Tering, toch wel petje af. Soms kreeg ik wel eens het idee dat het jullie in de schoot is geworpen, niet dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dagen van 14 uur gemaakt terwijl het slechts om een stage ging. Je moet gewoon knallen.
Zijn dat nog vrij forse gesprekken dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. De ruzie gaat vooral over in welke schaal je wordt ingedeeld
NU heeft php respect voor je, hihihihihiquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dagen van 14 uur gemaakt terwijl het slechts om een stage ging. Je moet gewoon knallen.
One moment, hoe heette die docu over die ss'ers ook alweer?quote:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100911quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
One moment, hoe heette die docu over die ss'ers ook alweer?
Zwarte....quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100911
kun je het de vier muggen die hier aan het rondzoemen zijn ook even uitleggen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb van P&W geleerd dat muggen helemaal niet op licht afkomen.
Je moet gewoon beseffen dat je stage je echte visitekaatje is. Goede cijfers zijn tof, maar men is meer van je onder de indruk als je je echt inzet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering, toch wel petje af. Soms kreeg ik wel eens het idee dat het jullie in de schoot is geworpen, niet dus.
Toch benieuwd wat opa allemaal te vertellen had?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die komen op jou af,dus jij moet gewoon weggaan. Of het zijn geen muggen maar andere insecten volgens de meneer die alles van muggen wist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je het de vier muggen die hier aan het rondzoemen zijn ook even uitleggen?
Het Bureau?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Friek_ het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer aan het werk als nachtportier. Zo maar verder met Voskuil lezen. Gewoon, omdat het kan.
Ben je 17 ofzo??quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Friek_ het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer aan het werk als nachtportier. Zo maar verder met Voskuil lezen. Gewoon, omdat het kan.
Heb ik lekker veel aan overmorgenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat opa allemaal te vertellen had?
Eh, donderdag 19 en vrijdag 22 graden. Weinig reden om te klagen lijkt me zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik lekker veel aan overmorgen
Jij luistert niet naar je opa??quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eh, donderdag 19 en vrijdag 22 graden. Weinig reden om te klagen lijkt me zo.
Ethira was hier anders net nog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle boze mensen slapen... Wat saai!!!!
Komkommertijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle boze mensen slapen... Wat saai!!!!
Die was geen verrader.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo? Bedoel je dat ik weer mensenrechten aan het schenden ben?
Jij luistert alleen naar verraders??quote:
Wat goed is. Zeer goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat betekent korte rokjes en dito topjes.
Really?? Is het meestentijds geen hell??quote:
Natuurlijk niet, als willie niet genoeg bloedtoevoer krijgt ben ik bang dat hij wellicht een keer afsterft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Really?? Is het meestentijds geen hell??
Ik hd het meer over de hartverzakking bij het aanschouwen van.. Uhhh.. Zo weinig aanschouwelijks...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als willie niet genoeg bloedtoevoer krijgt ben ik bang dat hij wellicht een keer afsterft.
Je moet me trouwens nooit meer gaan fokken als ik dronken ben. Dan misinterpreteer ik alles en begrijp ik nergens wat van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Really?? Is het meestentijds geen hell??
Lieve EG, hoe vaak zeg jij "hoi"??quote:
Er zijn eigenlijk weinig zaken waar ik me t/m prinsjesdag echt boos over kan maken, afgezien van media die gangbare standpunten van een partij als nieuws brengen omdat de leider van deze partij een sneer geeft naar een of twee selectieve andere partijen, maar dat gebeurt ook al zo vaak dat het vervelend wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Famous last words? Of komt er nog wat??
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet me trouwens nooit meer gaan fokken als ik dronken ben. Dan misinterpreteer ik alles en begrijp ik nergens wat van.
PVV-er?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk weinig zaken waar ik me t/m prinsjesdag echt boos over kan maken, afgezien van media die gangbare standpunten van een partij als nieuws brengen omdat de leider van deze partij een sneer geeft naar een of twee selectieve andere partijen, maar dat gebeurt ook al zo vaak dat het vervelend wordt.
Best vaak om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieve EG, hoe vaak zeg jij "hoi"??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |