Dat bedoel ik een paar miljoen en alleen in Nederland(en is niet de eerste keer) of een wereldwijd netwerk dat iedereen probeert te hacken....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Waffle het volgende:
De Rabobank was idd ook gehackt, maar die is inmiddels alweer online. Als je dat even vergelijkt met PSN wat al meer dan een week offline is..
Jij bent origineel bezig gekquote:
Wie welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ik had wel verwacht dat het vandaag nog niet online zou komen.
Aldus Sony, en ja heb het ze net gevraagt!quote:Zijn geruchten die niet kloppen.
Huh hoe?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef rickyszz het volgende:
Oja, dat over Japan vandaag al online zou zijn gegaan.
[..]
Aldus Sony, en ja heb het ze net gevraagt!
Dan zeggen ze ditquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kon hij ze niet vragen wanneer PSN wel echt online komt?
quote:Een definitieve datum is nog niet genoemd, momenteel verwachten we deze week verschillende PSN services te herstellen.
http://twitter.com/#!/PlayStationNLquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kon hij ze niet vragen wanneer PSN wel echt online komt?
De TS dacht dat het vorige topic het laatste topic was, omdat hij dacht dat vandaag PSN het weer zou doen. Dit is echter niet gebleken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat dit topic nu toch door als een SC? Want ik dacht dat het vorige topic het laatste zou zijn ofzo?
[ afbeelding ]
SC Vrijstaat
Ja maar ik dacht dat het topic sowieso op slot moest daarna ofzo? Omdat het in een SC Kraakpand veranderde. Maar nu is het duidelijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De TS dacht dat het vorige topic het laatste topic was, omdat hij dacht dat vandaag PSN het weer zou doen. Dit is echter niet gebleken.
Snap je?
Maar er zijn toch maar 77 mil gebruikers?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er 101 mil PSN users zijn gehacked op CNN.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar er zijn toch maar 77 mil gebruikers?
Waarop Sony antwoord:quote:@PlayStationNL hoe vaak het je dit nou al getwit : Een definitieve datum is nog niet genoemd....
quote:Dj_Insanity Ben de tel kwijt.
Bv ik ben een user en mijn zoontje (van 6) ook beiden met een eigen psn account omdat ik niet wil dat hij mijn spel verneukt en gaat saven ,dus als ik aan het werk ben en hij wil gamen zet hij de play aan en logt in met zijn naam..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het gaat om 77 miljoen accounts toch, niet "users" (wat dat ook moge zijn).
Zit niet zo te trollen meid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het topic sowieso op slot moest daarna ofzo? Omdat het in een SC Kraakpand veranderde. Maar nu is het duidelijk!
Cnn kan overdrijven, of rekenen ze dc universe e.d. ook mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er 101 mil PSN users zijn gehacked op CNN.
Wel respect dat ze bijna alle vragen beantwoorden.quote:
Op RTL4 zeiden ze ook al 100 miljoenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cnn kan overdrijven, of rekenen ze dc universe e.d. ook mee?
Alsof jouw werk ook maar enige invloed zou hebben hieropquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hele dag gewerkt en de boel is nog steeds offline....
FML![]()
Werkt hij bij Sony dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof jouw werk ook maar enige invloed zou hebben hieropOf heeft het de hele dag gewerkt?
Jij snapt zijn zinquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof jouw werk ook maar enige invloed zou hebben hieropOf heeft het de hele dag gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:27 schreef Skillstorm het volgende:
Doet PSN het nu?...Ja hij doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzonden van mijn iPhone 5Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Uhu ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ja hij doet het
Verzonden van mijn iPhone 5
Sorry, ik heb de 6 nog niet, komt in Februari in de winkelsquote:
Ik bedoelde over PSN die weer zogenaamd online was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de 6 nog niet, komt in Februari in de winkels
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje dom om je PS3 hiervoor te verkopen.
Ik zal nooit afstand doen van mijn game held.
Nou, het is voor mij geen echte held meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje dom om je PS3 hiervoor te verkopen.
Ik zal nooit afstand doen van mijn game held.
Hoop het wel voor je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even een vraagje he als psn straks weer up is maar de psn store nog niet kan ik dan wel online mortal Kombat spelen aangezien ik een code moet invullen en een klein bestandje moet downloaden ?
Tevens ik had net voor de downtime 20 euro op mijn psn gezet en daar nog niets van gekocht ik neem aan dat ik die nog gewoon heb ?
Zo niet dan wil ik het gewoon terug het is mijn geld als het door Sony zijn schuld verloren is gegaan dan mogen ze de borst nat maken.quote:
Alleen omdat je niet online kunt.. je kan verder nog wel spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, het is voor mij geen echte held meer.
Het zal er heus wel opstaan, neem aan dat ze verder geen dingen verwijdert hebben. Ze hebben alleen database gehacked en gedownload.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo niet dan wil ik het gewoon terug het is mijn geld als het door Sony zijn schuld verloren is gegaan dan mogen ze de borst nat maken.
Ik zou me er iig niet druk om maken voordat je zeker weet dat het er wel of niet op staatquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo niet dan wil ik het gewoon terug het is mijn geld als het door Sony zijn schuld verloren is gegaan dan mogen ze de borst nat maken.
In het kader waarvan is dit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef Gemaskerde het volgende:
Theclansman toegevoegd (vroeg hij in het vorige topic)
[ afbeelding ]
Goedemorgen. Doet PSN het weer?quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:58 schreef Roces18 het volgende:
Goedemorgen edele vrinden,
is er nog wat leuks gebeurt?
Pardon Phenoquote:
Ja, maar 1 keertjequote:Op woensdag 4 mei 2011 08:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zeker een bazenspel heb je multiplayer ook gedaan?
@ Tain werkt dat knopje echt als gif?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:37 schreef Skillstorm het volgende:
Als PSN om 11 uur s'avonds nog niet terug is gooi ik mijn PS3 van het balkon en film het.Deze ga ik even quoten voor het nageslacht. Gewoon omdat zo'n weddenschap wel leuk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:37 schreef Skillstorm het volgende:
Als PSN om 11 uur s'avonds nog niet terug is gooi ik mijn PS3 van het balkon en film het.En een half uur later doet PSN het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:27 schreef Roces18 het volgende:
Zie de edit van gequote bericht.
@ Tain werkt dat knopje echt als gif?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Osama is ook downquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:03 schreef leolinedance het volgende:
-edit- off-topic, dit is geen slowchat
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:43 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik goeie garp man!!!!
Gewoon op de Twitter kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:44 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoorde iemand zeggen dat hij om 10 uur vanavond online komt, heb je ergens een bron oid?
Auto replyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wel respect dat ze bijna alle vragen beantwoorden.
Ookal is het 9 van de 10x het zelfde antwoord.
Als je het niet weet, kun je beter niets zeggen dan beloftes doen die je niet na kunt komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zoveel geruchten. Maar Sony zelf houdt de lippen stijf op elkaar. Goed bezig Sony. Vooral de mensen in het ongewisse laten.
Hoezo stijf op elkaar? Ze weten niet wanneer ze de boel weer in d elucht hebben. Wat moet je als bedrijf dan? Steeds loze beloftes maken? Nee, dan maak je een nog betere indrukquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zoveel geruchten. Maar Sony zelf houdt de lippen stijf op elkaar. Goed bezig Sony. Vooral de mensen in het ongewisse laten.
Eensch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je het niet weet, kun je beter niets zeggen dan beloftes doen die je niet na kunt komen.
Nou ja, ze zeggen wel iets. Maar het is net een plaat die overslaat. Steeds hetzelfde. Wordt op en duur erg vervelend. Wat ik nog triester vind, zijn de geruchten, Japan is nu online, oh nee toch weer niet. En verschillende websites nemen dat "nieuws" weer over. Het image van Sony krijgt hiet niet echt een positieve boost door. En dan druk ik me nog zachtjes uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo stijf op elkaar? Ze weten niet wanneer ze de boel weer in d elucht hebben. Wat moet je als bedrijf dan? Steeds loze beloftes maken? Nee, dan maak je een nog betere indruk
En wat kan Sony doen aan die geruchten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen wel iets. Maar het is net een plaat die overslaat. Steeds hetzelfde. Wordt op en duur erg vervelend. Wat ik nog triester vind, zijn de geruchten, Japan is nu online, oh nee toch weer niet. En verschillende websites nemen dat "nieuws" weer over. Het image van Sony krijgt hiet niet echt een positieve boost door. En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Duidelijke info geven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En wat kan Sony doen aan die geruchten?
Als ze die zelf nog niet hebben? Wat een bullshit. Dat men geruchten de wereld inhelpt en Sony netjes zegt dat ze zelf nog geen datum weten is prima. Sony geeft antwoord op steeds dezelfde vraag, dan moet men niet zo veel dezelfde vraag stellen.quote:
Info die ze zelf niet hebben wel gaan geven, jaja. Ze geven antwoord op de vraag, dat er eikels zijn die zelf nog eens geruchten het internet op gooien is het probleem van internetgebruikers die andere bronnen dan Sony zelf gelovenquote:
Je zegt zelf al, het zijn geruchten. Dat gelijk elke gamer die geruchten als waarheid aanneemt, kan Sony ook weinig aan doen, toch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen wel iets. Maar het is net een plaat die overslaat. Steeds hetzelfde. Wordt op en duur erg vervelend. Wat ik nog triester vind, zijn de geruchten, Japan is nu online, oh nee toch weer niet. En verschillende websites nemen dat "nieuws" weer over. Het image van Sony krijgt hiet niet echt een positieve boost door. En dan druk ik me nog zachtjes uit.
True, maar mijn punt is w.b.de geruchten dat je op den duur door de bomen het bos niet meer ziet. Sony zelf is ook niet echt duidelijk. Steeds wordt er hetzelfde gepost op hun blog. Nog even geduld, we zijn er mee bezig. Ik bedoel post dan niet 3 of 4x hetzelfde en kom pas met nieuws als er ook echt nieuws is. Zo maak je de mensen alleen maar gek imho.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Info die ze zelf niet hebben wel gaan geven, jaja. Ze geven antwoord op de vraag, dat er eikels zijn die zelf nog eens geruchten het internet op gooien is het probleem van internetgebruikers die andere bronnen dan Sony zelf geloven
Ze zouden die geruchten kunnen ontkrachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Info die ze zelf niet hebben wel gaan geven, jaja. Ze geven antwoord op de vraag, dat er eikels zijn die zelf nog eens geruchten het internet op gooien is het probleem van internetgebruikers die andere bronnen dan Sony zelf geloven
Dat doen ze toch al door te zeggen dat ze geen datum weten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ze zouden die geruchten kunnen ontkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |