daar niets anders dan wat ik nu zeg. Ik geloof inderdaad niet in vicsims. Ik geloof niet dat de overheid mensen bedacht heeft. Ik geloof wel in onopzettelijke valse informatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens op in, dit is gewoon uitlokken.

We zijn uitgepraat, jij en ik. Ik spreek je vast ooit nog wel een keer als er een nieuwe invalshoek opkomt in dit topic.
pi_96392530
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus jij wil met droge ogen beweren dat bij ground zero op 9/11 toen de torens in zijn gestort er geen enkel dodelijk slachtoffer is gevallen.
Dát is nu juist nog 1 van de zaken waar ik geen uitspraken over wil of kan doen. Ik heb daar namelijk nog geen idee van.

Wat ik wel weet is dat de "brandweermannen" uit de Naudet docu wel bij de hoax betrokken zijn. De docu is een stuk propaganda waar je u tegen zegt. Ook daar is veel over te vinden via google.

Overigens is daar geen enkele van omgekomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 16:19:58 ]
pi_96392615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sorry Bastard, ik moet dit even heel snel gaan beantwoorden; ik geef nu alvast even een link naar een andere post waar dat punt ook in zat:
9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren

Het komt erop neer dat in een terror-simulatie er nooit geen echt bestaande slachtoffers zullen zijn, zeker niet van de betrokken bedrijven/instanties.
pi_96392677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik zeg daar niets anders dan wat ik nu zeg. Ik geloof inderdaad niet in vicsims. Ik geloof niet dat de overheid mensen bedacht heeft. Ik geloof wel in onopzettelijke valse informatie.
Je was het volledig eens met Bastard en die schreef:

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waarop jij reageerde met:

quote:

[..]

Dus weet je zelf überhaupt wel wat je leest?

quote:
Hier ga ik niet eens op in, dit is gewoon uitlokken.

We zijn uitgepraat, jij en ik. Ik spreek je vast ooit nog wel een keer als er een nieuwe invalshoek opkomt in dit topic.
Prima. Wat jij wilt. :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:21:22 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96392757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dát is nu juist nog 1 van de zaken waar ik geen uitspraken over wil of kan doen. Ik heb daar namelijk nog geen idee van.
Nee dat is het punt nou juist! Als je zegt dat er geen slachtoffers, geen doden te betreuren zijn anders dan de soldaten in het buitenland, kun je dat mijnsinziens alleen zeggen als je 100% overtuigd bent.. dat ben je niet, "er zouden best hier en daar wat brandweermannen omgekomen kunnen zijn" zou de conclusie zijn, dus zijn er slachtoffers. En dan misschien ook wel, ja hoe noem je dat, omstanders die op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren.

Het is dat het mij niet echt kan boeien in zoverre dan dat ik er veel tijd voor vrij wil maken om het punt duidelijk te maken. Maar ik zou zomaar kunnen googelen op brandweerdivisies die er betrokken bij waren, dan kom je achter namen, dan kom je achter verhalen. Sterker nog, als ik mijn naam in tik in google krijg ik al resultaat dus van hun zal er ook wel een sociaal leven kunnen opduiken.
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:23:01 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96392837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef Culto het volgende:

[..]

Sorry Bastard, ik moet dit even heel snel gaan beantwoorden; ik geef nu alvast even een link naar een andere post waar dat punt ook in zat:
9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren

Het komt erop neer dat in een terror-simulatie er nooit geen echt bestaande slachtoffers zullen zijn, zeker niet van de betrokken bedrijven/instanties.
Dus jij ook. Je impliceert dat het een simulatie was zonder een enkel slachtoffer.. geen enkel, op die dag.
The truth was in here.
pi_96392956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus jij ook. Je impliceert dat het een simulatie was zonder een enkel slachtoffer.. geen enkel, op die dag.
Een "SIMULATIE" is altijd zonder echt bestaande personen die daadwerkelijk gedood worden.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:26:03 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96392986
Nee.. begrijp ik niet nee dat je dat kan zeggen zonder twijfel :D

Maar goed, punt is, er hangen zoveel complotten om 911 heen. Ik ben best open minded in zaken en ik kan ook wel geloven dat er iets niet klopt aan die dag, aan het hele verhaal. Ik denk, dat zijn intressante zaken om uit te lichten, het waarom, het complot. En niet het muggeziften of er geen mensen omgekomen zijn.
Toch?
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:27:48 #96
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_96393065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je was het volledig eens met Bastard en die schreef:

[..]

Waarop jij reageerde met:

[..]

Dus weet je zelf überhaupt wel wat je leest?

[..]

Prima. Wat jij wilt. :)
For the last time: ik geloof:

- dat er zeker slachtoffers zijn gefingeerd. Hoe? Door informatie die niet juist is, mensen die elkaar napraten.

ik geloof niet:
- dat er slachtoffers bedacht zijn door de machthebbers, zoals jij ze noemt.

Het nummer kan dus best groter gemaakt zijn dat het is, MAAR NIET MET OPZET.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:28:10 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96393083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef Culto het volgende:

[..]

Een "SIMULATIE" is altijd zonder echt bestaande personen die daadwerkelijk gedood worden.
Nou die SIMULATIE geloof ik niet. :) Niet op de wijze zoals je hem verteld.
Een simulatie zou ook kunnen wezen dat Bush achter diee vliegtuigen zit, via via via via.. het word gesimuleerd dat het alleen Al Quada is als brein.
Maar om te zeggen dat op de dag geen slachtoffers waren omdat simulatie.. :N
The truth was in here.
pi_96393400
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dat is het punt nou juist! Als je zegt dat er geen slachtoffers, geen doden te betreuren zijn anders dan de soldaten in het buitenland, kun je dat mijnsinziens alleen zeggen als je 100% overtuigd bent.. dat ben je niet, "er zouden best hier en daar wat brandweermannen omgekomen kunnen zijn" zou de conclusie zijn, dus zijn er slachtoffers. En dan misschien ook wel, ja hoe noem je dat, omstanders die op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren.

Het is dat het mij niet echt kan boeien in zoverre dan dat ik er veel tijd voor vrij wil maken om het punt duidelijk te maken. Maar ik zou zomaar kunnen googelen op brandweerdivisies die er betrokken bij waren, dan kom je achter namen, dan kom je achter verhalen. Sterker nog, als ik mijn naam in tik in google krijg ik al resultaat dus van hun zal er ook wel een sociaal leven kunnen opduiken.
Nee, dan begrijp je niet wat ik wil zeggen. :) Ik neem aan dat er geen slachtoffers zijn gevallen en wel omdat het niet logisch zou zijn om slachtoffers deels te faken en deels mensen echt te laten sterven. Ik zie daar totaal niets in. Temeer niet omdat het complot impliceert dat er veel mensen bij betrokken zijn. Gewetenswroeging is iets menselijks. Ik kan me voorstellen dat de bereidheid om mee te werken aan een false flag operatie heel veel lager zou zijn indien men Jan de brandweerman de dood in zou gaan jagen.

In die zin ben ik 100% overtuigd ja.

En ja, je kunt googlen op namen, maar dan kan ik je nu al zeggen dat je in een web van spindoctoring en misleiding verstrikt raakt. Culto heeft daar ooit een leuke uitleg van gegeven.
pi_96393543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

For the last time: ik geloof:

- dat er zeker slachtoffers zijn gefingeerd. Hoe? Door informatie die niet juist is, mensen die elkaar napraten.

ik geloof niet:
- dat er slachtoffers bedacht zijn door de machthebbers, zoals jij ze noemt.

Het nummer kan dus best groter gemaakt zijn dat het is, MAAR NIET MET OPZET.
Maar waarom dan niet? Leg dan eens uit waarom het niet met opzet kan? Hoe kun je nu per ongeluk slachtoffer aantallen ophogen en dat 10 jaar lang zo laten zonder dat er iemand komt van.. "hé... ik ben helemaal niet dood. Ik ben springlevend". En dat ook nog eens per ongeluk.

Sorry, maar that doesn't make any sense :?
pi_96393670
Ik weet dat ik niet meer zou reageren maar ik kook echt van woede op het moment: hoe kan je nou blijven beweren dat er geen doden zijn als er hier een poster aangeeft iemand te hebben gekend die slachtoffer is??

Dat begrijp ik dus echt niet he, dan heb je wel een gigantische plaat voor je kop..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')