Het bewijst dat dergelijke plannen gesmeed worden en dat het dus onzin is om te zeggen dat je vermeende victims niet kritisch mag bekijken omdat het niet fatsoenlijk zou zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit eerder gelezen, en ik heb het niet genegeerd. Ik heb toch gepost dat ik de eerdere topics heb gelezen?
Maar dit is niet iets nieuws.. dit werd al uitgevoerd in WO II en waarschijnlijk daarvoor al. Het bewijst niets.
Je hebt niet veel zinnigere posts gegeven dan dergelijke reacties. Toch doe je iedere keer de moeite om hier een dergelijk zinloze post neer te kwakken. Blijf dan gewoon helemaal lekker weg. We zullen je niet missen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Pfff, gaan we weer met die pixel brij.. Definitief, ik lees hier alleen nog maar mee. Stupide stumperig gedoe hier. En dan hierboven word ook nog ergens gezegd dat er ergens niet op is gegaan, vind je het gek?
Ik snap je argument niet zo goed. Omdat er dus meerdere keren in het verleden een valse aanslag is gepleegd met valse slachtoffers om oorlog te kunnen voeren, is dat altijd zo en mag je alle slachtoffers van aanslagen in twijfel trekken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het bewijst dat dergelijke plannen gesmeed worden en dat het dus onzin is om te zeggen dat je vermeende victims niet kritisch mag bekijken omdat het niet fatsoenlijk zou zijn.
Ik heb alles gelezen, en dus ook over de jumpers. Het plaatje wat 'very graphic' is op letsroll, daar is allang van bewezen dat het niets met 9/11 te maken heeft. Over inlezen gesproken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Culto het volgende:
[..]
Over die "jumpers" had je blijkbaar nog niet zoveel gelezen zeker?
Kijk hier eens naar: http://letsrollforums.com/9-11-jumpers-videos-t21730.html
Fijn om te lezen dat goed is overgekomen dat er inderdaad geen Regus Business Center was in het WTC!.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dus het feit dat er onomstotelijk is vastgesteld dat er geen Regus-vestiging in het WTC was is voor jou genoeg om te bevestigen dat er veel minder slachtoffers zijn gevallen dan 'algemeen' bekend?
Je mag niet uitsluiten dat men bereid is om dergelijke aanslagen te faken om hun politieke (imperialistische) agenda uit te kunnen voeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik snap je argument niet zo goed. Omdat er dus meerdere keren in het verleden een valse aanslag is gepleegd met valse slachtoffers om oorlog te kunnen voeren, is dat altijd zo en mag je alle slachtoffers van aanslagen in twijfel trekken?
Hoe kom je hierbij? Zodra blijkt dat er iets gefraudeerd zou zijn met slachtoffers, dan volgt daar automatisch uit dat er GEEN slachtoffers waren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Culto het volgende:
[..]
Zodra blijkt dat er iets gefraudeerd zou zijn met wat voor 9/11 slachtoffer dan ook, dan volgt daar automatisch uit dat er absoluut geen 9/11-slachtoffers waren.. (Niet eentje dus)
Omdat er dan bewijs is dat 9/11 een terror-simulatie was. In die simulatie hebben naast "de" overheid ook particulieren en bedrijven meegedaan. Die gaan echt niet meedoen met zo'n projekt als er daadwerkelijk echt bestaande, bekende, personen gedood zouden worden, uiteraard!.
Nee maar dat zegt niemand hier! Ik ook niet! Daar zijn we het over eens! En de machthebbers zijn ook niet eerlijk, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je mag niet uitsluiten dat men bereid is om dergelijke aanslagen te faken om hun politieke (imperialistische) agenda uit te kunnen voeren.
Het verleden heeft aangetoond dat dergelijke plannen worden gemaakt. En ja.. in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, dat realiseer ik me. Maar het is dus niet zo dat je kunt zeggen dat dergelijke plannen nu niet meer worden gesmeed en wellicht uitgevoerd. Het is niet zo dat de machthebbers van deze wereld na de 60-er jaren ineens allemaal radicaal omgeslagen zijn een goud eerlijk zijn geworden ofzo.
Wij zijn zeker niet paranoia. Ik ben geestelijk en lichamelijk kern gezond. Ik heb een prima baan, veel vrienden, op het moment even geen vriendin meer, een eigen huis, andere hobby's naast 9/11 etc. etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Zodra blijkt dat er iets gefraudeerd zou zijn met slachtoffers, dan volgt daar automatisch uit dat er GEEN slachtoffers waren?
Ongelofelijk... echt. Ik heb hier geen woorden voor. Of ik begrijp het helemaal verkeerd, of je bent echt een gevalletje Paranoia.
Omdat je opmerkingen mensen kwetsen. Actie wekt reactie, zoals ik net al aangaf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wij zijn zeker niet paranoia. Ik ben geestelijk en lichamelijk kern gezond. Ik heb een prima baan, veel vrienden, op het moment even geen vriendin meer, een eigen huis, andere hobby's naast 9/11 etc. etc.
Kortom, met mij is in ieder geval niets mis. Waarom moet er altijd iets mis zijn met je geestelijke gezondheid als je een andere denkwijze dan de "mainstream" denkwijze hanteert? Dát is iets wat ik fucking asociaal vind. Het proberen te idiotiseren van anders denkende personen is iets wat hier aan de lopende band gebeurt en dat is wel allemaal prima
Hypocriet is het.
Wat was de nationaliteit dan van jouw geëmigreerde vriendin? Toch zeker niet de Nederlandse, neem ik aan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Nee maar dat zegt niemand hier! Ik ook niet! Daar zijn we het over eens! En de machthebbers zijn ook niet eerlijk, dat vind ik ook!
Ik vind alleen maar dat jullie niet het recht hebben om zo over de slachtoffers te praten, die er echt wel zijn. En ja, ik zal het dan toch maar zeggen om jullie bullshit-verhalen die me al wekenlang ergeren de grond in te drukken, maar ik ken dus mensen die iemand zijn verloren. En geloof me maar, jullie twee hebben GEEN IDEE wat je die mensen aandoet met die achterlijke beweringen.
Dan trek ik mij terug en gaan jullie maar verder over mini-nukes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef Bastard het volgende:
Ik word ook eerlijk gezegd gaar van die no-planes en no-victims eigenlijk hoor, alsof ik een langspeelplaat hoor spelen hier.
Nou dat is ook weer niet nodigquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan trek ik mij terug en gaan jullie maar verder over mini-nukes.
Waar kan ik terugvinden dat ik zou geloven in een hoax?! Wijs me dat nog even aan, alsjeblieft. Ik 'geloof' nergens in,quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dit vind ik dus een uitspraak die echt respectloos is.
Ik begrijp dat jouw geloof in een hoax erg diep geworteld zit,
maar je kwetst mij hier persoonlijk mee. En dat hoort niet.
4. Nu in 2011 zit Max Westerman erbij aan tafel bij PenW als Rolf Draak aantoonbaar aan het liegen is overquote:In mijn ogen hebben de terroristische aanslagen in New York te maken met een vuil politiek spel.
Ik konstateer deze feiten; dat deze mensen meedoen in het 9/11 gebeuren en dat dat jou kwetst,quote:maar je kwetst mij hier persoonlijk mee. En dat hoort niet.
Dat we uiteindelijk altijd weer in dezelfde welles-nietes discussie belanden is omdat er vaak nieuwe users bijkomen die weer met dezelfde "argumenten" proberen de boel te debunken. Ik post regelmatig nieuwe zaken, zoals zojuist nog, aan het einde van pagina 2.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer niet nodig![]()
Maar een beetje op normaal niveau zou wel een welkome afwisseling wezen toch? Ik neem aan dat jij ook ergens vermoeid word van steeds dezelfde vergezochte theorie in het 9/11 project na te jagen.. toch?
Dus 9/11 van een andere invalshoek lijkt mij (als trouwe lezer) goed.
Nee, ze was inderdaad niet Nederlands.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat was de nationaliteit dan van jouw geëmigreerde vriendin? Toch zeker niet de Nederlandse, neem ik aan.
Waarom heb je die tekst nu weer weggehaald? Ik vond het interessant
Ja hallo, met slachtoffers zouden de bedrijven e.d. WEL moeite hebben, maar met een instortende gebouwen van 300 meter (oid) midden in hartje NY niet? Met al die mensen in doodsangst en paniek?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Culto het volgende:
[..]
Zodra blijkt dat er iets gefraudeerd zou zijn met wat voor 9/11 slachtoffer dan ook, dan volgt daar automatisch uit dat er absoluut geen 9/11-slachtoffers waren.. (Niet eentje dus)
Omdat er dan bewijs is dat 9/11 een terror-simulatie was. In die simulatie hebben naast "de" overheid ook particulieren en bedrijven meegedaan. Die gaan echt niet meedoen met zo'n projekt als er daadwerkelijk echt bestaande, bekende, personen gedood zouden worden, uiteraard!.
Ergens niet gek. Als jij weet hoe vaak er wel geen mensen op diverse fora dergelijke claims kwamen doen, maar wat achteraf altijd trolls bleken te zijn. Zelfs hier op fok hadden we een keer op 1 dag 4 a 5 man die claimde mensen gekend te hebben die bij de aanslagen waren omgekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Nee, ze was inderdaad niet Nederlands.
Dat dikgedrukte zinnetje, dat suggestieve, alsof ik de leugenaar ben, dat is waarom ik het verhaal heb weggehaald.
Niet meteen zo verongelijkt doen svp. Maar als blijkt dat er mensen posten die via via wel connecties met familie van overledenen kan ik mij indenken dat de theorie "there are no victims" herzien moet worden en dat er ook eens een andere invalshoek bekeken kan worden. Waarom zou de amerikaanse regering vliegtuigen daarin laten vliegen, waarom zouden ze dat toestaan. Om maar wat te noemen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat we uiteindelijk altijd weer in dezelfde welles-nietes discussie belanden is omdat er vaak nieuwe users bijkomen die weer met dezelfde "argumenten" proberen de boel te debunken. Ik post regelmatig nieuwe zaken, zoals zojuist nog, aan het einde van pagina 2.
In mijn optiek is er geen andere invalshoek die het gebeuren beter bij de nek grijpt dan de invalshoek die uitgaat van een terrorsimulatie. Maar, ik kan me voorstellen dat het irritant wordt als het er echt niet bij je in wil, dus in die zin wil ik me best terugtrekken.
Zal best. Daarom heb ik het ook weggehaald. Als je maar weet dat het echt is, dat mijn kennissen dagelijks met dat leed moeten leven, ik weet niet of je het verlies van een dierbare weleens hebt meegemaakt, maar dan zou je moeten weten hoe scherp die pijn is. Elk ander persoon die ik ken zou eerder sterkte zeggen dan: ja, maar 9/11 was een terror-simulatie en jouw kennis is helemaal niet dood, die familie zit ook in het complot! Snap je dan hoe ik me voel? Na het lezen van al die topics? Net zo verongelijkt als jij als wij jouw theorie ontkennen, alleen in mijn geval gaat het om iets persoonlijks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ergens niet gek. Als jij weet hoe vaak er wel geen mensen op diverse fora dergelijke claims kwamen doen, maar wat achteraf altijd trolls bleken te zijn. Zelfs hier op fok hadden we een keer op 1 dag 4 a 5 man die claimde mensen gekend te hebben die bij de aanslagen waren omgekomen.
Hier nog een leuk voorbeeldje van zo'n triesteling: 9/11 #40 Vliegtuigen die als door de warme boter gebouwen in vliegen
Nee, nergens voor nodig dat je je terugtrekt. Er is hier ruimte voor alle meningen betreffende 9/11, zo lang er niet persoonlijk naar elkaar gescholden wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat we uiteindelijk altijd weer in dezelfde welles-nietes discussie belanden is omdat er vaak nieuwe users bijkomen die weer met dezelfde "argumenten" proberen de boel te debunken. Ik post regelmatig nieuwe zaken, zoals zojuist nog, aan het einde van pagina 2.
In mijn optiek is er geen andere invalshoek die het gebeuren beter bij de nek grijpt dan de invalshoek die uitgaat van een terrorsimulatie. Maar, ik kan me voorstellen dat het irritant wordt als het er echt niet bij je in wil, dus in die zin wil ik me best terugtrekken.
Ja.. en lezen is vrijblijvend natuurlijk.. het is maar een theorie en die hoef je jezelf niet aan te trekken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Snap je dan hoe ik me voel? Na het lezen van al die topics?
Bekende quote van Adolf Hitler:quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja hallo, met slachtoffers zouden de bedrijven e.d. WEL moeite hebben, maar met een instortende gebouwen van 300 meter (oid) midden in hartje NY niet? Met al die mensen in doodsangst en paniek?
Al die betrokkenen klappen niet uit de school na de enorme (emotionele) nasleep op tv en de gigantische impact op de bevolking?
Hoe groter het complot (qua betrokkenen/insiders/meewerkers) hoe groter de kans op lekken. En dat lekken hoeft nog niet eens expres gebeuren.
Het complot lekt ook aan alle kanten. De lekken zijn op zichzelf echter dermate onopvallend voor het argeloze publiek, dat niemand er bij stil staat.quote:"The size of the lie is a definite factor in causing it to be believed,
for the vast masses of a nation are in the depths of their hearts more
easily deceived than they are consciously and intentionally bad. The
primitive simplicity of their minds renders them a more easy prey to a
big lie than a small one, for they themselves often tell little lies,
but would be ashamed to tell big lies."
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik wil dat men weet dat dit ook kwetsend kan overkomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. en lezen is vrijblijvend natuurlijk.. het is maar een theorie en die hoef je jezelf niet aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |