Ik ben in '99 afgehaakt bij rotten.comquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik KEN al die zieke sites niet eens.... kun je nagaan!
Ik ben van de faces of death tijd, en dat keek ik al nooit omdat ik dacht "Waaaaarom zou je dat leuk vinden?"
En die waren nog vaak nep ook, geloof ik
sick f*cks think alike?quote:
Klopt, die waren praktisch allemaal nep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik KEN al die zieke sites niet eens.... kun je nagaan!
Ik ben van de faces of death tijd, en dat keek ik al nooit omdat ik dacht "Waaaaarom zou je dat leuk vinden?"
En die waren nog vaak nep ook, geloof ik
en dan hoor je hem nog ff een tijdje gorgelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
zo'n Oostblokker die wordt onthoofd met een mes.
Yep die was het....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
en dan hoor je hem nog ff een tijdje gorgelen
na dat filmpje was mijn 'zoektocht' naar zieke filmpjes ook wel over......
Die heb ik nooit gezien, en zo te horen hoef ik hem niet te zien ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep die was het....
Heeft echt lang rondgespookt in mijn hoofd.
Nee, doe maar niet idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, en zo te horen hoef ik hem niet te zien ook.
Ik heb deze account volgens mij vaker doorgespeeld, dus het is een eenmalig wwquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
*snel op alle accounts van CL inlogt....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
en dan hoor je hem nog ff een tijdje gorgelen
na dat filmpje was mijn 'zoektocht' naar zieke filmpjes ook wel over......
Antennebaarsjes. Die heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Vanmiddag maar eens een Ramirezi stelletje kopen..
je flikkert hem gewoon wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
no way dat je ooit een iphone gebruiker hoort zeggen dat het een takketelefoon is.
Ik denk er toch serieus over om de 5 eens te proberen als die uitkomt dit najaarquote:
Dat is het glaasjequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh?
Google: broken iphone
Ongeveer 55.200.000 resultaten (0,33 seconden)
de lijn, hij is zoek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk er toch serieus over om de 5 eens te proberen als die uitkomt dit najaar
Geneuzel in de margequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het glaasjeMaar dan doet de foon het nog wel!
Meeste links gaan idd over kapot glas en jailbreaken/broken. Oh, en reclames van reparateurs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Oh?
Google: broken iphone
Ongeveer 55.200.000 resultaten (0,33 seconden)
Dat mag.quote:
Is nogal een verschilquote:
Ik heb een iPadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |