Ik eet die turk zelf op als het te lang duurt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, die TT.![]()
APPIE, SALAH EN MEHMET WERKEN! IK WIL KAPSALON, ALLES EROP EN ERAAN!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA DRALION KAN ER NIET MEE OMGAAAAN.
deze doet het altijd goed..quote:
Ik heb geen zin in voetbal, ik kijk op tegen het weekend. Utreg gaat toch niet Europees spelen.quote:
Link plz!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef dralion13 het volgende:
wie gebruikt er trouwens grooveshark?
Ik vind het een ontzettend handige site voor muziek
Ze hebben een rock en een indie radio (en nog dingen als pop rap enz. )waarbij je gewoon een random playlist krijgt met allemaal nummers
Ieuw. Naar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Joods vrouwtje op tv van 88 die verraden is in de WOII door haar eigen verloofdeZó zielig. Hoe ze vertelt over de gaskamer.
Hihi zomaar een Chinees bij de bar die een lange vent zoent alles.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ja toch, en die clip dangaan ze elkaar allemaal zoenen alles.
Verraden maar toch leeft ze nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Joods vrouwtje op tv van 88 die verraden is in de WOII door haar eigen verloofdeZó zielig. Hoe ze vertelt over de gaskamer.
Eng hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hihi zomaar een Chinees bij de bar die een lange vent zoent alles.
Nice ga het meteen checken toch!quote:
Ja, ze moest de gaskamer in, stonden een dag lang naakt met 15 graden onder nul te wachten wanneer ze erin moesten, bleek dat de oven het aantal lijken niet eens meer aan kon en vlak daarna was de bevrijding.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ze moest de gaskamer in, stonden een dag lang naakt met 15 graden onder nul te wachten wanneer ze erin moesten, bleek dat de oven het aantal lijken niet eens meer aan kon en vlak daarna was de bevrijding.
Welke welke welke was hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
SHARR SHARR SHARR! Ik heb het nummer gevonden!
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ze moest de gaskamer in, stonden een dag lang naakt met 15 graden onder nul te wachten wanneer ze erin moesten, bleek dat de oven het aantal lijken niet eens meer aan kon en vlak daarna was de bevrijding.
Even wat romantiek naar het topic brengen.quote:
Die relatie zal daarna wel over zijn lijkt me zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat rijmpje dat ik net hier postte is ook superromantisch hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Even wat romantiek naar het topic brengen.
Okidoki, latersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef gianni61 het volgende:
ik nog nog wat voor de tv liggen
der untergang kijken enzo..
doei doei
Jep, ze was nog toen ze terugkwam in Nederland alleen als 18 jarige langs hem gegaan, ze mocht er één nacht slapen en toen heeft ze drie nachten op straat doorgebracht oid. Ik vind het echt zo zieligquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die relatie zal daarna wel over zijn lijkt me zo
Latersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef gianni61 het volgende:
ik nog nog wat voor de tv liggen
der untergang kijken enzo..
doei doei
Bietsj, heb je dat gisteren van de staatstelevisie niet gezien? Dat ze die ouwe bokken van nu 90 jaar enzo gingen interviewen. Van die Nederlandse SS'ers...quote:
Wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Charmanders are red, Squirtles are blue.
If you were a Pokemon, I'd choose you.
Your smile is stronger than a Hyperbeam,
Like Jesse and James, we'd make the perfect team.
I'll stay by your side like Pikachu and Ash,
And I'll love you more than a level 80 Rapidash.
You're more legendary than Zapdos, Entei or Mew,
But out of all 150, I choose you.
![]()
![]()
Had hem nog niet gelezen, maar inderdaad echte pokémon romantiekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat rijmpje dat ik net hier postte is ook superromantisch hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Had hem nog niet gelezen, maar inderdaad echte pokémon romantiek
Is het ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep, ze was nog toen ze terugkwam in Nederland alleen als 18 jarige langs hem gegaan, ze mocht er één nacht slapen en toen heeft ze drie nachten op straat doorgebracht oid. Ik vind het echt zo zielig
Neonazi's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bietsj, heb je dat gisteren van de staatstelevisie niet gezien? Dat ze die ouwe bokken van nu 90 jaar enzo gingen interviewen. Van die Nederlandse SS'ers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |