B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word. A-well-a bird, bird, bird, the bird is the word.quote:
Family Guyquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef clevy het volgende:
[..]
B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word. A-well-a bird, bird, bird, the bird is the word.
1 van de briljanste OOIt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Family Guy
Wat een irritante aflevering is dat, in feite
Maar wel irritantquote:
Eigenlijk alleen het eerste gedeelte, het 2e stuk met Jezus was niet grappig meer imo.quote:
Pink Floyd uit de speakersquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Q. het volgende:
Nieuwe koffiebar op het werk, goddelijke koffie.
zal ze eens in de DL queue zettenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
American Dad S06E01 ‘’In Country…Club’’
American Dad S06E09 ‘’Rapture’s Delight’’
Als je deze nog niet hebt gezien, zien !
Ik ken de titels van de afleveringen nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
American Dad S06E01 ‘’In Country…Club’’
American Dad S06E09 ‘’Rapture’s Delight’’
Als je deze nog niet hebt gezien, zien !
Family Guy is stom, South Park is tof.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit Southpark en Family guy.
Heb altijd een beetje het gevoel dat dat voor hele grote kinderen is.
Maar ik kan het mis hebben
Eerste gaat over dat Steve de Vietnam oorlog na gaat spelen op een golfbaan, 2e over ''The Rapture''.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de titels van de afleveringen niet
Je mag er naar kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pink Floyd uit de speakersGoddelijk geluid!
Kan ik zo koffie komen proeven?
MBA, dat lijkt me helemaal niets. Stomme ads.quote:Deeltijd mba Voorlichtingsavond 17 mei a.s. Erasmus Universiteit Rotterdam www.rsm.nl/parttime-bedrijfskunde
Roterdam, dat lijkt me helemaal niets.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Techno het volgende:
[..]
MBA, dat lijkt me helemaal niets. Stomme ads.
.
Dat was pas van latere zorg geweest. Maar aangezien ik die studie helemaal niet wil doen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Q. het volgende:
Roterdam, dat lijkt me helemaal niets. [ afbeelding ].
Ja, die heb ik geloof ik wel gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerste gaat over dat Steve de Vietnam oorlog na gaat spelen op een golfbaan, 2e over ''The Rapture''.
Echt he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer 'het moment' om kinderen te krijgen?
Weer zo'n wijf.
Dat soort vrouwen doen het geslacht vrouw echt geen goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer 'het moment' om kinderen te krijgen?
Weer zo'n wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |