Hee, die kun je op de kermis winnen grijpen. Kleine kinderen altijd prijs.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glashütte.
Lul niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, die kun je op de kermis winnen grijpen. Kleine kinderen altijd prijs.
Done.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef eriksd het volgende:
Goede TT. Nu nog Kamp uit de OP ranten en we zijn er zo'n beetje
Een mooi horloge is onderdeel van een goed geklede man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Dure horlogesKoop dan een mooi pak ofzo.
Tja dan moet het wel echt mooi zijn... Enkel duur maakt iets niet goed...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een mooi horloge is onderdeel van een goed geklede man.
Ok, je hoeft er niet als een zwerver bij te lopen, maar een horloge en das zijn absoluut niet nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een mooi horloge is onderdeel van een goed geklede man.
Oh, valt mee hoor. Krijg een positieve reactie en that's it. Maakt voor mij geen drol uit wat iemand ervan vindt. Wel een goed small-talk onderwerp.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je hoeft er niet als een zwerver bij te lopen, maar een horloge en das zijn absoluut niet nodig.
Ik zou er iig net de vrouwen mee aantrekken waar ik niet op zit te wachten
Ja van die trutten met lange nagels die nog nooit gewerkt hebben en zelf een hondje als accessoire hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, valt mee hoor. Krijg een positieve reactie en that's it. Maakt voor mij geen drol uit wat iemand ervan vindt. Wel een goed small-talk onderwerp.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van die trutten met lange nagels die nog nooit gewerkt hebben en zelf een hondje als accessoire hebben
Neuh, die interesseren mij evenmin. Volgens mij schat je me een beetje verkeerd inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van die trutten met lange nagels die nog nooit gewerkt hebben en zelf een hondje als accessoire hebben
U bepaalt wat wél en niet nodig is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je hoeft er niet als een zwerver bij te lopen, maar een horloge en das zijn absoluut niet nodig.
Ik zou er iig net de vrouwen mee aantrekken waar ik niet op zit te wachten
En dat ook uiteraard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bepaalt wat wél en niet nodig is?
Overigens hoef ik het niet van mijn kleding te hebben om vrouwen aan trekken, dus dat speelt mij gelukkig niet de parten.
Die bewering heb ik nergens gedaan, wat ik van Glashütte zo prettig vind is dat ze mooie horloge's met een relatief klein formaat maken. Niet zoals van zulke enorme horloge's die priemend in je gezichtsveld prikken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan moet het wel echt mooi zijn... Enkel duur maakt iets niet goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |