abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:41:50 #1
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_96329630
Ik wil hier even een balletje opwerpen voor alle FOK!kers inclusief mezelf.

Volgens mij is seks erg overrated. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.

Veel vrienden van me zijn erg bezig met seks en dat het zo belangrijk is. Ik fap ook wel eens op pr0n, maar meer uit verveling eigenlijk, dan dat ik het echt zo geyl vindt.

Het enige wat ik soms mis is gewoon vrouwelijk gezelschap, ik ben soms wel wat eenzaam en vrouwen hebben een andere energie dan mannen (bij teveel mannen wordt de energie soms erg 'zwaar'). Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.

Veel FOK!kers voelen zich misschien wel 'gehandicapt' omdat wij zonder seks door het leven gaan (fappen zie ik niet als seks en een vriendin die .jpg of .avi als achternaam heeft is geen eckte vriendin), maar ik wil hen eigenlijk doen inzien, dat je niets mist. Seks is niet erg belangrijk, misschien ben je wat eenzaam zonder vriendin, dat zijn we hier op dit forum uiteindelijk allemaal. Aan de andere kant zijn er mensen zat (ik ken ze) die binnen een relatie enorm eenzaam zijn en dat is vele vele malen erger.

Af en toe een knuffel of een arm om me heen van een vrouw mis ik wel, soms is de eenzaamheid wel naar. Maar er valt goed mee te leven toch en misschien moet er gewoon meer respect komen voor FOK!kers. Er is best goed te leven zonder seks, het wordt overschat en er zijn genoeg leukere dingen te doen.

Er zou een 'Het is leuk om geen seks te hebben-club' moeten worden opgericht. :D Kortom mede FOK!kers, jullie missen niets, denk ik.

:P
pi_96329642
Hoevaak fap je dan per dag? 1? 3? 15?
pi_96329662
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:44:40 #4
pi_96329666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hoevaak fap je dan per dag? 1? 3? 15?
2 keer per week. Soms minder, Op vakantie vrijwel nooit.
pi_96329698
Seks voelt als die knuffel/arm om je heen maar dan x1000. Dus da's fijn, en niet overrated. :)
pi_96329699
Mjah ik heb er ook nooit een probleem mee gehad eigenlijk om geen sex te hebben. In ieder geval het is niet zo dat je leven er vanaf hangt ofzo. Maar, als je het dan hebt vind ik het wel fijn. Ik zou echter niet met willekeurige sletjes naar bed gaan die je oppikt na een avondje dronken stappen om het per se te hebben.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:49:51 #7
pi_96329733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef drvc het volgende:
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.

Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 mei 2011 @ 08:51:32 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96329753
Sex hoort wel in een goede relatie vind ik.
Maar het moet geen moetje worden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96329755
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.

Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
Daar heb je helemaal gelijk in, net als roken, maar je kunt wel hele zware ballen krijgen.

Ook al heb ik een vriendin, ze kan niet tippen aan mijn pr0n!
pi_96329774
In de periodes dat ik vrijgezel was miste ik seks ook niet echt hoor. Zo belangrijk is dat namelijk helemaal niet, zoals je al zegt. Maar in een relatie is het heerlijk. Als je een arm om je heen of wat liefdevolle aandacht/genegenheid al prettig vindt voelen dan moet je je voorstellen dat samen vrijen nog veel fijner is O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96329795
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.

Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
pi_96329809
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.

-edit- plaats eens een foto van jezelf? :')
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
pi_96329819
Waardeloos Topic. Je kan niet iets missen wat je niet hebt ervaard.

Sex is da bomb. Vooral als je ook sexuele "klik" hebt. Maar nogmaals, sex keeps men alive and the world a happier place. Alles kan opgelost worden met sex!
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 08:55:43 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_96329821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef htctouch2 het volgende:
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.

Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.

Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:05:18 #15
pi_96329978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.

-edit- plaats eens een foto van jezelf? :')
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).

Maar goed, daarom ook dit topic, zo erg is het toch ook niet om 4ever alone te zijn? Ik heb wel matties en ik kan soms uithuilen bij mijn moeder. Dus, zo erg is het niet wil ik maar zeggen. :D
pi_96329983
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.

Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:08:08 #17
pi_96330025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken. :')
Ik bedoel, is dat nu alles? :{
pi_96330038
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken. :')
Eh nee, seks is heel veel scheikundige reacties in je hersens en zo te lezen heb je die nog nooit ervaren.
pi_96330062
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.
Ik mist het zelfs zo dat ik me verlaagde naar sex met wanhopige dames.. 3 breezers erin en ff mee naar huis..
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:10:28 #20
309756 Boomvorm
Ondertitel
pi_96330066
:')
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 09:11:12 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_96330073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja precies, dat is wat ik bedoel met als je wel een relatie hebt maar amper seks (dat je het dan meer mist).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96330092
Neeeeeee dit topic is echt fake, dat kan niet anders!
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:13:17 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_96330114
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
censuur :O
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:15:18 #24
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_96330152
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Haha je beschrijft het wel heel leuk ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:16:06 #25
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_96330168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
Jij leeft ook nog toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')