SPOILER: Memleketler!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik faal hard. Het wordt natuurlijk automatisch opgehoogd he? Hoe vraag ik een mod dit te veranderen?quote:
Wijzigings-formulier invullen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik faal hard. Het wordt natuurlijk automatisch opgehoogd he? Hoe vraag ik een mod dit te veranderen?
En hoe doe ik dat???quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wijzigings-formulier invullen.
Ja sorry. Foutje. Ik had niet door dat het automatisch werd opgehoogd.quote:
Hier klikkenquote:
Benodigdheden:quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Benodigdheden:
- Enveloppe;
- Pen en papier;
- Link naar dit topic (en eventueel naar specifieke posts);
- Postzegel.
Noteer op papier wat er fout is gegaan en wat je wil wijzigen. Doe het papier in een enveloppe, plak de postzegel erop. Scan daarna het geheel in en mail vervolgens alles naar forum@fok.nl.
Al geregeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
.Kan ik niet beter een moderator pm'en?
Mijn "WTF IS DIT DAN" was bedoeld voor de mislukte quote.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja sorry. Foutje. Ik had niet door dat het automatisch werd opgehoogd.
Bedankt! Ik heb ook net BrandX gepm'd.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn "WTF IS DIT DAN" was bedoeld voor de mislukte quote.
En daar hoef je heus geen sorry voor te zeggen. De volgende keer gaat lukt het wel meteen.
Ok. Het spijt me totaal niet. Zo beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop