Pumatje is op vakantie en Lotusss heeft hier gisteren (vrijdag) nog gepost.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:19 schreef Esses het volgende:
Waarom ben je hier mod als je niet post. Waarom ben je hier mod als je een leven hebt?
Pumatje is dan wel heel lang met vakantie .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pumatje is op vakantie en Lotusss heeft hier gisteren (vrijdag) nog gepost.
Aantal posts? Nee. Activiteit en betrokkenheid? Ja. Nu hoop ik dat meerderen dat met mij onderstrepen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
Zou ik ook doen als ik de kans had. Eindelijk eens die verlofdagen opmaken.
Is het aantal posts dan bepalend volgens jou?
Zie eerdere posts.quote:
Wachten op antwoord.quote:
Lekker, heb je aardbeiensmaak me tsuiker?quote:
Een welgemeend"gadver!'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Lekker, heb je aardbeiensmaak me tsuiker?
Oh, maar voor de rest van de SC verwijs ik je stiekem toch door naar de SCquote:
Zoals al eerder gesteld, betrokkenheid en activiteit. Het überhaupt niet meeposten getuigt (in mijn ogen) nu niet bepaald van betrokkenheid richting het forum. Dat klinkt meer als het "schijt aan" en we wachten wel af of er iets langs komt. Daarnaast kan je ook in ABO laten merken dat je aanwezig bent. De afwezigheid (al dan niet in postgedrag) toont een gebrek aan interesse en betrokkenheid aan. But thats my 2 cents.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef Lotusss het volgende:
Dat ik niet in DEF post, betekent niet dat ik het niet in de gaten houdt. Als er niks gepost wordt waarvan ik vind dat ik een bijdrage moet leveren, reageer ik gewoon niet.
Echter, in tegenstelling tot jullie, is het op mijn werk niet mogelijk om FOK in de gaten te houden aangezien mijn scherm in zowat heel het kantoor zichtbaar is.
Point taken (ook van jou Esses). Ik zal mijn betrokkenheid wat meer tonen door meer te posten in DEF.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Die tijd die je in ABO doorbrengt kan je toch ook in DEF doorbrengen, of tenminste je tijd verdelen over DEF en ABO. Dat zou getuigen van wat meer betrokkenheid. Want nu lijkt het soms inderdaad als of je niet zo'n zin hebt om in DEF te kijken.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Point taken (ook van jou Esses). Ik zal mijn betrokkenheid wat meer tonen door meer te posten in DEF.
Roger.quote:
Je neemt de feedback tenminste op, dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Point taken (ook van jou Esses). Ik zal mijn betrokkenheid wat meer tonen door meer te posten in DEF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |