Mee eens, maar Rampage is zo'n beetje top contender in LHW. Mir en Nelson komen beide van een loss (+ winst in snoozefest of the year by Mir) en moeten nu gaan vechten voor een topplaats in HW.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef incognitoomuch het volgende:
En waarom geen Mir VS Nelson als Main Event!? Klinkt veel imteressanter!
Nelson vreet 'm op met huid en haar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Mir vs Nelson
Mijn pick is voor de buik met het matje, wat een held![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of mij 2 voorgaande berichten met elkaar te maken hebben
Taz was je voorquote:
Dan moet ik je teleurstellen....quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Even kort nog 2 dingen, hoewel ik het 100% met jullie eens ben over het nieuwe main event ()
kun je het de UFC echt niet kwalijk nemen.
Over 19 dagen staat het event geland en je kunt op dit niveau echt geen betere match-up maken zoals hij er nu staat [Jackson vs. Hamill]
Daarnaast vraag ik me af of mij 2 voorgaande berichten met elkaar te maken hebben
Mooie partij! Die reversal vanuit de sidemount was ook mooi, hij bleef rustig en wachtte het juiste moment af.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
Van Chael Sonnen zijn twitter:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
enigst in zijn soort!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet leren lezenquote:
Oh, helloquote:
doe mij maar die fotogravequote:
In de tussentijd eerst UFC 130 en de TUF finale!quote:Main card
Heavyweight bout: Brock Lesnar vs. Junior dos Santos – No. 1 contender bout
Heavyweight bout: Shane Carwin vs. Jon Olav Einemo
Lightweight bout: Mac Danzig vs. Donald Cerrone
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Preliminary card
Lightweight bout: Sam Stout vs. Yves Edwards
Middleweight bout: Jesse Bongfeldt vs. Chris Weidman
Featherweight bout: Dustin Poirier vs. Jason Young
Light Heavyweight bout: Krzysztof Soszynski vs. Igor Pokrajac
Middleweight bout: Nick Ring vs. James Head
Heavyweight bout: Joey Beltran vs. Dave Herman
Featherweight bout: Michihiro Omigawa vs. Darren Elkins
Dan ga jij je helemaal vermaken met 1 t/m 7.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb pas season 8 van TUF gezien, vermakelijk seizoen was dat
Voor ons Nederlanders niet, maar voor New York en zeker de UFC is het wel goed, NY host altijd hele grote evenementen ook grote box events etc..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het boeit mij persoonlijk echt geen kut of er nou UFC in NY is of niet
Weet je ook waarom? Wat hij gedaan heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Tazmaniac het volgende:
* Maiquel Falcao cut by the UFC due to legal troubles
Hij ziet er dus niet alleen uit als een zware crimineel, het is er ook nog echt een
interessant[/sub]
quote:""The commission wants to review his testimony, and they felt they need to suspend his license because they felt there was some false testimony given to the athletic commission when he appeared back in December," Dodd said. "That way Chael can come explain himself. Obviously, there were comments made during that commission meeting that have come up to be false, and so we're going to review those, as well."
Hoofd valt wel mee, maar dat lichaamquote:
Waar is haar lichaam?quote:
leuk zeg, in twee weken tijd, lesnar, dos santos en overeem aan het werk zien. ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Einemo het tegen Carwin gaat doen, is toch een kerel uit de Golden Glory stal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef Fyodor het volgende:
Het duurt nog een maandje, maar 11 juni is het weer tijd voor alweer UFC 131:
[ afbeelding ]
[..]
In de tussentijd eerst UFC 130 en de TUF finale!
Tijdschema:
UFC 130 - 28 mei
TUF S13 finale - 4 juni
UFC 131 - 11 juni
Strikeforce: Overeem vs Werdum - 18 juni
![]()
Anders ik wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
leuk zeg, in twee weken tijd, lesnar, dos santos en overeem aan het werk zien. ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Einemo het tegen Carwin gaat doen, is toch een kerel uit de Golden Glory stal.
Prachtige card!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef Fyodor het volgende:
Het duurt nog een maandje, maar 11 juni is het weer tijd voor alweer UFC 131:
[ afbeelding ]
Vind ik echt jammer, die had ik graag nog een keer in the Octagon willen zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Tazmaniac het volgende:
* Maiquel Falcao cut by the UFC due to legal troubles
Hij ziet er dus niet alleen uit als een zware crimineel, het is er ook nog echt een
Wat een mafkeesquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Na Toronto zal New York wel niet achter willen blijven denk ik zo, tot die tijd moeten de fans het hebben van mal matten in de metro
http://www.thesmokinggun.(...)ay-passengers-284639
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Tazmaniac het volgende:
* Gus Johnson signs with Fox, will likely remain Strikeforce play-by-play announcer
Het had zo mooi kunnen zijn..
OMG wat een blunder, Stefan gaat ff op internet verkondigen waar hij woont (z'n nieuwe koophuis). Compleet met straatnaam en huisnummerquote:
Durf jij bij hem in te breken danquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG wat een blunder, Stefan gaat ff op internet verkondigen waar hij woont (z'n nieuwe koophuis). Compleet met straatnaam en huisnummer
Je weet iniedergeval wanneer hij in de VS is en dat hij een belt heeft van goud, hopelijk ligt die in een kluisje bij de bankquote:
Einemo overwhelmed raken? Welnee... daar is die gast veelste nuchter voor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Ik hoop echt dat Einemo het goed gaat doen, maar ik vrees dat hij 'overwelmed' raakt in zijn UFC debuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg Dan Hardy krijgt het moeilijker dan hij denkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef incognitoomuch het volgende:
Dan Hardy vs. Chris Lytle set for UFC on Versus 5 main event
Ik zeg not going to distance!
ik denk juist dat de kans heel groot is dat dit gevecht een decision wordt. Lytle is praktisch niet te finishen, en Hardy heeft sowieso niet veel finishing power. Hardy is sneller, dus zou een decision kunnen winnen. Aan de andere kant kan Lytle hem heel goed submitten, maar ik denk niet dat hij het initiatief neemt het naar de grond te laten gaan (en Hardy zal dat helemaal niet doen).quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[b]Dan Hardy vs. Chris Lytle set for UFC on Versus 5 main event[/]
Ik zeg not going to distance!
Hele artikel hierquote:Starting June 1, UFC and Strikeforce fighters will be divided into four categories, based on how many Twitter followers they currently have. At the end of each quarter, three fighters from each category will be awarded a $5,000 bonus. The three winners will be based on who has gained the most followers since the start of the quarter, who gained the highest percentage of new followers and who wrote the most creative tweets. White will be the judge of the last category.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |