Ergens?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwatwat, wel lief van je ergens
Oh dan zonder ergensquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ergens?Zit alleen maar liefde in die post.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Learn from the best
Die like the rest
Ik weet lekker wat er allemaal gebeurt is vandaag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Waarom Klinky en niet Appeltje? De vrouw waar jij mee bent getrouwd en nog steeds moet gaan daten?
Ik ook swa.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet lekker wat er allemaal gebeurt is vandaag.
Ik wist het gister al, maar ik zie de toekomst dan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En waarom dan dequote:
Ik weet wat er in mijn leven gebeurd is vandaag. Voor mij minstens net zo interessantquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vertel mij alles Bob, ik wil je door en door leren kennen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En waarom dan de?
[..]
Ik weet wat er in mijn leven gebeurd is vandaag. Voor mij minstens net zo interessant [ afbeelding ]
Ik moest ff een keer scheiden om mn ouders te imiterenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Waarom Klinky en niet Appeltje? De vrouw waar jij mee bent getrouwd en nog steeds moet gaan daten?
Wat zijn je vermoedens Bob. Praat erover. Opkroppen is niet goed. Waarom word je er droevig van?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef HappyBob het volgende:
En als mijn vermoedens van nu kloppen word ik er een beetje droevig van.
Ik werd wakker en ging fokken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vertel mij alles Bob, ik wil je door en door leren kennen.
Osama dood enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat zijn je vermoedens Bob. Praat erover. Opkroppen is niet goed. Waarom word je er droevig van?
Als je twijfelt, gewoon vragenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wist niet precies of je echt positief bedoelde, maar wel dus
Precies. Je moet vooruit blijven kijken. Blijven hangen in het verleden is niet goed voor je geestelijk welzijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet dat niet te lang door je hoofd laten schieten. Dan raak je er in vast.
Friesmupptquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet dat niet te lang door je hoofd laten schieten. Dan raak je er in vast.
Voortaan maar doen welquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je twijfelt, gewoon vragen [ afbeelding ]
Hij leeft nog en neemt het stokje over van Obama over een aantal jaar waarna the USA helemaal kapotgemaakt gaat wordenquote:
Stiekem heeft Obama een hele leuke persoonlijkheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
Altijd als ik een foto van Osama zie en ik stel me dan voor hoe hij er uit ziet zonder baard en snor, lijkt het me verder een best aardige vent.
Sowieso los je met zijn dood niks op. Je hebt alleen het gezicht van het terrorisme gedood, niet terrorisme zelf.
Je weet het niet, misschien was Stalin wel een hele aardige vent als je hem tegen zou zijn gekomen in de kroeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiekem heeft Obama een hele leuke persoonlijkheid.
Sowieso moet je het kwaad met liefde bestrijden. Gewoon die man een knuffel geven enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
Altijd als ik een foto van Osama zie en ik stel me dan voor hoe hij er uit ziet zonder baard en snor, lijkt het me verder een best aardige vent.
Sowieso los je met zijn dood niks op. Je hebt alleen het gezicht van het terrorisme gedood, niet terrorisme zelf.
Vast wel. Gewoon even een drinkspelletje spelen toch. Russisch roulette moet kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet het niet, misschien was Stalin wel een hele aardige vent als je hem tegen zou zijn gekomen in de kroeg.
Gewoon al die Amerikaanse soldaten en Taliban helemaal knuffel orgie enzo. Gewoon, niet homoseksueel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso moet je het kwaad met liefde bestrijden. Gewoon die man een knuffel geven enzo.
Morgen gooi ik even een brief ideeënbus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon al die Amerikaanse soldaten en Taliban helemaal knuffel orgie enzo. Gewoon, niet homoseksueel.
Zet mijn naam er ook maar onder, ik ken wel wat mensjes in die wereld. Gewoon zeggen dat je mij kent en je komt overal binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Morgen gooi ik even een brief ideeënbus.
Oh, dus we zijn inderdaad gewoon fuckbuddies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik verlaat jullie sowieso wel, kusjes voor jullie en liefde aan Bobje.
Oké, ik maak jouw handtekening wel gewoon na dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zet mijn naam er ook maar onder, ik ken wel wat mensjes in die wereld. Gewoon zeggen dat je mij kent en je komt overal binnen.
slaap lekker flippiequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Doe dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik maak jouw handtekening wel gewoon na dan.
Jij bent de eerste persoon sinds jaren waar ik verliefd op ga worden. Dit alles gebeurt nog voor Valentijnsdag volgend jaar. Slaap lekker flipsjequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent de eerste persoon sinds jaren waar ik verliefd op ga worden. Dit alles gebeurt nog voor Valentijnsdag volgend jaar. Slaap lekker flipsje![]()
sryquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
Henkie vermoordde dit topic en ik was er bij
so if you are the Henkiequote:
Lopen over water.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
so if you are the Henkie
yes the great Henkie94
proof to me that your no fool
walk across my swimming pool
gisteren wist ik het nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eep, hoe ging normaal functioneren ook alweer?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik al een tijdje niet meer, honestly.
Klassiekertjequote:
Nou gewoon, moe zijn de hele dag omdat ik nu niet kan slapen enzo...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
vroeg opstaan of gaat er nog wat anders gebeuren dan ?
Gewoon uitslapen man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou gewoon, moe zijn de hele dag omdat ik nu niet kan slapen enzo...
Let morgen dan maar niet op mijn dm...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
telefoon.
En nu poging 2 tot slapen, kusje.
quote:
quote:Voordat je reageert
wie dit leest is gek
Ja wat, ga nu maar leren.quote:
Hoiquote:
Tot zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga 1 hoofdstuk kunst doen en dan ben ik weer terug
kunstgeschiedenisssssquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga 1 hoofdstuk kunst doen en dan ben ik weer terug
Ja man ik heb hem aangemaakt, ik heet Patjen geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Patje, heb je Heineken Star Player al gefixt?
Dan ga ik ff een league maken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Patje, heb je Heineken Star Player al gefixt?
Dan ga ik ff een league maken
Joinenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja man ik heb hem aangemaakt, ik heet Patjen geloof ik
Kloptquote:
vreselijk dat jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Verlangen jullie ook zo naar de zomer? Het lijkt elke keer zo lekker door het raam, maar dan stap je daadwerkelijk de buitenlucht in..
Goede tt idd, ik heb ook veel liefde voor klinkiequote:
fijn dit hihihi.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede tt idd, ik heb ook veel liefde voor klinkie![]()
quote:
Aw, daarom eet ik bijna nooit eieren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef sharr het volgende:
Overkokende eieren, ik haat het. Ik heb het.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef sharr het volgende:
Niet bijgehouden hoelang de eieren er al inzitten, ik haat het. Ik heb het
Haha liefquote:
Yup, zo maar eens met scheikunde beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Draaltjevandaag ga je leren?
Hihi zij haten jouquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL NIET 10 MILJOEN VERSCHILLENDE THEATERS KENNEN![]()
Ga weg, poep renaissance en barok
Lekker geld verdienen tochquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
Ik moet straks/vanmiddag kranten bezorgen en alles
Ja doet doen zij inderdaad. Ik zal die examenmensen eens een poepie laten ruikenquote:
Kranten bezorgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
Zoek een echte baan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
Ja true, maar ik vind alle verschillende theaters niet tofquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BobjeZero
Speesssssskind, kunstgeschiedenis is tofffffff.
Moet ik je samenvattingen van mij doorsturen??quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, maar ik vind alle verschillende theaters niet tof
Nee joh, dat was het vak dat ik zo snel mogelijk wilde laten vallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BobjeZero
Speesssssskind, kunstgeschiedenis is tofffffff.
Ik ben nu net bezig! Welke examenonderwerpen had jij dan? En welk boekquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik je samenvattingen van mij doorsturen??
Dash Berlinquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
I'll be waiting, till the skkkkyyyyyyyyyy falls down
quote:
hihi welke krant?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik val in deze week in mijn wijk voor degene die op vakantie is.
Oh, gelukkig niet de Telegraaf, dan kwam ik je schoppenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo'n kansloos streekkrantje hier. Het Kompas.
Ik hou niet zo van die elvenmeuk in het begin maar die melodiequote:
Ik kom zo, even ontbijten en die shizzle.quote:
Uhh bijna alles, doe je havo? Wij hadden spiegel aan scherven ofzo, ik weet niet zo zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben nu net bezig! Welke examenonderwerpen had jij dan? En welk boek
Niemand leest de Telegraaf in Oud-Beijerland, er wonen hier intelligente mensen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, gelukkig niet de Telegraaf, dan kwam ik je schoppen
Idd, ik heb het begin stiekem ook een beetje doorgespoeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die elvenmeuk in het begin maar die melodie
Dieper dan dat kan je inderdaad niet zakkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, gelukkig niet de Telegraaf, dan kwam ik je schoppen
neee vwo, wij hebben renaissance-barok-burgelijke cultuur en dan cultuur van het moderne en massacultuurquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom zo, even ontbijten en die shizzle.
[..]
Uhh bijna alles, doe je havo? Wij hadden spiegel aan scherven ofzo, ik weet niet zo zeker
oh nouja zelfde onderwerpen, moet ik ze gewoon sturen straks?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neee vwo, wij hebben renaissance-barok-burgelijke cultuur en dan cultuur van het moderne en massacultuur![]()
Boek is iets met spiegel idd
Is guudquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh nouja zelfde onderwerpen, moet ik ze gewoon sturen straks?
Ik heb ook nog een MBO diploma, ik vind het wel jammer dat ik een lamzak was want ik heb daar echt serieus niets hoeven doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een vmbo en een havo diploma.
Toch knap. Nu kun je ook naar de uni, met je P.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een MBO diploma, ik vind het wel jammer dat ik een lamzak was want ik heb daar echt serieus niets hoeven doen, daarna met mijn werk een HBO studie gecombineerd wat veel werk is maar de studie was toch niet helemaal wat ik ervan had verwacht dus heb mijn P gehaald en nu maar even gestopt.
Hmm ja, het was best pittig hoor want ik kon nooit uit in het weekend omdat zoveel huiswerk, en elke avond huiswerk werd er gek van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch knap. Nu kun je ook naar de uni, met je P.
Voor hbo'ers is de slagingskans al klein, maar als je vanaf het mbo via je P op het hbo naar de Uni gaat is de kans bijna 0 dat je het allemaal haalt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch knap. Nu kun je ook naar de uni, met je P.
Ik heb daar ook totaal niet de motivatie voor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor hbo'ers is de slagingskans al klein, maar als je vanaf het mbo via je P op het hbo naar de Uni gaat is de kans bijna 0 dat je het allemaal haalt.
Probeer anders van Fok je baan te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm ja, het was best pittig hoor want ik kon nooit uit in het weekend omdat zoveel huiswerk, en elke avond huiswerk werd er gek van.
Goed idee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Probeer anders van Fok je baan te maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Probeer anders van Fok je baan te maken.
Wanneer ben ik aan de beurt?quote:
Nee dat mag jij niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik ben gek![]()
tevens: zijn (mag ik we zeggen?) al door de proefperiode heen?
Ik ga yvonne zo pm'enquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik ben gek![]()
tevens: zijn (mag ik we zeggen?) al door de proefperiode heen?
Wacht ik vraag wel ff, ze hebben in haar kaak lopen snijden dus die zal wel aan het rusten zijn.quote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wacht ik vraag wel ff, ze hebben in haar kaak lopen snijden dus die zal wel aan het rusten zijn.
Ik ik ik heb een lul van 16 cm kies mij alsjeblieftquote:
haha jij hebt een lekker een kleine piem0l mijn piem0l is lekker 16,2 centimeterquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ik ik heb een lul van 16 cm kies mij alsjeblieft
Dat is 0.23 monopiemelquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
haha jij hebt een lekker een kleine piem0l mijn piem0l is lekker 16,2 centimeter
Oww, das wel pijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wacht ik vraag wel ff, ze hebben in haar kaak lopen snijden dus die zal wel aan het rusten zijn.
wil je pics jongequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
haha jij hebt een lekker een kleine piem0l mijn piem0l is lekker 16,2 centimeter
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja ik wil jouw pic wel kom maar hierheen, schuif er maar in
Al die liefdequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Charmanders are red, Squirtles are blue.
If you were a Pokemon, I'd choose you.
Your smile is stronger than a Hyperbeam,
Like Jesse and James, we'd make the perfect team.
I'll stay by your side like Pikachu and Ash,
And I'll love you more than a level 80 Rapidash.
You're more legendary than Zapdos, Entei or Mew,
But out of all 150, I choose you.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Miltank
Ik kon de gymleader op pokemon Zilver met de miltank nooit verslaan
Inderdaad. Enter het schip!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha.
Maar het is een cute pokemon wel. Er zijn meer cute pokemons, maar laten we het daar niet over hebben, dat is zo on-piraatachtig.
AND I SAIDDDD WHAT ABOUT BREAKFAST AT TIFFANY'S??!?!?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha jij hebt Tiffany's nagels______!~~!1~1!
Oh? Geil. Goed idee, brb.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik en sharr gaan synchroondouchen doei
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AND I SAIDDDD WHAT ABOUT BREAKFAST AT TIFFANY'S??!?!?!
Ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AND I SAIDDDD WHAT ABOUT BREAKFAST AT TIFFANY'S??!?!?!
Ontbijt op bed bij jou was veeeeeul toffer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Best tentje hoor. Niet speciaal daar ofzo.
Breakfast at Freezeannys.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ontbijt op bed bij jou was veeeeeul toffer ja.
Ik wil reserveren voor komende dagen gr gr.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en alleen op uitnodiging. Reserveren mag ook mits leuke dame.
Ben benieuwd!quote:
Ik zal alvast alles klaar zetten. Eet jij je eitjes hard of zacht gekookt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil reserveren voor komende dagen gr gr.
[..]
Ben benieuwd!![]()
Geen eieren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zal alvast alles klaar zetten. Eet jij je eitjes hard of zacht gekookt?
Wat?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okidoki.
[..]
Jij bent geen leuke dame.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Leuke naam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, waarom zou je je bandje Straight Unicorn noemen
Vip voorrang a.u.b. okidoki.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
a.u.n.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vip voorrang a.u.b. okidoki.
Tevens ik ben gek zie ik net.
oh ja trueturequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekijk je quote nog eens, daar is mijn edit al te zien
Je hoeft er niet eens om te vragenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vip voorrang a.u.b. okidoki.
Tevens ik ben gek zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |