Kom er niet op hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Toothless het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom op de Toothless Server.
IP: toothless.nl
render: http://toothless.nl:8123
Vliegveld is afquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef benx het volgende:
Komt u allen naar toothless.nl
begint eigen economie te krijgen met winkeltjes etc
In een creative server?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef benx het volgende:
Komt u allen naar toothless.nl
begint eigen economie te krijgen met winkeltjes etc
bij ons wel een succesquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In een creative server?
Berend had het ook op z'n server toen maar het was geen groot succes.. maar op een creative server?
bij creative zou ik het totaal nutteloos vinden, survival daarin tegen zou nog best geinig kunnen wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In een creative server?
Berend had het ook op z'n server toen maar het was geen groot succes.. maar op een creative server?
Mooi. Ik ben al druk bezig met het volgende eiland.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef Mender het volgende:
Ik ben de volgende keer weer van de partij
Ja, ik heb een tweede boom geplant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:51 schreef dreams.psd het volgende:
Wel beginnen met 2 bomen svp en de server wat strakker in elkaar knutselen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ook komt er iets Lost-achtigs in. Jullie merken het dan wel.
ik heb hier ook problemen er in te komen, gister hadden we ook al flinke problemen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Drumpie is kapot? Internal exception: java.netsockettimeoutexception: read timed out
Op die van toothless kan ik wel :c
Gewoon even worldedit erbij pakken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef maurisioo het volgende:
Ah, weet je hoe lang het duurt om alleen al een klein eilandje te maken.
Tja, dat deed ik dus. Maar daar kan ik ook niet goed mee overweg. En toen dacht ik eindelijk een mooi groot eiland te hebben, blijkt het een eiland te zijn waar je nog net op kunt staan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Gewoon even wordedit erbij pakken.
Nah, alleen glowstone enz. halen. Meer niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:25 schreef mschol het volgende:
kan je nog wat intressants met de nether in SP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |