Ow. Moet je afleren hoor die slotjesreflex bij mijn nickquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
kwestie van niet goed lezen mijnerzijds
Ik sloot hem en gooide hem meteen weer open
Dat kunnen we niet hebben hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow. Moet je afleren hoor die slotjesreflex bij mijn nickStraks durf ik niet meer te posten in gc en dan zijn we beiden verdrietig
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:51 schreef zarGon het volgende:
Dank je wel, BrandX.Zo'n TT-wijziging hoefde dan ook weer niet..
dat is gedaan en in overleg met de FA's besloten zo min mogelijk nog centraal te hebben daar dat door de reeksen niet (meer) nodig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:23 schreef Maanvis het volgende:
Zou er eens gekeken kunnen worden naar het sticky under maken van een aantal centrale topiques en slowchats? De index wordt nu steeds onoverzichtelijker.
thanks, maar hoe los je het probleem dan op dat de topiques in GC ondergesneeuwd worden door de reeksen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is gedaan en in overleg met de FA's besloten zo min mogelijk nog centraal te hebben daar dat door de reeksen niet (meer) nodig is.
oh dat valt enorm mee hoor. Er staat in principe niets meer of minder centraal dan dat het al jaren doetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks, maar hoe los je het probleem dan op dat de topiques in GC ondergesneeuwd worden door de reeksen?
ik vind het een beetje lastig en inconsequent. maar je hebt gelijk, dit is een acceptabel antwoord, mijn irritatiegrens is nog niet bereikt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh dat valt enorm mee hoor. Er staat in principe niets meer of minder centraal dan dat het al jaren doet.
Dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het een beetje lastig en inconsequent. maar je hebt gelijk, dit is een acceptabel antwoord, mijn irritatiegrens is nog niet bereikt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef j95 het volgende:
Kan iemand het woordje hunt weghalen in de TT? [iBOOD #107] Met een mediaplayer! Thx
uhuhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef zarGon het volgende:
Euh, dat kan later ook wel. Bedankt voor de wijziging!
Monster?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |