Ergens?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwatwat, wel lief van je ergens
Oh dan zonder ergensquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ergens?Zit alleen maar liefde in die post.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Learn from the best
Die like the rest
Ik weet lekker wat er allemaal gebeurt is vandaag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Waarom Klinky en niet Appeltje? De vrouw waar jij mee bent getrouwd en nog steeds moet gaan daten?
Ik ook swa.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet lekker wat er allemaal gebeurt is vandaag.
Ik wist het gister al, maar ik zie de toekomst dan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En waarom dan dequote:
Ik weet wat er in mijn leven gebeurd is vandaag. Voor mij minstens net zo interessantquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vertel mij alles Bob, ik wil je door en door leren kennen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En waarom dan de?
[..]
Ik weet wat er in mijn leven gebeurd is vandaag. Voor mij minstens net zo interessant [ afbeelding ]
Ik moest ff een keer scheiden om mn ouders te imiterenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Waarom Klinky en niet Appeltje? De vrouw waar jij mee bent getrouwd en nog steeds moet gaan daten?
Wat zijn je vermoedens Bob. Praat erover. Opkroppen is niet goed. Waarom word je er droevig van?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef HappyBob het volgende:
En als mijn vermoedens van nu kloppen word ik er een beetje droevig van.
Ik werd wakker en ging fokken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vertel mij alles Bob, ik wil je door en door leren kennen.
Osama dood enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat zijn je vermoedens Bob. Praat erover. Opkroppen is niet goed. Waarom word je er droevig van?
Als je twijfelt, gewoon vragenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wist niet precies of je echt positief bedoelde, maar wel dus
Precies. Je moet vooruit blijven kijken. Blijven hangen in het verleden is niet goed voor je geestelijk welzijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet dat niet te lang door je hoofd laten schieten. Dan raak je er in vast.
Friesmupptquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet dat niet te lang door je hoofd laten schieten. Dan raak je er in vast.
Voortaan maar doen welquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je twijfelt, gewoon vragen [ afbeelding ]
Hij leeft nog en neemt het stokje over van Obama over een aantal jaar waarna the USA helemaal kapotgemaakt gaat wordenquote:
Stiekem heeft Obama een hele leuke persoonlijkheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
Altijd als ik een foto van Osama zie en ik stel me dan voor hoe hij er uit ziet zonder baard en snor, lijkt het me verder een best aardige vent.
Sowieso los je met zijn dood niks op. Je hebt alleen het gezicht van het terrorisme gedood, niet terrorisme zelf.
Je weet het niet, misschien was Stalin wel een hele aardige vent als je hem tegen zou zijn gekomen in de kroeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiekem heeft Obama een hele leuke persoonlijkheid.
Sowieso moet je het kwaad met liefde bestrijden. Gewoon die man een knuffel geven enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
Altijd als ik een foto van Osama zie en ik stel me dan voor hoe hij er uit ziet zonder baard en snor, lijkt het me verder een best aardige vent.
Sowieso los je met zijn dood niks op. Je hebt alleen het gezicht van het terrorisme gedood, niet terrorisme zelf.
Vast wel. Gewoon even een drinkspelletje spelen toch. Russisch roulette moet kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet het niet, misschien was Stalin wel een hele aardige vent als je hem tegen zou zijn gekomen in de kroeg.
Gewoon al die Amerikaanse soldaten en Taliban helemaal knuffel orgie enzo. Gewoon, niet homoseksueel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso moet je het kwaad met liefde bestrijden. Gewoon die man een knuffel geven enzo.
Morgen gooi ik even een brief ideeënbus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon al die Amerikaanse soldaten en Taliban helemaal knuffel orgie enzo. Gewoon, niet homoseksueel.
Zet mijn naam er ook maar onder, ik ken wel wat mensjes in die wereld. Gewoon zeggen dat je mij kent en je komt overal binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Morgen gooi ik even een brief ideeënbus.
Oh, dus we zijn inderdaad gewoon fuckbuddies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik verlaat jullie sowieso wel, kusjes voor jullie en liefde aan Bobje.
Oké, ik maak jouw handtekening wel gewoon na dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zet mijn naam er ook maar onder, ik ken wel wat mensjes in die wereld. Gewoon zeggen dat je mij kent en je komt overal binnen.
slaap lekker flippiequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Doe dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik maak jouw handtekening wel gewoon na dan.
Jij bent de eerste persoon sinds jaren waar ik verliefd op ga worden. Dit alles gebeurt nog voor Valentijnsdag volgend jaar. Slaap lekker flipsjequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent de eerste persoon sinds jaren waar ik verliefd op ga worden. Dit alles gebeurt nog voor Valentijnsdag volgend jaar. Slaap lekker flipsje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |