Was dat ooit leuk dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook maar eens een keertje, SST is toch niets meer aan.
Ze heeft inderdaad al erg veel geleerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:13 schreef THEFXR het volgende:
net zo oud als pappa,maar dat voel je toch niet.
Wat is sst? Krijgen ze daar ook een natte poes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook maar eens een keertje, SST is toch niets meer aan.
watte?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Jenna weer met d'r lichamelijke info. Typisch gevalletje TMI, zelfs WTMI
Heel in het begin wel, maar daarna vond ik er geen bal meer aan. Van dit keek ik wel altijd de Engelse versie, die vond ik altijd wel leuk.quote:
Dat wel geloof ik jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is sst? Krijgen ze daar ook een natte poes?
paar weken terug, onder ze zonnebankquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:09 schreef leolinedance het volgende:
Dave is wel relaxed ja.
Yosie wat een kutwijfIk wil de tieten van jenna wel zien!
caps?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
paar weken terug, onder ze zonnebank
thanksquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dames in de dop #5: 'ik ben zo gegroeid'
Ware aard komt bij iedereen weer naar bovenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef fespo het volgende:
meron begint vervelenende praatjes te krijgen
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef Ole het volgende:
ik vind ze nu allemaal stom. heb geen favoriet meer
He lekker meisje, jij wil wel 50 euro verdienen met je poes toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef dropsiroop het volgende:
Ik verwacht Jenna nog wel een keer in een Don en Ad film!
zou me niks verbazenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef dropsiroop het volgende:
Ik verwacht Jenna nog wel een keer in een Don en Ad film!
Echt he.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wat een praatjes die jenna
met dr slome harses
Ja maar wel met een kale poesquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
He lekker meisje, jij wil wel 50 euro verdienen met je poes toch?
laat je handen eens zien meisjequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
He lekker meisje, jij wil wel 50 euro verdienen met je poes toch?
Ja, want anders kietelt dat zoquote:
John 'excuusneger' Williamsquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef dropsiroop het volgende:
ok ik ga naar het mijn man is een klusser topic als dat bestaat
http://rtl.ksya.net/episode2.php?id=253119quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef knuppelhaar het volgende:
Is er nog een manier om de afleveringen terug te kijken zonder Silverlight? Wat een faalapplicatie is dat zeg.
Bedankt! Kwaliteit valt alles mee, zelfs full-screen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
http://rtl.ksya.net/episode2.php?id=253119
eigenlijk bedoeld om met een telefoon te gebruiken, dus de kwaliteit kan tegenvallen.
Via de Internet Explorer add-on kun je gewoon via Chrome kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef knuppelhaar het volgende:
Is er nog een manier om de afleveringen terug te kijken zonder Silverlight? Wat een faalapplicatie is dat zeg.
Of je download de afleveringen via nieuwsgroepen. Duurt vaak wel een dagje voordat het erop staat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef knuppelhaar het volgende:
Sterker nog hij doet het in de meeste browsers (ie 6+ FF 3+, seamonky, safari, opera, chrome, skyfire) enige voorwaarde is dat je silverlight geïnstalleerd moet hebben ik heb er zelf ook problemen mee gehad omdat m'n default install directory heb omgezet via regedit vond de installer van silverlight niet leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Of je download de afleveringen via nieuwsgroepen. Duurt vaak wel een dagje voordat het erop staat.
En zowel met Firefox als Chrome doet rtlgemist het hoor.
Dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
En Jenna met haar jaloerse kak-hoofd verpest het eerst voor Dave, gaat dan trots zijn dat ze met 40+-jarige heeft gezoend (en nummer heeft gegeven) en vervolgens hangt ze de bitch uit achter de schermen door Dave eruit te willen werken. Wat een tyfusteef.
Volgens mij weer net zo erg, ik vind dat meron zich een beetje mee laat slepen met jenna.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jammer van Dave, begon hem net tot mijn persoonlijke favoriet te bombarderen (terugkomend als favoriet na het zielige gedrag met Dominique, waardoor ik hem niks meer vond) en dan doet hij dit. Gaten in de muur slaan, tuinmeubilair slopen![]()
.
Die blonde chick waar hij mee stond te praten was wel 10000x beter dan die slet Jenna.
En Jenna met haar jaloerse kak-hoofd verpest het eerst voor Dave, gaat dan trots zijn dat ze met 40+-jarige heeft gezoend (en nummer heeft gegeven) en vervolgens hangt ze de bitch uit achter de schermen door Dave eruit te willen werken. Wat een tyfusteef.
Heb haar er nog liever uit dan Yosie als ik eerlijk ben. Maja Yosie is idd ook schijtirritant.
Als enige is Meron er nog die een beetje beschaafd is. Vraag me alleen af hoe ze zal zijn buiten/na het programma...
Michella.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze zouden achter op die cheque die de winnaar krijgt moeten zetten dat al het geld terug moet worden betaald wanneer hij/zij zich in de toekomst weer misdraagt.![]()
Dan kunnen ze jaaaaren vooruit met hetzelfde prijzengeld!
Dat met die shirts is niet helemaal zo gaan Dave is ook een slimme hoor op het eind lagen er 2 shirts die Dave had uitgekozen naast elkaar met sterretjes en een effen shirt niet het shirt dat Yosie had gekozen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Yosie.
Sorry hoor, maar wat een mongooltje. Domme uitspraken, stom accent en altijd die bek openhangen ... er komt nog net geen kwijl uit.
Als Yosie er morgen (of eigenlijk vandaag) niet uitgaat, is het helemaal een belachelijk programma.
Terwijl Yosie aan het begin van het programma een van de meest gemotiveerde deelnemers was, is ze nu telkens enorm chagrijnig en onverschillig.
Haar masker is er duidelijk af gevallen.
Ook zo stom tegen Dave doen ....... hij heeft haar zelfs nog gevraagd welk shirt zij leuker vond, en toen heeft ze gewoon niks gezegd 'om ruzie te voorkomen'. Maar dan gaat ze nu alsnog ruzie maken en beweren dat Dave alles heeft beslist?
Wat een dom wijf.
Geen enkele kandidaat verdient het eigenlijk om te winnen.
Yosie absoluut niet, Dave heeft zijn agressie duidelijk niet onder controle, Jenna is nog steeds een oversexte slet en Meron is geen spat veranderd, dus om die nou te laten winnen .... ?
Ik ben alleen wel heel blij dat Dilara weg is.
Dat was echt zo'n ontzettend arrogant wijf.
idd die Jean vond het allemaal wel prima.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:14 schreef THEFXR het volgende:
DJ Jean, he dave, we moeten die fles Vodka opmaken
ja ik heb er ook last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Injetta het volgende:
Ik wil via programma gemist de aflevering van gisteren terugkijken, lukt het ineens niet meer. Die Silverlight blijft steeds hangen op acquiring license...
Iemand nog meer last van?
(ik heb Safari en een Mac)
Tot gisterenavond geen enkel probleem en nu werkt niks meer van dat kut RTL!
Het is een mafkees en een egotripper, maar als je 40+ bent en er mee weg kan komen om als 17 jarige te leven en Aston Martin kan rijden etc... ben je dan verkeerd bezig? Hij zou juist hier op FOK! een held moeten wezenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
idd die Jean vond het allemaal wel prima.
Hoe Yosie hem ook aansprak: He Sjan, moeten wij (..)
Wat een verschil met ''goedemorgen mevrouw Nanninga''
Nou, ik heb in ieder geval de laatste versie erop staan en bij uitzending gemist doet hij het wel. Het is dus een RTL probleem of ze willen gewoon niet meer dat mensen kijken..quote:
Komt omdat RTL DRM gebruikt om bestanden auteursrechtelijk te beschermen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ik heb in ieder geval de laatste versie erop staan en bij uitzending gemist doet hij het wel. Het is dus een RTL probleem of ze willen gewoon niet meer dat mensen kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |