Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, altijd geil vind ik wat overdreven. Maar ik kan wel bijna altijd geil worden. Door de juiste stimulatie. Maar nee, gelukkig niet altijd geil, daar zou je denk ik gek van worden.
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, altijd geil vind ik wat overdreven. Maar ik kan wel bijna altijd geil worden. Door de juiste stimulatie. Maar nee, gelukkig niet altijd geil, daar zou je denk ik gek van worden.
Ja echt wel, hoe jij die zin daar neerzet. BLOEDJE GEILquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Chicka2 het volgende:
Wel heb ik het idee dat mannen wat makkelijker geil te maken zijn..
of een man doet niet genoeg zijn best hiervoor ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Chicka2 het volgende:
Sssst... Ze hebben het al zo moeilijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
of een man doet niet genoeg zijn best hiervoor ?
Dat het zó makkelijk ging wist ik dan weer niet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja echt wel, hoe jij die zin daar neerzet. BLOEDJE GEIL
Tja, wat maakt jou nou geil dan. Mannelijk borsthaar of wat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
of een man doet niet genoeg zijn best hiervoor ?
Dat is dus vrij makkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tja, wat maakt jou nou geil dan. Mannelijk borsthaar of wat.
Als je uitgaat en je ziet een lekker wijf met echt een veeeels te kort rokje aan en huge decolleté. Ja dan worden we al snel geil
Best wel. Maar jij zegt dat wij meer ons best moeten doen. Hoe dan?quote:
In een relatie, samenwonend?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef RVP67 het volgende:
3x per week sex is weinig ????
O ja, dit is Fok
Mwah, mannen willen neuken, vrouwen willen kinderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Best wel. Maar jij zegt dat wij meer ons best moeten doen. Hoe dan?
En ja wat sean zegt. Als we dat niet zo snel waren was het echt -80% bevolking
Ooit gehoord van testosteron?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Chicka2 het volgende:
Mannen willen op jonge leeftijd geen vaste relatie. Kinderen = relatiequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, mannen willen neuken, vrouwen willen kinderen.
Dat homoseksueel gedoe is echt de grootste onzin. Als een bevolkingsgroep niet te houden zo geil is dan zijn het wel homosexuele mannenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees heel vaak op FOK! dat mannen altijd zin in seks hebben. Heck, niet alleen op FOK! is dat een algemeen geldende 'regel', overal hoor je het.
En als je als man niet elke avond, of zelfs meerdere keren per dag, zin hebt in seks, zal er wel iets mis zijn. Stress, niet meer verliefd, homoseksueel, etc. etc.
Dit is ook niet waar. Binnen veel relaties wordt ook dan naar redenen gezocht. Misschien niet zo publiek maar het gebeurt wel.quote:Als een vrouw niet iedere dag de behoefte heeft in seks, dan vindt niemand dat echt een probleem, en gaat men niet op zoek naar redenen.
Wederom onzin, het kan wel gewoon zo zijnquote:Maar waarom kan het niet gewoon zo zijn, dat een gezonde man, die dol is op seks in vele zeer uiteenlopende facetten, toch 2~3x per week voldoende vindt?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees heel vaak op FOK! dat mannen altijd zin in seks hebben. Heck, niet alleen op FOK! is dat een algemeen geldende 'regel', overal hoor je het.
En als je als man niet elke avond, of zelfs meerdere keren per dag, zin hebt in seks, zal er wel iets mis zijn. Stress, niet meer verliefd, homoseksueel, etc. etc.
Als een vrouw niet iedere dag de behoefte heeft in seks, dan vindt niemand dat echt een probleem, en gaat men niet op zoek naar redenen.
ben je gek zo weinig
Maar waarom kan het niet gewoon zo zijn, dat een gezonde man, die dol is op seks in vele zeer uiteenlopende facetten, toch 2~3x per week voldoende vindt?
Jij hebt volgens mij compleet NIET door waar ik het over heb in de OP. Echt op geen enkel punt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat homoseksueel gedoe is echt de grootste onzin. Als een bevolkingsgroep niet te houden zo geil is dan zijn het wel homosexuele mannen
[..]
Dit is ook niet waar. Binnen veel relaties wordt ook dan naar redenen gezocht. Misschien niet zo publiek maar het gebeurt wel.
[..]
Wederom onzin, het kan wel gewoon zo zijnOok binnen een relatie
Geen idee waar je het beeld vandaan haalt dat het niet zo is
Geloof ik meer dan het gemiddelde... Maar goed sommigen denken dat ze al abnormaal zijn als ze niet elke dag sex hebben....quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef RVP67 het volgende:
3x per week sex is weinig ????
O ja, dit is Fok
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:20 schreef Tja..1986 het volgende:
wat een toevalquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef knotje het volgende:
Mijn vriend heeft ook wel eens geen zin in sex hoor... Maar dat komt altijd net overeen met mijn maandelijkse periode
Van een erg leuke man kan ik ook wel een vonkje in mijn onderbuik krijgen, maar dat betekend lang niet altijd dat ik direct seks wil.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tja, wat maakt jou nou geil dan. Mannelijk borsthaar of wat.
Als je uitgaat en je ziet een lekker wijf met echt een veeeels te kort rokje aan en huge decolleté. Ja dan worden we al snel geil
2 ~ 3x vind ik ook aardig veel hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Als een vrouw niet iedere dag de behoefte heeft in seks, dan vindt niemand dat echt een probleem, en gaat men niet op zoek naar redenen.
Maar waarom kan het niet gewoon zo zijn, dat een gezonde man, die dol is op seks in vele zeer uiteenlopende facetten, toch 2~3x per week voldoende vindt?
In gevallen dat je ook prima 5~6x kunt, maar dan gewoon nee zegt. Als man zijnde.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
2 ~ 3x vind ik ook aardig veel hoor..
Dit dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Nightwulf het volgende:
mannen maken er geen geheim van
vrouwen zijn nog veel geiler, maar praten er minder over
Wat hebben ze ervoor nodig dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef Waaghals het volgende:
Mannen zijn niet altijd geil, maar hebben maar weinig nodig om dat heel snel te worden
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie het gleufdier een aantal keren per week en tussentijds fap ik niet. Op die encounters is seks meestal de grootste tijdsbesteding. Tussentijds vrijwel altijd geil, frustratie wanneer geen encounters.
Een hete vrouw bij voorkeur ;dquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat hebben ze ervoor nodig dan?
Teveel testosteron wordt door het lichaam in oestrogeen omgezet! (oppassen met steroides dus.)quote:
Haha, ja! Als het goede moment daar is zal ik dat wel doen. Maar op die momenten vergeet ik altijd wat ik me had voorgenomenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef colty het volgende:
Dan moet je je juist laten gaan om weer heerlijk te ontspannen. Er is niks zo lekker om de spanning goed van je af te sexen!
en als je dan denkt aan die lekkere dikke portemonnaie van hem?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef vergetenliefde het volgende:
Als ik gespannen ben, ben ik ineens niet geil meer...
En dat is nogal snel als ik een jongen echt leuk vind.
Wat bedoel je met portemonnaiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
en als je dan denkt aan die lekkere dikke portemonnaie van hem?
Heet, lekker, noem het hoe je wilt. Zelfs vrouwen die iets minder lekker zijn kunnen mannen opwinden. Het zijn vaak de "perfecte" vrouwen die er niets van bakken eigenlijk..quote:
Hoe bedoel je er niks van bakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef colty het volgende:
[..]
Heet, lekker, noem het hoe je wilt. Zelfs vrouwen die iets minder lekker zijn kunnen mannen opwinden. Het zijn vaak de "perfecte" vrouwen die er niets van bakken eigenlijk..
Dat heeft hij niet door ofzo? Kan hij je niet laten ontspannen? Beginnen met langzaam masseren, zoenen in je nek/hals.. Wie weet begint het stressniveau dan al te dalen en wanneer er meer van komt vergeet je dat je gestressed bent!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat bedoel je met portemonnaie?
nogmaals, misschien lag het aan het tijdstip, maar ik was te gestresst, dus ik dacht aan de verkeerde dingen.
Hij had het wel door, maar uiteindelijk ben ik gewoon niet verder gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef colty het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet door ofzo? Kan hij je niet laten ontspannen? Beginnen met langzaam masseren, zoenen in je nek/hals.. Wie weet begint het stressniveau dan al te dalen en wanneer er meer van komt vergeet je dat je gestressed bent!
Er niks van bakken als in; het niet kunnen opwinden van een man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je er niks van bakken?
en wat is het in het voorkomen van een vrouw dat een man precies opwindt?
Maar ligt dat dan aan hem, of ligt dat aan jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hij had het wel door, maar uiteindelijk ben ik gewoon niet verder gegaan.
Ja. Dan kan wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
weet ik niet. Voor een groot deel aan mezelf, denk ik, het was niet het juiste moment en het voelde niet "juist", deels ook aan het feit dat ik hem niet vertrouwde want ik wist dat hij wel heel graag seks wilde en niks meer dan dat, en dat doet me pijn. (hij was er niet eens eerlijk over!)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef colty het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan hem, of ligt dat aan jou?
Alcohol zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef PB-tje het volgende:
Maar ben je dan ook niet geil te krijgen? Ik ben ook niet 24/7 geil, maar wel heel makkelijk op te winden
wat een nepvent zeg. een man hoort minimaal 1 keer per week zin te hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
mijn man mag wel wat meer geil zijn dan eens per 2, 3 weken.
Want? de hele dag met een slappe 'Johan' rondlopen is het ultieme gevoel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dat kan prima hoor. Ik heb ook wel eens geen zin in seks, als ik bijvoorbeeld moe ben ofzo. Als je altijd zin in seks hebt is het ook wat frustrerend denk ik, op je werk enzo
Dat ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Nightwulf het volgende:
mannen maken er geen geheim van
vrouwen zijn nog veel geiler, maar praten er minder over
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
mijn man mag wel wat meer geil zijn dan eens per 2, 3 weken.
2-3 keer in de week wel, eens in de 2-3 weken dan weer niet...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Geil misschien niet zo, maar wel de hele dag gefocussed op mooie prikkels.
2-3 keer in de week na langere tijd lijkt me heel gezond. Maar het gaat ook niet om de frequentie maar om de amplitude, dat weet jij toch ook wel babs?
Tuurlijk weet ik dat welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Geil misschien niet zo, maar wel de hele dag gefocussed op mooie prikkels.
2-3 keer in de week na langere tijd lijkt me heel gezond. Maar het gaat ook niet om de frequentie maar om de amplitude, dat weet jij toch ook wel babs?
Altijd lijkt me overdreven. Als je net gezakt bent voor een examen ofzo zal de geilheidsfactor wel dalenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben ook altijd geil. Ik hoef maar een lekkere vent te zien en ik wil hem!
FOK!heldquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef PfenisBaron het volgende:
2-3 keer is toch wat weinig als je het mij vraagt.
Ik raak elke dag toch wel minimaal één keer de snee, en die frequentie kan ik het weekend omhoog geschroefd. Die chicks worden vanzelf wel geil als je je taas eruit haalt en langs die lippen wrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef SeanDaley het volgende:
Als mannen net zo snel geil werden als vrouwen was de wereldbevolking nu -80%
Volgens mij klopt het wel idd. En veel vrouwen praten er ook wel over hoor. Is toch heerlijk:pquote:
hoiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben ook altijd geil. Ik hoef maar een lekkere vent te zien en ik wil hem!
Invaller nodig?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef TamaravdS het volgende:
Ik heb een hoger libido dan m'n vriend. Die vind 2/3 per week ook voldoende (uitzonderingen daargelaten)
En dan word ik chagrijnig.![]()
Wordt lesboquote:Op zondag 31 juli 2011 00:42 schreef Tamashii het volgende:
Ja, mannen zijn altijd geil. Vervelende wezens.
Nee, en vrouwen nooitquote:Op zondag 31 juli 2011 00:42 schreef Tamashii het volgende:
Ja, mannen zijn altijd geil. Vervelende wezens.
Hehehe. Over vrouwen niets meer dan goeds!quote:
Wij doen het praktisch elke dag. Wanneer hij geen zin heeft word ik daar idd chagerijnig van. Meestal krijg ik het alsnog voor elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef TamaravdS het volgende:
Ik heb een hoger libido dan m'n vriend. Die vind 2/3 per week ook voldoende (uitzonderingen daargelaten)
En dan word ik chagrijnig.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:00 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben zelf eigenlijk altijd wel geil ja.
Altijd zin in sex en het liefste 2 of 3 keer per dag.
En bijna alles om me heen kan het erger maken. Bepaalde geuren, leuke meisjes die langslopen (bij me vriendin op paardrijden is het helemaal erg met al die lekkere meiden). Ik hoef maar een lekkere kont te zien en hij steigert al. Van een kusje heb ik het ook al, maarja dat zal wel weer aan mij liggen, maar bijna alles windt me wel op.
Ik quote jouw quote van mijn quote en voeg er dit aan toequote:
Chagrijnig? Serieus? Nou, ik ben jaren single geweest (en nu weer), dan ben ik zonder vriendin en sex ook niet dagelijks chagrijnig hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Bommes het volgende:
[..]
Wij doen het praktisch elke dag. Wanneer hij geen zin heeft word ik daar idd chagerijnig van. Meestal krijg ik het alsnog voor elkaar
Nouja na 2 weken geen seks ga ik al opzoek ernaar op andere manieren. Dat weet me vriendin ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Chagrijnig? Serieus? Nou, ik ben jaren single geweest (en nu weer), dan ben ik zonder vriendin en sex ook niet dagelijks chagrijnig hoor
bij een vriend is dat ook zo die doen het 3x per dag als ze bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom zouden homo's minder snel zin in seks hebben? Gezien je OP dat vrouwen minder zin in seks hebben zou je toch denken dat homo's het veel vaker doen? Beiden zijn 'altijd' geil. He.
Ja, I know, heb ik ook, alhoewel, tel ik wel mee, ben pas 17 en mijn vriendje is 15 dus dat ligt ook wel anders. Maarja, up to 5 times a day... Daarna begint m'n kont een beetje pijn te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
bij een vriend is dat ook zo die doen het 3x per dag als ze bij elkaar zijn.
Dat ook ja. Ken idd ook genoeg vrouwen die altijd aan seks denken (Ja, want dat vertellen ze me natuurlijk)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:31 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb een aardig normaal libido, maar me vriend, nou laten we zeggen menig konijn zou er jaloers op zijn.
en wat ik soms hoor kunnen vrouwen er ook wat van soms heur...
het ligt meer aan de persoon zelf dan het geslacht
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Daarna begint m'n kont een beetje pijn te doen.
Is ook zo. Heel simpel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Chicka2 het volgende:
zeg dat, je hoeft het er maar over te hebbenquote:
Persoonlijk denk ik dat homos nog vele malen erger zijn dan heteros?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
En als je als man niet elke avond, of zelfs meerdere keren per dag, zin hebt in seks, zal er wel iets mis zijn. Stress, niet meer verliefd, homoseksueel, etc. etc
Mijn ex had dat, echt afgrijselijk. Ik ben naar mijn idee geen nymfomaan, maar zeker als je elkaar iedere dag ziet wil ik wel graag iedere dag sex. Of op z'n minst om de dag. Maar het kwam regelmatig voor dat hij dan moe was oid. Hij heeft zelfs een keer gezegd dat hij hoofdpijn hadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt heel raar als mijn vriend geen zin heeft. Zijn afwijzing op dat gebied moet ik nog meemaken. Lijkt me ook niet leuk trouwens, ik wil geen vent die 3 à 4 keer per week voldoende vindt.
Nymfomaniequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn ex had dat, echt afgrijselijk. Ik ben naar mijn idee geen nymfomaan, maar zeker als je elkaar iedere dag ziet wil ik wel graag iedere dag sex. Of op z'n minst om de dag. Maar het kwam regelmatig voor dat hij dan moe was oid. Hij heeft zelfs een keer gezegd dat hij hoofdpijn had
Je bent een uitzondering hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn ex had dat, echt afgrijselijk. Ik ben naar mijn idee geen nymfomaan, maar zeker als je elkaar iedere dag ziet wil ik wel graag iedere dag sex. Of op z'n minst om de dag. Maar het kwam regelmatig voor dat hij dan moe was oid. Hij heeft zelfs een keer gezegd dat hij hoofdpijn had
Hier kan ik me helemaal in vinden. Rond die tijd werd het in al mijn relaties ook steeds minder, tot het punt dat je het de moeite niet meer waard vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent een uitzondering hoor.
Met mn exen waarmee ik in het begin elke dag sexte, begon dat altijd wel af te nemen. Ze begonnen het nutteloos/hersenloos te vinden, of hadden hun hoofd naar andere zaken, of domweg geen zin meer en met een droge doos sexen is ook niet prettig.
Dit treedt meestal op als ik meiden langer dan 6 maanden kende. Eerste 6 maanden is meestal feest
De moeite niet meer waard begint te vinden? Eenmaal sexend blijft het leuk natuurlijk. Tenzij ze sext om van gezeur af te zijn, maar dat heb ik dan door. Dan kap ik er dan ook mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:00 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Hier kan ik me helemaal in vinden. Rond die tijd werd het in al mijn relaties ook steeds minder, tot het punt dat je het de moeite niet meer waard vind.
Helemaal herkenbaar. Ik heb er maar een uitzondering op gekend, daarmee ging ik na 1,5 jaar nog harder los dan de eerste weken...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent een uitzondering hoor.
Met mn exen waarmee ik in het begin elke dag sexte, begon dat altijd wel af te nemen. Ze begonnen het nutteloos/hersenloos te vinden, of hadden hun hoofd naar andere zaken, of domweg geen zin meer en met een droge doos sexen is ook niet prettig.
Dit treedt meestal op als ik meiden langer dan 6 maanden kende. Eerste 6 maanden is meestal feest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |