Ik eet die turk zelf op als het te lang duurt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, die TT.![]()
APPIE, SALAH EN MEHMET WERKEN! IK WIL KAPSALON, ALLES EROP EN ERAAN!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA DRALION KAN ER NIET MEE OMGAAAAN.
deze doet het altijd goed..quote:
Ik heb geen zin in voetbal, ik kijk op tegen het weekend. Utreg gaat toch niet Europees spelen.quote:
Link plz!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef dralion13 het volgende:
wie gebruikt er trouwens grooveshark?
Ik vind het een ontzettend handige site voor muziek
Ze hebben een rock en een indie radio (en nog dingen als pop rap enz. )waarbij je gewoon een random playlist krijgt met allemaal nummers
Ieuw. Naar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Joods vrouwtje op tv van 88 die verraden is in de WOII door haar eigen verloofdeZó zielig. Hoe ze vertelt over de gaskamer.
Hihi zomaar een Chinees bij de bar die een lange vent zoent alles.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ja toch, en die clip dangaan ze elkaar allemaal zoenen alles.
Verraden maar toch leeft ze nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Joods vrouwtje op tv van 88 die verraden is in de WOII door haar eigen verloofdeZó zielig. Hoe ze vertelt over de gaskamer.
Eng hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hihi zomaar een Chinees bij de bar die een lange vent zoent alles.
Nice ga het meteen checken toch!quote:
Ja, ze moest de gaskamer in, stonden een dag lang naakt met 15 graden onder nul te wachten wanneer ze erin moesten, bleek dat de oven het aantal lijken niet eens meer aan kon en vlak daarna was de bevrijding.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ze moest de gaskamer in, stonden een dag lang naakt met 15 graden onder nul te wachten wanneer ze erin moesten, bleek dat de oven het aantal lijken niet eens meer aan kon en vlak daarna was de bevrijding.
Welke welke welke was hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
SHARR SHARR SHARR! Ik heb het nummer gevonden!
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ze moest de gaskamer in, stonden een dag lang naakt met 15 graden onder nul te wachten wanneer ze erin moesten, bleek dat de oven het aantal lijken niet eens meer aan kon en vlak daarna was de bevrijding.
Even wat romantiek naar het topic brengen.quote:
Die relatie zal daarna wel over zijn lijkt me zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat rijmpje dat ik net hier postte is ook superromantisch hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Even wat romantiek naar het topic brengen.
Okidoki, latersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef gianni61 het volgende:
ik nog nog wat voor de tv liggen
der untergang kijken enzo..
doei doei
Jep, ze was nog toen ze terugkwam in Nederland alleen als 18 jarige langs hem gegaan, ze mocht er één nacht slapen en toen heeft ze drie nachten op straat doorgebracht oid. Ik vind het echt zo zieligquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die relatie zal daarna wel over zijn lijkt me zo
Latersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef gianni61 het volgende:
ik nog nog wat voor de tv liggen
der untergang kijken enzo..
doei doei
Bietsj, heb je dat gisteren van de staatstelevisie niet gezien? Dat ze die ouwe bokken van nu 90 jaar enzo gingen interviewen. Van die Nederlandse SS'ers...quote:
Wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Charmanders are red, Squirtles are blue.
If you were a Pokemon, I'd choose you.
Your smile is stronger than a Hyperbeam,
Like Jesse and James, we'd make the perfect team.
I'll stay by your side like Pikachu and Ash,
And I'll love you more than a level 80 Rapidash.
You're more legendary than Zapdos, Entei or Mew,
But out of all 150, I choose you.
![]()
![]()
Had hem nog niet gelezen, maar inderdaad echte pokémon romantiekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat rijmpje dat ik net hier postte is ook superromantisch hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Had hem nog niet gelezen, maar inderdaad echte pokémon romantiek
Is het ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep, ze was nog toen ze terugkwam in Nederland alleen als 18 jarige langs hem gegaan, ze mocht er één nacht slapen en toen heeft ze drie nachten op straat doorgebracht oid. Ik vind het echt zo zielig
Neonazi's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bietsj, heb je dat gisteren van de staatstelevisie niet gezien? Dat ze die ouwe bokken van nu 90 jaar enzo gingen interviewen. Van die Nederlandse SS'ers...
Ik voel het ookquote:
Ik ga het niet eens kijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemi(...)0843ad00b97ad074b354
oh oké.quote:
Wel verliefd jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, jij verliefd op Jan ook alles.
Maar ik dacht jij en jan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wel verliefd ja
Niet op jan though...
Lenteeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Ragboer het volgende:
Tering, ik ben allemaal muziek aan het luisteren die ik normaal nooit luister. Wat is er met me aan de hand?
Ik gebruik ook Groovesharkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef dralion13 het volgende:
wie gebruikt er trouwens grooveshark?
Ik vind het een ontzettend handige site voor muziek
Ze hebben een rock en een indie radio (en nog dingen als pop rap enz. )waarbij je gewoon een random playlist krijgt met allemaal nummers
Zoals? :3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Ragboer het volgende:
Tering, ik ben allemaal muziek aan het luisteren die ik normaal nooit luister. Wat is er met me aan de hand?
Zijn ze ook toch?! Wat laat je twijfelen????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik dacht altijd dat oude mensen wijs waren
Ik overleef het al jaren zonderquote:
kijk maar eens naar die naziopa'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn ze ook toch?! Wat laat je twijfelen????
Maar dat zijn geen mensen. Barbaren zijn het.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
minecraft doet het weer! slingers, bier, FEEST!
Arctic Monkeys - Riot Vanquote:
Mensen dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen mensen. Barbaren zijn het.
Omgquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - Riot Van
The Beatles - Back in the USSR
The Rolling Stones - Heaven
Ja. Was interessant. Ook raar bijna eng om te zien hoe sommigen nog dachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bietsj, heb je dat gisteren van de staatstelevisie niet gezien? Dat ze die ouwe bokken van nu 90 jaar enzo gingen interviewen. Van die Nederlandse SS'ers...
nu zit er eentje uit te leggen hoe hij Joden in elkaar heeft geslagen (bijpassende smiley en pi konden niet worden gevonden)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen mensen. Barbaren zijn het.
[..]
Leuke muziek, vooral zo doorgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - Riot Van
The Beatles - Back in the USSR
The Rolling Stones - Heaven
Deze:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nu zit er eentje uit te leggen hoe hij Joden in elkaar heeft geslagen (bijpassende smiley en pi konden niet worden gevonden)
Mijn oma denkt ook nog steeds zo over de Jappen hoor. Zo weigert ze Japanse merken in huis, best wel bizar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Was interessant. Ook raar bijna eng om te zien hoe sommigen nog dachten.
Walgelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nu zit er eentje uit te leggen hoe hij Joden in elkaar heeft geslagen (bijpassende smiley en pi konden niet worden gevonden)
Dit ja.quote:
Ga weg met je kloon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Multibanaan is genomineerd voor de ONZ-Awards,Geef hem nu een voorsprong door op hem te stemmen OF nomineer iemand anders
Die heeft zeker dan in een Jappenkamp gezeten in Indië?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn oma denkt ook nog steeds zo over de Jappen hoor. Zo weigert ze Japanse merken in huis, best wel bizar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Multibanaan is genomineerd voor de ONZ-Awards,Geef hem nu een voorsprong door op hem te stemmen OF nomineer iemand anders
Ok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Meestal luister ik hardcore, hardstyle, nederlandstalig. Af en toe luister ik ook nog wel eens Lynyrd Skynyrd of Creedence Clearwater Revival. Maar dat is echt af en toe een plaatje tussendoor. Dus ja, best wel apart van mijzelf.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heeft zeker dan in een Jappenkamp gezeten in Indië?
Sommigen waren ook 'normaal' hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
Gelukkig doet minecraft het weer en hoef ik niet meer naar die gekke opa's te luisteren
Creedence Clearwater Revivalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Meestal luister ik hardcore, hardstyle, nederlandstalig. Af en toe luister ik ook nog wel eens Lynyrd Skynyrd of Creedence Clearwater Revival. Maar dat is echt af en toe een plaatje tussendoor. Dus ja, best wel apart van mijzelf.
Tja dan is het wel te begrijpen, dat blijft je je hele leven bij.quote:
Ik luister voornamelijk de tegenhanger van hardcore en hardstyle (metal enzo). Maar ik luister ook wel eens Lynyrd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Meestal luister ik hardcore, hardstyle, nederlandstalig. Af en toe luister ik ook nog wel eens Lynyrd Skynyrd of Creedence Clearwater Revival. Maar dat is echt af en toe een plaatje tussendoor. Dus ja, best wel apart van mijzelf.
Metal!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk de tegenhanger van hardcore en hardstyle (metal enzo). Maar ik luister ook wel eens Lynyrd.Of gewoon heel chille muziek, zoals dit:
Die gozer die half Duits praatte had ook gewoon nog zo'n pak aan uit de tweede wereldoorlog, moet je maar opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja sommige, er zit ook zo'n fanatieke gek bij
gaat hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
w0w0w0w0w0w0w~~~~~~~~`;O;O
o: ;o oeeeeeeeeee oeffff zucht alles hoor jeetje mina.
Dat zeg ik liever nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik dacht jij en jan...
Op wie ben je dan verliefd?
[..]
Lenteeeeeeeeeeeeeeee.![]()
neee omggg ik moet mijn energie en liefde kwijt en snel aub omggggg ooOooeoeOOOweeewoOOoowowoew.quote:
Is het een FOK!ster ofzo?quote:
Geef mij wat liefde, dat kan ik wel gebruiken...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neee omggg ik moet mijn energie en liefde kwijt en snel aub omggggg ooOooeoeOOOweeewoOOoowowoew.![]()
![]()
![]()
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geef mij wat liefde, dat kan ik wel gebruiken...
Ragboertjeee, wat ben je toch een lieve jongen eigenlijk. Op je stoere machopraatjes dan oeeeeOOeooeewwwwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geef mij wat liefde, dat kan ik wel gebruiken...
Mensen die Frans Duijts mooi vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar, als ik aan haar denk, en als ik bij haar ben
Dan vind ik zelfs dit nummer leuk
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar, als ik aan haar denk, en als ik bij haar ben
Dan vind ik zelfs dit nummer leuk
Henkispenkiiiii lieve shenkiiii oeeeeeewww wat ben je toch knuffelbaar met die krullende haartjesssssssquote:
echt sad iddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Volendamse zangers.
[..]
Henkispenkiiiii lieve shenkiiii oeeeeeewww wat ben je toch knuffelbaar met die krullende haartjesssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeroooooooberoooleroo, hoe gaat het omggg oOeOoewww hoe was Zeeland dannnnn???quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
echt sad idd
Daarom was het het perfecte voorbeeld
Hihiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeroooooooberoooleroo, hoe gaat het omggg oOeOoewww hoe was Zeeland dannnnn???![]()
Hihi, oeeeeOOeooeewwwwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ragboertjeee, wat ben je toch een lieve jongen eigenlijk. Op je stoere machopraatjes dan oeeeeOOeooeewwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hihi, oeeeeOOeooeewwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
terug voor Klinkertje!!!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Volendamse zangers.
[..]
Henkispenkiiiii lieve shenkiiii oeeeeeewww wat ben je toch knuffelbaar met die krullende haartjesssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word nooit snel verliefd.quote:
Fredjequote:
Oewwwww Bobje denk aan het surfen, londen alles omgggggquote:
Oeffff.quote:
Zoveel liefde omgggquote:
Ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef dralion13 het volgende:
owjee gaat het weer eens over liefde
op dat gebied faal ik nogal
Ik ook hoor, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef dralion13 het volgende:
owjee gaat het weer eens over liefde
op dat gebied faal ik nogal
2 langere relaties gehad en daarna eigenlijk niet meer verliefd geweest. Dat is nu 3 jaar geleden denk ik. Misschien wordt het weer tijd om een serieuze relatie te beginnenquote:
Ik kam nooit verder dan 7 maandenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2 langere relaties gehad en daarna eigenlijk niet meer verliefd geweest. Dat is nu 3 jaar geleden denk ik. Misschien wordt het weer tijd om een serieuze relatie te beginnenAl moet ik nu nog van die gedachte kotsen.
Ik moet eigenlijk gewoon even regelen dat ik in de buurt van een surfspot kan werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oewwwww Bobje denk aan het surfen, londen alles omggggg![]()
![]()
Strandwacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gewoon even regelen dat ik in de buurt van een surfspot kan werken
Hoiquote:
Dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voor vandaag
Je verdient beter manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik kam nooit verder dan 7 maanden
En ben ook altijd het slachtoffer in een relatie
terwijl ik helemaal niet moelijk ben
en over 2/3 maanden naar Amerika, dus relatie zit er ook niet invoor nu
Eigenlijk iets simpelers..want strandwacht word je ook niet zomaarquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mannen zijn ook (bijna) nooit moeilijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik kam nooit verder dan 7 maanden
En ben ook altijd het slachtoffer in een relatie
terwijl ik helemaal niet moelijk ben
en over 2/3 maanden naar Amerika, dus relatie zit er ook niet invoor nu
yup, het in contact komen is niet echt moeilijk, maar daarna de volgende stap zetten heb ik gewoon het zelfvertrouwen niet voorquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ehm, bediende bij een restaurantje aan zee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk iets simpelers..want strandwacht word je ook niet zomaar
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
yup, het in contact komen is niet echt moeilijk, maar daarna de volgende stap zetten heb ik gewoon het zelfvertrouwen niet voor
Friends with benefits ja..heb ook weinig trek in het gezeik eromheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb vaak dat ik meiden liever als vriend(in) heb dan als echte vriendin zeg maar.
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Friends with benefits ja..heb ook weinig trek in het gezeik eromheen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Friends with benefits ja..heb ook weinig trek in het gezeik eromheen.
Dan is het wel handig als je de taal spreekt..en ik kom niet veel verder dan Nederlands en Engelsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ehm, bediende bij een restaurantje aan zee?
Same herequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als je de taal spreekt..en ik kom niet veel verder dan Nederlands en Engels
Gewoon Engels swa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als je de taal spreekt..en ik kom niet veel verder dan Nederlands en Engels
Nee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Godver, het Uitzending Gemist kanaal op YouTube is er niet meer...
alleen maar boem boem boemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
effe knallen...
Enige nummer van hardcore wat ik kan waarderen..
Appeltje dood?quote:
Gelukkigquote:
Alestormquote:
Slayer, Children Of Bodom, Bullet For My Valentine, Metallica (Justice en daarvoor), Ensiferumquote:
Wenches and Mead.quote:
Meh, vind Slayer tegenwoordig niet leuk meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Slayer, Children Of Bodom, Bullet For My Valentine, Metallica (Justice en daarvoor), Ensiferum
Tegenwoordig jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wenches and Mead.
[..]
Meh, vind Slayer tegenwoordig niet leuk meer.De rest is wel goed.
Nu nog Dimmu Borgir erbij.
Nah, vind alles best kut nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja
Alles voor Diabolus is awesome, favo album is hell awaits, zo duister
I AM SORRY FOR SOMETHING I DIDNT DO!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nah, vind alles best kut nu.Behalve Guilty Of Being White. Ohja, en Exile. En I Hate You. Lekker aggressief enzo.
Ik weet dat t een cover is, maar heb t origineel nog nooit geluisterd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I AM SORRY FOR SOMETHING I DIDNT DO!
Wel epic ja, beter dan het orgineel
Soms. Ik heb zelfs een tijd terug een cd gekocht, alleen heeft mn zwager die al meer als een jaarquote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Soms. Ik heb zelfs een tijd terug een cd gekocht, alleen heeft mn zwager die al meer als een jaar
Minor Threat is coolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet dat t een cover is, maar heb t origineel nog nooit geluisterd.
Minor Threat ken ik wel. Had een liedje van hun. Ben alleen de naam kwijt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Minor Threat is cool
Heb paar dagen geleden nog een gitaarcover van een van hun liedjes gedaan
Oquote:
77 threat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Minor Threat ken ik wel. Had een liedje van hun. Ben alleen de naam kwijt.77 Threat, kan dat?
[..]
O
Lynyrd Skynyrdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
Qua gitaar gaat er niks boven Lynyrd Skynyrd.
Misschien bedoel je het liedje Minor Threat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk, ik heb ergens een nummer van ze. Weet alleen niet meer waar die staat.
Nope.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien bedoel je het liedje Minor Threat?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
Staat op mn andere hardeschijf (1 TB), maar ik heb nu mn oude erin zitten omdat mn laptop binnen nu en een paar dagen op reparatie moet. En als er een niet-standaard hardeschijf in zit, repareren ze m niet.
Zeg dat dan eerder!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan zijn dat t niet Minor Threat is though.
Het is niet overdag hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef FreezePop het volgende:
Overdag slapen, ik haat het. Ik doe het te vaak.
Ik slaap de laatste tijd zo bizar slecht. Voor 3 uur slaap ik niet. Meestal doe ik dan nog ergens rond 19 uur even een powernap maar dat lukt me ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef sharr het volgende:
Ik val overdag ineens in slaap, maar slaap 's avonds ook gewoon bijna 10 uur.
Jij kijkt voetbal?quote:
OB is toch dat gedoe van tampons enzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
b (snapjeHIHAHO)
[..]
ving het op met mn rechteroog
tmiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ] Hij is weer leeg [ afbeelding ]
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ] Hij is weer leeg [ afbeelding ]
Gezellig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik je de foto's [ afbeelding ]
Dan nog.quote:
Motherless, ken je dat niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan nog.
Wat is dat trouwens voor topic in je signature
Zit je bij hem op school? Medelijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
NeeWiebelstront zei dat wel een keer op school.
Is dat echt zo erg?
Is gewoon een website met jailbait. Gejat via chatroulette enzo. Screencapture program op hun cam, en ze lekker geil maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
NeeWiebelstront zei dat wel een keer op school.
Is dat echt zo erg?
Pics van hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En terecht. Hij is nog erger, opdringiger en irritanter in het echt
Wat is jailbait?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is gewoon een website met jailbait. Gejat via chatroulette enzo. Screencapture program op hun cam, en ze lekker geil maken.
DM's zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat mag geloof ik niet. Maar kheb wel zijn hyves
Maar wel lekker met hem omgaan he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En terecht. Hij is nog erger, opdringiger en irritanter in het echt
An attractive underaged girl who you'd like to bang. But if you get caught banging her you'll go to jail, so she's the bait that lures you into the jail cell, hence the term jailbait. Is similar to a lolita, except the term jailbait only applies to an attractive underaged girl that you want to bang, while a lolita is an attractive underaged girl who also wants to bang youquote:
Geen idee daarom wil ik hemquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
An attractive underaged girl who you'd like to bang. But if you get caught banging her you'll go to jail, so she's the bait that lures you into the jail cell, hence the term jailbait. Is similar to a lolita, except the term jailbait only applies to an attractive underaged girl that you want to bang, while a lolita is an attractive underaged girl who also wants to bang you
R. Kelly's next concert is gonna be in cellblock 4 cuz' he got caught messin' with jailbait.
Guy #1: Hey man, look at that girl over there she's really cute, I'm gonna go kick some G to her.
Guy #2: Naw man, that girl looks like she's about 14. She's fuckin' jailbait, dude.
Je PI maakt veel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |