Ja hoor, is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Mau is het goed als een vriend van me vanavond ook mee doet
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef Drebbelman het volgende:
ik mis drumpieik krijg haast afkickverschijnselen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nog andere servers om op te spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef Graseter het volgende:
Drumpie's server is nog steeds niet bereikbaar...
Ik krijg rode bultjes.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Toothless het volgende:
[..]
Er zijn nog andere servers om op te spelen.
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Maar je gaat toch verder waar je bent begonnen. Ik ga niet alles over 100 servers verspreidden
GODVER Waarom 8 uur ipv half 9... ik ben dan pas uit mn werk namelijk. Matig ditquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Fireblade75 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond om 20:00 uur!
Een nieuwe Survival Island!
Gisteravond was het erg gezellig op de server, en wegens grote vraag komt er vanavond weer een nieuwe map!
Een paar verbeterpunten ten opzichte van gisteren:
- Grotere map
- Meer bomen
- Schat die deze keer goed werkt
- Iets Lost-achtige bunkers te vinden
- Console commands kunnen alleen nog worden uitgevoerd door de admin (maurisioo dus)
- En nog veel meer!
Iedereen is natuurlijk weer van harte welkom!
We hopen dat het weer net zo gezellig wordt als gisteren en dat alles zonder problemen verloopt.
Graag ontvang ik (maurisioo) een PM van alle deelnemers voor vanavond.
Mede mogelijk gemaakt door:
- Fireblade75
- Maurisioo
Eh oke. Ik zal het dan veranderen naar half 9. :pquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
GODVER Waarom 8 uur ipv half 9... ik ben dan pas uit mn werk namelijk. Matig dit![]()
En vertel erbij over TS :pquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eh oke. Ik zal het dan veranderen naar half 9. :p
Mijn dierenvang machine.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga maar een filmpje pakken... hierop wachten wordt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |