Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef drvc het volgende:
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
Daar heb je helemaal gelijk in, net als roken, maar je kunt wel hele zware ballen krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.
Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef htctouch2 het volgende:
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.
Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.
-edit- plaats eens een foto van jezelf?
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.
Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Eh nee, seks is heel veel scheikundige reacties in je hersens en zo te lezen heb je die nog nooit ervaren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.![]()
Ik bedoel, is dat nu alles?
Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.
Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Ja precies, dat is wat ik bedoel met als je wel een relatie hebt maar amper seks (dat je het dan meer mist).quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Haha je beschrijft het wel heel leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.![]()
Ik bedoel, is dat nu alles?
Jij leeft ook nog toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |