Ja, hij..quote:
Welnee, maar ik ben nu echt weg, p&w begint.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij..![]()
Liever van niet natuurlijk
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
yow btw
heb een apartementje gekocht.
Je bent soms ook heel gemeen en van de mensenrechten losquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was heel gemeen. Ik zat toen heel diep te graven naar wanneer ik ooit iets discutabels had gezegd over mensenrechten.
Recent??quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
yow btw
heb een apartementje gekocht.
Ik heb nog nooit populistisch gestemd, wel extreem-links toen ik nog jong was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij..![]()
Liever van niet natuurlijk
Jij bent ook een beetje een fascist hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent soms ook heel gemeen en van de mensenrechten los
Laat gaan,quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit populistisch gestemd, wel extreem-links toen ik nog jong was.
Ikke??quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje een fascist hoor.
Nee, brrrquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef Friek_ het volgende:
Gaan we nog een jublieum organiseren voor het 2000ste POLCafé?
Kuchquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Interessante documentaire, maar wat een simpele zielen zeg
3 weken geleden afgerond, ben nu een beetje aan het slopen ed, de mensjes in de flat hebben al een aantal keer geklaagd over de betonboor.quote:
Dan moet iedereen posten alsof hij een andere POL-user is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef Friek_ het volgende:
Gaan we nog een jublieum organiseren voor het 2000ste POLCafé?
GEFELICITEERD, en: enjoy!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken geleden afgerond, ben nu een beetje aan het slopen ed, de mensjes in de flat hebben al een aantal keer geklaagd over de betonboor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |