http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=58030quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nah, alleen glowstone enz. halen. Meer niet.
Kunnen monsters eigenlijk wel op sand spawnen? Ik ben nu het eiland namelijk aan het testen en zie nog steeds niks.
ik ben HOTD verder aan het kijken...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:14 schreef Drebbelman het volgende:
ik ben uit verveling maar een varken gaan borduren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hee drumpie wakker worden. We willen creatief/ survival doen
Tja, beveiligd gaat waarschijnlijk niet lukken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef dreams.psd het volgende:
Vanavond weer, desnoods die oude map opnieuw ( met beveiligde server)
Maurice, tsquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, beveiligd gaat waarschijnlijk niet lukken.Maar ik heb een soortgelijke map (wel anders) gebruikt, en die wat bewerkt.
Koop het, het kost 15 euro.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil ook graag online spelen in servers, maar hamachi laat me niet inloggen
Hoe werkt dat?
Ja, ben ik ook van plan, maar heb mn sleutelbeen gebroken en ik werkte zwart, dus heb geen geldquote:
Vraag je ouders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook van plan, maar heb mn sleutelbeen gebroken en ik werkte zwart, dus heb geen geld
Hm ja, moet ik eigenlijk wel doen.quote:
je moet ze botten oid geven...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm ja, moet ik eigenlijk wel doen.
Maar ik zie nu 2 va die wolven, hoe tam je ze? :p
Ah inderdaad jammer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef Mender het volgende:
Haha die sad face bij dinsdag.
Jammer dat ik vanavond niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
ik denk dat ik de vorige heb gemistquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Coming soon!
Poll: Wanneer moet de volgende Survival Island komen?
• Vanavond!
• Zaterdag!
• Maandag :|
• Dinsdag
• Maakt niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja hoor, is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Mau is het goed als een vriend van me vanavond ook mee doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |