1 van de briljanste OOIt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Family Guy
Wat een irritante aflevering is dat, in feite
Maar wel irritantquote:
Eigenlijk alleen het eerste gedeelte, het 2e stuk met Jezus was niet grappig meer imo.quote:
Pink Floyd uit de speakersquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Q. het volgende:
Nieuwe koffiebar op het werk, goddelijke koffie.
zal ze eens in de DL queue zettenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
American Dad S06E01 ‘’In Country…Club’’
American Dad S06E09 ‘’Rapture’s Delight’’
Als je deze nog niet hebt gezien, zien !
Ik ken de titels van de afleveringen nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
American Dad S06E01 ‘’In Country…Club’’
American Dad S06E09 ‘’Rapture’s Delight’’
Als je deze nog niet hebt gezien, zien !
Family Guy is stom, South Park is tof.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit Southpark en Family guy.
Heb altijd een beetje het gevoel dat dat voor hele grote kinderen is.
Maar ik kan het mis hebben
Eerste gaat over dat Steve de Vietnam oorlog na gaat spelen op een golfbaan, 2e over ''The Rapture''.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de titels van de afleveringen niet
Je mag er naar kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pink Floyd uit de speakersGoddelijk geluid!
Kan ik zo koffie komen proeven?
MBA, dat lijkt me helemaal niets. Stomme ads.quote:Deeltijd mba Voorlichtingsavond 17 mei a.s. Erasmus Universiteit Rotterdam www.rsm.nl/parttime-bedrijfskunde
Roterdam, dat lijkt me helemaal niets.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Techno het volgende:
[..]
MBA, dat lijkt me helemaal niets. Stomme ads.
.
Dat was pas van latere zorg geweest. Maar aangezien ik die studie helemaal niet wil doen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Q. het volgende:
Roterdam, dat lijkt me helemaal niets. [ afbeelding ].
Ja, die heb ik geloof ik wel gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerste gaat over dat Steve de Vietnam oorlog na gaat spelen op een golfbaan, 2e over ''The Rapture''.
Echt he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer 'het moment' om kinderen te krijgen?
Weer zo'n wijf.
Dat soort vrouwen doen het geslacht vrouw echt geen goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Weer zo'n wijf.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Weer zo'n wijf.
De man die zo dom is om er in mee te gaan is ook niet echt goede reclame voor onsquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen doen het geslacht vrouw echt geen goed
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Weer zo'n wijf.
quote:Ik vroeg me dat af, omdat een vriendin van mij zwanger is geworden met als reden dat ze graag vroeg moeder wilde worden (21) en om haar relatie wat nieuw leven in te blazen () Financieel zijn ze allebei niet stabiel en ook hun relatie dus niet.
De trein naar Utrecht bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik toegeven dat 'lelijke grafstad Rotterdam' best leuk kan zijn? De goede gedeeltes van de stad dan...
Nee, de Thalys naar Parijsquote:
Ik ga liever over de A12 richting Utrecht en dan bij Gouda/Reeuwijk eraf.quote:
Ja, lekker naar Gouda.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga liever over de A12 richting Utrecht en dan bij Gouda/Reeuwijk eraf.
Zei ik dat ik dan NAAR Gouda ga? Ik ga er daar vanaf, maar rij met mijn rug naar Gouda, naar huisquote:
Naar Gouda mag je alleen met een kernwapen in je auto, wat een kutstad is dat zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zei ik dat ik dan NAAR Gouda ga? Ik ga er daar vanaf, maar rij met mijn rug naar Gouda, naar huis
Nederland heeft voornamelijk zuidwesten wind, de radioactieve meuk waait rechtstreeks naar Utrechtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar Gouda mag je alleen met een kernwapen in je auto, wat een kutstad is dat zeg.
A small price to pay.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederland heeft voornamelijk zuidwesten wind, de radioactieve meuk waait rechtstreeks naar Utrecht
Goed punt... De mensheidquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De man die zo dom is om er in mee te gaan is ook niet echt goede reclame voor ons
Hier ben ik het wel mee eens. Vooral omdat je als vrouw de man hoe dan ook opzadelt met een kind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
Dat is bij mij meteen einde relatie en het kind zal niet erkend worden. En zulk soort gevallen is de reden waarom ik er een schijthekel aan heb dat mannen niks kunnen zeggen over abortus.
Als je je relatie nieuw leven in moet blazen steeds dat moet je toch ff de naden van je opblaaspop nakijken lijkt mequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig, `om de relatie nieuw leven in te blazen....´ Arm kind
Hoe zie je dat voor je? Zij wil geen abortus, jij wel... dat ze haar dan drogeren, naar het ziekenhuis dragen en dat ding eruit zuigen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
Dat is bij mij meteen einde relatie en het kind zal niet erkend worden. En zulk soort gevallen is de reden waarom ik er een schijthekel aan heb dat mannen niks kunnen zeggen over abortus.
Ik weet wel dat het gewoon niet kan, je kunt een vrouw niet dwingen om een abortus te nemen. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel enorm kut vind dat je als man daar 0 invloed op hebt (andersom ook, als de man geen abortus wil en de vrouw wel).quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Zij wil geen abortus, jij wel... dat ze haar dan drogeren, naar het ziekenhuis dragen en dat ding eruit zuigen?
Bin Laden is toch al doodtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
En er komen er steeds meer van.
[ afbeelding ]
Maar...maar...pittoresk Houten dan?quote:
Dat ze dna niet gewoon een soort van vrijwaringscontractje opstellen. Zo van "Ik wil het kind niet, ik ga er ook niet voor zorgen en je tekent NU dat je straks geen alimentatie en zo komt opeisen, HOER!"quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het gewoon niet kan, je kunt een vrouw niet dwingen om een abortus te nemen. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel enorm kut vind dat je als man daar 0 invloed op hebt (andersom ook, als de man geen abortus wil en de vrouw wel).
Bin laden zit met Biggy, 2Pac en Elvis te rikken hoorquote:
Nah, ik denk niet dat je ermee weg komt voor de rechtbank. Mocht moeders het aan gaan vechten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze dna niet gewoon een soort van vrijwaringscontractje opstellen. Zo van "Ik wil het kind niet, ik ga er ook niet voor zorgen en je tekent NU dat je straks geen alimentatie en zo komt opeisen, HOER!"
Zoiets
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
met zijn 4en nemen ze prinses di te grazenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bin laden zit met Biggy, 2Pac en Elvis te rikken hoor
Ze hadden een 4e man nodig
Ahaa! Nee, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bin laden zit met Biggy, 2Pac en Elvis te rikken hoor
Ze hadden een 4e man nodig
En Einstein gluurt mee via de webcamquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
met zijn 4en nemen ze prinses di te grazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |