Nah, ik denk niet dat je ermee weg komt voor de rechtbank. Mocht moeders het aan gaan vechten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze dna niet gewoon een soort van vrijwaringscontractje opstellen. Zo van "Ik wil het kind niet, ik ga er ook niet voor zorgen en je tekent NU dat je straks geen alimentatie en zo komt opeisen, HOER!"
Zoiets
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
Dat is bij mij meteen einde relatie en het kind zal niet erkend worden. En zulk soort gevallen is de reden waarom ik er een schijthekel aan heb dat mannen niks kunnen zeggen over abortus.
met zijn 4en nemen ze prinses di te grazenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bin laden zit met Biggy, 2Pac en Elvis te rikken hoor
Ze hadden een 4e man nodig
Ahaa! Nee, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bin laden zit met Biggy, 2Pac en Elvis te rikken hoor
Ze hadden een 4e man nodig
En Einstein gluurt mee via de webcamquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
met zijn 4en nemen ze prinses di te grazen
Ja, maar hij heeft toch een time-space continuüm verbinding?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Einstein zit niet meer in de hemel...
hij is er wel geweest hoor, maar wat omhoog gaat........
Is een wetenschapper daar überhaupt wel welkom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Scherp hoor Sammetjequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een wetenschapper daar überhaupt wel welkom?
En dan nog, je weet dat er dan een kledder van je rond loopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze dna niet gewoon een soort van vrijwaringscontractje opstellen. Zo van "Ik wil het kind niet, ik ga er ook niet voor zorgen en je tekent NU dat je straks geen alimentatie en zo komt opeisen, HOER!"
Zoiets
En in dr gezicht spuiten is natuurlijk ook gewoon veel leuker!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan nog, je weet dat er dan een kledder van je rond loopt.
Daarom pas ik ook heel erg op dat ik niet iemand bezwanger
In the EYE!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in dr gezicht spuiten is natuurlijk ook gewoon veel leuker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef Godtje het volgende:
NSFW! x2GATverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NSFW! x2IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klik![]()
niet![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
NSFW! x2en nog klik ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, maar dat komt omdat die link door ons webfilter geblokt wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Q. het volgende:
Geen idee wat Godt gepost heeft, toch blij dat ik alleen plaatjes die op fok.nl gehost staan kan zien.
Wat omhoog gaat... dat was Newton toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat het verstandig was niet te klikkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je dat er wel ff uit wilde likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |