Dat bedoel ik een paar miljoen en alleen in Nederland(en is niet de eerste keer) of een wereldwijd netwerk dat iedereen probeert te hacken....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Waffle het volgende:
De Rabobank was idd ook gehackt, maar die is inmiddels alweer online. Als je dat even vergelijkt met PSN wat al meer dan een week offline is..
Jij bent origineel bezig gekquote:
Wie welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ik had wel verwacht dat het vandaag nog niet online zou komen.
Aldus Sony, en ja heb het ze net gevraagt!quote:Zijn geruchten die niet kloppen.
Huh hoe?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef rickyszz het volgende:
Oja, dat over Japan vandaag al online zou zijn gegaan.
[..]
Aldus Sony, en ja heb het ze net gevraagt!
Dan zeggen ze ditquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kon hij ze niet vragen wanneer PSN wel echt online komt?
quote:Een definitieve datum is nog niet genoemd, momenteel verwachten we deze week verschillende PSN services te herstellen.
http://twitter.com/#!/PlayStationNLquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kon hij ze niet vragen wanneer PSN wel echt online komt?
De TS dacht dat het vorige topic het laatste topic was, omdat hij dacht dat vandaag PSN het weer zou doen. Dit is echter niet gebleken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat dit topic nu toch door als een SC? Want ik dacht dat het vorige topic het laatste zou zijn ofzo?
[ afbeelding ]
SC Vrijstaat
Ja maar ik dacht dat het topic sowieso op slot moest daarna ofzo? Omdat het in een SC Kraakpand veranderde. Maar nu is het duidelijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De TS dacht dat het vorige topic het laatste topic was, omdat hij dacht dat vandaag PSN het weer zou doen. Dit is echter niet gebleken.
Snap je?
Maar er zijn toch maar 77 mil gebruikers?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er 101 mil PSN users zijn gehacked op CNN.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar er zijn toch maar 77 mil gebruikers?
Waarop Sony antwoord:quote:@PlayStationNL hoe vaak het je dit nou al getwit : Een definitieve datum is nog niet genoemd....
quote:Dj_Insanity Ben de tel kwijt.
Bv ik ben een user en mijn zoontje (van 6) ook beiden met een eigen psn account omdat ik niet wil dat hij mijn spel verneukt en gaat saven ,dus als ik aan het werk ben en hij wil gamen zet hij de play aan en logt in met zijn naam..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het gaat om 77 miljoen accounts toch, niet "users" (wat dat ook moge zijn).
Zit niet zo te trollen meid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het topic sowieso op slot moest daarna ofzo? Omdat het in een SC Kraakpand veranderde. Maar nu is het duidelijk!
Cnn kan overdrijven, of rekenen ze dc universe e.d. ook mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er 101 mil PSN users zijn gehacked op CNN.
Wel respect dat ze bijna alle vragen beantwoorden.quote:
Op RTL4 zeiden ze ook al 100 miljoenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cnn kan overdrijven, of rekenen ze dc universe e.d. ook mee?
Alsof jouw werk ook maar enige invloed zou hebben hieropquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hele dag gewerkt en de boel is nog steeds offline....
FML![]()
Werkt hij bij Sony dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof jouw werk ook maar enige invloed zou hebben hieropOf heeft het de hele dag gewerkt?
Jij snapt zijn zinquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof jouw werk ook maar enige invloed zou hebben hieropOf heeft het de hele dag gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:27 schreef Skillstorm het volgende:
Doet PSN het nu?...Ja hij doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzonden van mijn iPhone 5Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Uhu ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ja hij doet het
Verzonden van mijn iPhone 5
Sorry, ik heb de 6 nog niet, komt in Februari in de winkelsquote:
Ik bedoelde over PSN die weer zogenaamd online was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de 6 nog niet, komt in Februari in de winkels
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje dom om je PS3 hiervoor te verkopen.
Ik zal nooit afstand doen van mijn game held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |