Sorry, maar het was ook geen beledigende afbeelding hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Mender het volgende:
Ga ik even kijken wat Pixiio aan het maken is. Wordt er zonder te vragen een screenshot van je op fok gezet.
Ja kan nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef totalvamp het volgende:
Ok inloggen gaat niet zie ik xD of nouja werd eraf gegooid
Je kunt ook komen kijken bij ons.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef mschol het volgende:
en bij drumpie was het gezellig, tot dat ik een connection reset kreeg...
Heb even restart gedaan, moet nu wel beter gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
hmm 2de keer probelemen, tis wel raak vandaag
tis nu allen uitgestorvenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb even restart gedaan, moet nu wel beter gaan.
Hij doet het al veel beter..
bij drumpie's server kan je je melden bij drumpie ingame of misschien wel via PM naar Yuri_Boykaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef jesperrrrsss het volgende:
hallo wil ook even hallo zeggen in dit minecraft topic aangezien ik ook verslaaft ben maar nog nooit online heb gespeeld.
dus hoe kan ik me aan melden voor de fok server
Respect.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
Respect voor alle mensen die gestorven zijn tijdens de tweede wereld oorlog
[ afbeelding ]
Je bent van harte welkom op de Toothless Server.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef jesperrrrsss het volgende:
hallo wil ook even hallo zeggen in dit minecraft topic aangezien ik ook verslaaft ben maar nog nooit online heb gespeeld.
dus hoe kan ik me aan melden voor de fok server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |