Hee, die kun je op de kermis winnen grijpen. Kleine kinderen altijd prijs.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glashütte.
Lul niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, die kun je op de kermis winnen grijpen. Kleine kinderen altijd prijs.
Done.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef eriksd het volgende:
Goede TT. Nu nog Kamp uit de OP ranten en we zijn er zo'n beetje
Een mooi horloge is onderdeel van een goed geklede man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Dure horlogesKoop dan een mooi pak ofzo.
Tja dan moet het wel echt mooi zijn... Enkel duur maakt iets niet goed...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een mooi horloge is onderdeel van een goed geklede man.
Ok, je hoeft er niet als een zwerver bij te lopen, maar een horloge en das zijn absoluut niet nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een mooi horloge is onderdeel van een goed geklede man.
Oh, valt mee hoor. Krijg een positieve reactie en that's it. Maakt voor mij geen drol uit wat iemand ervan vindt. Wel een goed small-talk onderwerp.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je hoeft er niet als een zwerver bij te lopen, maar een horloge en das zijn absoluut niet nodig.
Ik zou er iig net de vrouwen mee aantrekken waar ik niet op zit te wachten
Ja van die trutten met lange nagels die nog nooit gewerkt hebben en zelf een hondje als accessoire hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, valt mee hoor. Krijg een positieve reactie en that's it. Maakt voor mij geen drol uit wat iemand ervan vindt. Wel een goed small-talk onderwerp.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van die trutten met lange nagels die nog nooit gewerkt hebben en zelf een hondje als accessoire hebben
Neuh, die interesseren mij evenmin. Volgens mij schat je me een beetje verkeerd inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van die trutten met lange nagels die nog nooit gewerkt hebben en zelf een hondje als accessoire hebben
U bepaalt wat wél en niet nodig is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je hoeft er niet als een zwerver bij te lopen, maar een horloge en das zijn absoluut niet nodig.
Ik zou er iig net de vrouwen mee aantrekken waar ik niet op zit te wachten
En dat ook uiteraard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bepaalt wat wél en niet nodig is?
Overigens hoef ik het niet van mijn kleding te hebben om vrouwen aan trekken, dus dat speelt mij gelukkig niet de parten.
Die bewering heb ik nergens gedaan, wat ik van Glashütte zo prettig vind is dat ze mooie horloge's met een relatief klein formaat maken. Niet zoals van zulke enorme horloge's die priemend in je gezichtsveld prikken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan moet het wel echt mooi zijn... Enkel duur maakt iets niet goed...
Je hart, als je weer eens per ongelijk zo'n ding half slooptquote:
Ik hou met mijn kleding wel rekening tot welke groep ik ingeschat wil worden en dat is de groep waarin ik mij het meeste thuisvoel. En misschien dat daarom die kleding mij ook het meeste aanspreekt, zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bepaalt wat wél en niet nodig is?
Overigens hoef ik het niet van mijn kleding te hebben om vrouwen aan te trekken, dus dat speelt mij gelukkig niet de parten.
De recente golf van overvallen bij mensen thuis die op horlogeforums posten baart mij meer zorgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hart, als je weer eens per ongelijk zo'n ding half sloopt
Zo'n ''glashut''quote:
Spijtig dat u met uw kledingstijl met anderen rekening moet houden, voor mij persoonlijk kan ik stellen dat de sociale acceptatie voor mij er los van staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou met mijn kleding wel rekening tot welke groep ik ingeschat wil worden en dat is de groep waarin ik mij het meeste thuisvoel. En misschien dat daarom die kleding mij ook het meeste aanspreekt, zou kunnen.
Begint bij 10 ruggen zo'n beetje, loopt op tot tonnen. Toch Von_Preussen?quote:
Het ging vandaag nog over je maffe libertarismequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom gaat het de laatste tijd in de SC alleenmaar over metroseksuele bullcrap. Ga allemaal is met jullie nagellak in R&P patsen ofzo.
Daar koop je verdomme een middenklasser voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begint bij 10 ruggen zo'n beetje, loopt op tot tonnen. Toch Von_Preussen?
Wat luister jij? Woodstock?quote:
Hoho, gister ging het nog over het versieren van GSbrdr door Voorschrift.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom gaat het de laatste tijd in de SC alleenmaar over metroseksuele bullcrap. Ga allemaal is met jullie nagellak in R&P patsen ofzo.
De door mij geposte Glashütte Senator Panoramadatum is ¤14.250,- en de Glashütte Senator Chronometer is ¤22.700,-. De simpelere versies zijn er ook al voor minder te verkrijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begint bij 10 ruggen zo'n beetje. Toch Von_Preussen?
Neem dan de Night of the Proms versie, die orkestrale uitvoering maakt het net dragelijk.quote:
En uiteraard zijn ze er ook in kostbaar:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De door mij geposte Glashütte Senator Panoramadatum is ¤14.250,- en de Glashütte Senator Chronometer is ¤22.700,-. De simpelere versies zijn er ook al voor minder te verkrijgen.
Ze dragen dassen en zingen over goud, dat is al erg genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem dan de Night of the Proms versie, die orkestrale uitvoering maakt het net dragelijk.
Dat hoopte ik al, dat Mei Li in P&W zou zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
Pechtold en Mei Li Vos in P&W. Ik denk niet dat er genuanceerd over de PVV gepraat gaat worden.
Overigens vind ik dat wel een van de grote minpunten aan D66.
Tja, het wint wel stemmen. Stemmen voor D66 = altijd goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
Pechtold en Mei Li Vos in P&W. Ik denk niet dat er genuanceerd over de PVV gepraat gaat worden.
Overigens vind ik dat wel een van de grote minpunten aan D66.
Waar zijn in godsnaam de prijzen op gebaseerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En uiteraard zijn ze er ook in kostbaar:
http://www.uhrinstinkt.de/product_info.php?products_id=3877
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |